V
vierailija
Vieras
No mistä sä meet muista ihmisistä takuuseen?Sinä tutkit ja välität. Meitä muita ei voisi vähempää kiinnostaa. Mulle on ihan se ja sama missä muut käyt ja mitä muita nimimerkkejä he käyttävät.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
No mistä sä meet muista ihmisistä takuuseen?Sinä tutkit ja välität. Meitä muita ei voisi vähempää kiinnostaa. Mulle on ihan se ja sama missä muut käyt ja mitä muita nimimerkkejä he käyttävät.
Etkö nyt tajua urpo, jos on sama tunnus ja kertoo itsestään tiettyjä asioita toisaalla, niin sitten joku voi katsoa ne muualla, että ahaa, toi on tää sama tyyppi. Not good.Eli mitä väliä? Silloinhan se kyyläkin on siellä toisessa paikassa.
Mutta jos epäilee toisella palstalla, että onko tää myös toisella palstalla, niin tostahan sä näet, että on sama henkilö kyseessä. Not good.
Mikä siinä on not good?Etkö nyt tajua urpo, jos on sama tunnus ja kertoo itsestään tiettyjä asioita toisaalla, niin sitten joku voi katsoa ne muualla, että ahaa, toi on tää sama tyyppi. Not good.
On, esim jos kirjoittelisin inhottavasti KB discordissa siitä läskipäästä, joka käyttää muahia, en haluaisi, että muualla bongataan, kuka mä oon.Mitä väliä? Mä olen todella monella palvelimella ja mua ei haittaa pätkääkään, jos joku tietää siitä. Mulla on eri palvelimilla eri nimimerkit vain sen takia, etten mene sekaisin palvelimista. Onko sulla jotakin salattavaa?
Etkö nyt tajua urpo, jos on sama tunnus ja kertoo itsestään tiettyjä asioita toisaalla, niin sitten joku voi katsoa ne muualla, että ahaa, toi on tää sama tyyppi. Not good.
Se, että se mitä mä kertoisin itsestäni paikassa X on asia, jota en halua muiden tietoon paikassa Y. Esim.Mikä siinä on not good?
On, esim jos kirjoittelisin inhottavasti KB discordissa siitä läskipäästä, joka käyttää muahia, en haluaisi, että muualla bongataan, kuka mä oon.
No se oli vaan esimerkki, eikä sinne nyt enää muutoinkaan oteta väkeä niin olisi outoa liittyä tässä vaiheessa, juuri kun mietitään sitten kuka se liittyjä on, ainoa vain jos jää jotain tietoa saamatta. Mutta luulisi, ettei ne pelkästään sinne paikkaan tule.Miksi sä sinne sitten olet menossa jos se on noloa? Ja ne jotka näkee että olet kompostissa on siellä itsekin.
Kyllä mua ainakin kiinnostais, Jos JM tai koira esittäisivät muualla ihan eri ihmisiä. En toki tällaista pengo, mutta miksi mä luottaisin siihen, ettei joku muu pengo???Meinaatko että joku K/B discordissa paljastaa että noi ja noi nimimerkit kirjoittaa myös kompostissa ja ne on sellaisia ja tällaisia. Ainoastaan sinä ja joku toinen teette sitä täällä, muita ei voisi vähempää kiinnostaa.
No eihän oo. Mitään vikaa siinä ole millään tavalla. Ihan perus.Tossa kohtaa se vika on sun päässä ja omassa käytöksessä.
Eli sinä siis esität eri ihmisiä eri paikassa?Kyllä mua ainakin kiinnostais, Jos JM tai koira esittäisivät muualla ihan eri ihmisiä. En toki tällaista pengo, mutta miksi mä luottaisin siihen, ettei joku muu pengo???
Se, että se mitä mä kertoisin itsestäni paikassa X on asia, jota en halua muiden tietoon paikassa Y. Esim.
Eli haluat vaan päästä haukkumaan eri nimimerkeillä ja pelkäät, että heitetään pihalle.On, esim jos kirjoittelisin inhottavasti KB discordissa siitä läskipäästä, joka käyttää muahia, en haluaisi, että muualla bongataan, kuka mä oon.
Eli sinä siis esität eri ihmisiä eri paikassa? Mielenkiintoista.
Eli haluat vaan päästä haukkumaan eri nimimerkeillä ja pelkäät, että heitetään pihalle.
Tuskin se siellä paikassa niitä kirjoittelisi, vaan toisi tänne tietysti.Eli haluat vaan päästä haukkumaan eri nimimerkeillä ja pelkäät, että heitetään pihalle.
En ole esittänyt, koska en kirjoita noihin ryhmiin. Mutta esim Vauvalla ja täällä kirjoittelen hyvin erilaisia juttuja, siis lähinnä akselilla vttuilen osalle - ihastelen bojerea - kommentoin asiajuttuja. Anonyyminä toimii hyvin.Eli sinä siis esität eri ihmisiä eri paikassa? Mielenkiintoista.
Niin tutkin ja taatusti muutkin tutkii, miksi liittyisin johkin samalla missä olen K&B paikassa esim. jos menisin kompostin paikkaan niin se olisi noloa.
Mulla on jo discordissa kaksi täysin eri profiilia, ei oo ollut kovinkaan vaikeaa minulle.Jos se on noin hemmetin vaikeata sulle, niin soita naapurin ovikelloa ja kysy, jos saatko ladata Repen tietokoneelle discordin Repen sähköpostilla.
No eihän ole, täysin normaalia käytöstä netissä, että et tuo itsestäsi mitään tietoja julki.Tää kyseinen tyyppi on kyl erikoinen.
Niin kun olet niitä, jotka on ilmoittaneet, että eivät shippaa veikkaisin.Mä olen molemmissa ja mua ei nolota se yhtään.
Haluaa mennä lukemaan eri paikkoihin ja haukkua täältä käsin mutta minimoida kiinni jäämisen riskit.Tuskin se siellä paikassa niitä kirjoittelisi, vaan toisi tänne tietysti.
Miksi siitä pitäisi joku ilmoitus tehdäNiin kun olet niitä, jotka on ilmoittaneet, että eivät shippaa veikkaisin.
En ole esittänyt, koska en kirjoita noihin ryhmiin. Mutta esim Vauvalla ja täällä kirjoittelen hyvin erilaisia juttuja, siis lähinnä akselilla vttuilen osalle - ihastelen bojerea - kommentoin asiajuttuja. Anonyyminä toimii hyvin.
Höpö höpö. Kyproksella katseli paljon rakastuneemmin Bojania ja vielä useaan eri otteeseen ja useana eri päivänä. Tais olla heille ihan lemmenloma kaksistaan.