V
vierailija
Vieras
Tää on aina yhtä viihdyttävää luettavaa. Jokainen trolli jatkaa uskollisesti valitsemallaan tiellä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
No Pirjo tietenkin.Mattiko se siellä? Vai Pirjo?
Mattiko se siellä? Vai Pirjo?
Mattiko se siellä? Vai Pirjo?
Mitä sä Pirjo siellä teit? Soosoo.Viimeksi mua kutsuttiin Bojaniksi Slovenialaisessa homobaarissa.
Ei ihme että hairahtaa uskomaan tosishippiin kun järjenjuoksu on tota tasoa ettei osaa edes yksinkertaista asiaa googlata.No ei kyllä löydy, helpompaa tehdä uusi tili.
Mä vaihdan roolejaTää on aina yhtä viihdyttävää luettavaa. Jokainen trolli jatkaa uskollisesti valitsemallaan tiellä.
Täällä on sanottu jo aiemmin, ettei pysty ja sellaista kohtaa ei tiliasetuksista löydy, joten ehkä nyt uskon sitä tietoa, täytyy olla maksullinen lisäpalvelu toi.Ei ihme että hairahtaa uskomaan tosishippiin kun järjenjuoksu on tota tasoa ettei osaa edes yksinkertaista asiaa googlata.
Voi luoja mitä avuttomuutta.Täällä on sanottu jo aiemmin, ettei pysty ja sellaista kohtaa ei tiliasetuksista löydy, joten ehkä nyt uskon sitä tietoa, täytyy olla maksullinen lisäpalvelu toi.
Täällä on sanottu jo aiemmin, ettei pysty ja sellaista kohtaa ei tiliasetuksista löydy, joten ehkä nyt uskon sitä tietoa, täytyy olla maksullinen lisäpalvelu toi.
Ihmiset trollaa täällä huvikseen. Se nimimerkki on helppo vaihtaa palvelin kohtaiseksi.
Ai sä oot se kuuluisa nakkiJuuri näin. Mä olen yhdellä palvelimella Pirjo-Matti ja toisella nakki.
En minä ole löytänyt sellaista kohtaa.Ihmiset trollaa täällä huvikseen. Se nimimerkki on helppo vaihtaa palvelin kohtaiseksi.
Vanhainkodissa sut revittäisiin kappaleiksiEtte vaan tajua kuinka vaikeata on elää Bojanin kaksoisolentona. Suomessa on täysin mahdotonta liikkua.
Ette vaan tajua kuinka vaikeata on elää Bojanin kaksoisolentona. Suomessa on täysin mahdotonta liikkua.
Maire irttti!!!Vanhainkodissa sut revittäisiin kappaleiksi
Ihmiset trollaa täällä huvikseen. Se nimimerkki on helppo vaihtaa palvelin kohtaiseksi.
Luuleeko ne sua Matti Nykäsen inkarnaatioksi?Ette vaan tajua kuinka vaikeata on elää Bojanin kaksoisolentona. Suomessa on täysin mahdotonta liikkua.
Luuleeko ne sua Matti Nykäsen inkarnaatioksi?
Jollain harhat, painu nyt veehen täältä.
Niin varmaan.Eihän ole. Yhdessä fanitapaamisessa olen tavannut tämän kyseisen henkilön. Näyttää aivan Bojanilta.