vierailija
Itseasiassa mua on kutsuttu Bojanin näköiseksi.Moi, B. Tauski arvostaa kotipoikia

Itseasiassa mua on kutsuttu Bojanin näköiseksi.Moi, B. Tauski arvostaa kotipoikia
Mattiko se siellä? Vai Pirjo?Itseasiassa mua on kutsuttu Bojanin näköiseksi.
Höpö höpöItseasiassa mua on kutsuttu Bojanin näköiseksi.
Sieltä tuli taas puoltava fakta.Höpö höpö
No Pirjo tietenkin.Mattiko se siellä? Vai Pirjo?
Viimeksi mua kutsuttiin Bojaniksi Slovenialaisessa homobaarissa.Mattiko se siellä? Vai Pirjo?
Matti Nykänen tietystiMattiko se siellä? Vai Pirjo?
Mitä sä Pirjo siellä teit? Soosoo.Viimeksi mua kutsuttiin Bojaniksi Slovenialaisessa homobaarissa.
Ei ihme että hairahtaa uskomaan tosishippiin kun järjenjuoksu on tota tasoa ettei osaa edes yksinkertaista asiaa googlata.No ei kyllä löydy, helpompaa tehdä uusi tili.
Mä vaihdan roolejaTää on aina yhtä viihdyttävää luettavaa. Jokainen trolli jatkaa uskollisesti valitsemallaan tiellä.
Täällä on sanottu jo aiemmin, ettei pysty ja sellaista kohtaa ei tiliasetuksista löydy, joten ehkä nyt uskon sitä tietoa, täytyy olla maksullinen lisäpalvelu toi.Ei ihme että hairahtaa uskomaan tosishippiin kun järjenjuoksu on tota tasoa ettei osaa edes yksinkertaista asiaa googlata.
Voi luoja mitä avuttomuutta.Täällä on sanottu jo aiemmin, ettei pysty ja sellaista kohtaa ei tiliasetuksista löydy, joten ehkä nyt uskon sitä tietoa, täytyy olla maksullinen lisäpalvelu toi.
Ihmiset trollaa täällä huvikseen. Se nimimerkki on helppo vaihtaa palvelin kohtaiseksi.Täällä on sanottu jo aiemmin, ettei pysty ja sellaista kohtaa ei tiliasetuksista löydy, joten ehkä nyt uskon sitä tietoa, täytyy olla maksullinen lisäpalvelu toi.
Juuri näin. Mä olen yhdellä palvelimella Pirjo-Matti ja toisella nakki.Ihmiset trollaa täällä huvikseen. Se nimimerkki on helppo vaihtaa palvelin kohtaiseksi.
Ai sä oot se kuuluisa nakkiJuuri näin. Mä olen yhdellä palvelimella Pirjo-Matti ja toisella nakki.
En minä ole löytänyt sellaista kohtaa.Ihmiset trollaa täällä huvikseen. Se nimimerkki on helppo vaihtaa palvelin kohtaiseksi.
Vanhainkodissa sut revittäisiin kappaleiksiEtte vaan tajua kuinka vaikeata on elää Bojanin kaksoisolentona. Suomessa on täysin mahdotonta liikkua.
Varmasti. Koko aja mairelauma utelemassa kylmistä kuukausista ja on aivan sama mitä sanotEtte vaan tajua kuinka vaikeata on elää Bojanin kaksoisolentona. Suomessa on täysin mahdotonta liikkua.
Maire irttti!!!Vanhainkodissa sut revittäisiin kappaleiksi
Kävin juuri vaihtamassa eri nimerkit jokaiselle palvelimelle, jolla olen. Oli helppoa kuin tikkarin ottaminen lapselta.Ihmiset trollaa täällä huvikseen. Se nimimerkki on helppo vaihtaa palvelin kohtaiseksi.
YökMaire irttti!!!
Luuleeko ne sua Matti Nykäsen inkarnaatioksi?Ette vaan tajua kuinka vaikeata on elää Bojanin kaksoisolentona. Suomessa on täysin mahdotonta liikkua.