V
vierailija
Vieras
Eivät ole puhunut noin, äläpä vääristele.
Tänne on useasti linkattu se yksi haastattelu, mut sulla vissiin aina pettää muisti, kun tulee todisteita BoJeren aitoutta vastaan.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Eivät ole puhunut noin, äläpä vääristele.
Tänne on useasti linkattu se yksi haastattelu, mut sulla vissiin aina pettää muisti, kun tulee todisteita BoJeren aitoutta vastaan.
Hohhoihaa. Samalla lailla K vie muita ystäviään lomalle. Ja pitäny homoshowta lavalla esim Jukan kanaaa. Bojan vaan niin tylsä tyyppi, ettei sitä voi raijata samaan aikaan muiden kavereiden kanssa. Tosin Käärijä varmasti enää tuhlaa viikkoa kalliistaa ajastaan minkään kirjanlukijan kanssa, taisi oppia läksynsä, viilenemisestä päätellen.. Nyt on frendivelat kuitattuNiillä oo mitään showta. Kahdestaan viikon loma kuka jaksaisi tehdä sellaista shown takia.
Hohhoihaa. Samalla lailla K vie muita ystäviään lomalle. Ja pitäny homoshowta lavalla esim Jukan kanaaa. Bojan vaan niin tylsä tyyppi, ettei sitä voi raijata samaan aikaan muiden kavereiden kanssa. Tosin Käärijä varmasti enää tuhlaa viikkoa kalliistaa ajastaan minkään kirjanlukijan kanssa, taisi oppia läksynsä, viilenemisestä päätellen.. Nyt on frendivelat kuitattu
Niin ja discordissa ei ole mitään kohtaa tilissä, että sinne saisi eri nimimerkkejä, toi on vain kiusaamista väittää, ei ole muuta keinoa kuin luoda eri tili eri sähköpostille tai puh.numeroon, ainakaan ilmaiseksi niin.
Etkö sä oikeasti osaa googlata?Niin ja discordissa ei ole mitään kohtaa tilissä, että sinne saisi eri nimimerkkejä, toi on vain kiusaamista väittää, ei ole muuta keinoa kuin luoda eri tili eri sähköpostille tai puh.numeroon, ainakaan ilmaiseksi niin.
Trollolloo
OletTrollolloo
Ei ole löytynyt siihen tietoa.Etkö sä oikeasti osaa googlata?
No niin näyttää. Jos J olisi jollain tavalla tärkeä, pitäisi esillä kuvaa, jossa J näyttää itseltään.Ja K näyttää Ylen tv-meteorologirouvalta
NiinpäJukan kanssa sentään suutelivat.
Ei ole löytynyt siihen tietoa.
Eiks Jkarjalaisella ollu biisi, missä lueteltiin erilaisia miehiä.Mä haluan olla väärin näkevä homomies.
Nyt mä tosiaan haluan nähdäOn muuten vielä hyvä tissikollaasi, vaikka itse sanonkin!
Voiko toivoa myös peppuja?On muuten vielä hyvä tissikollaasi, vaikka itse sanonkin!
No ei kyllä löydy, helpompaa tehdä uusi tili.Siihen löytyy selvät ohjeet googlaamalla, joten älä jaksa trollata.
Eiks Jkarjalaisella ollu biisi, missä lueteltiin erilaisia miehiä.
Mä olen mystinen hopeinen discomies
Mä olen kieltään lipova liskomies
Mä olen Uuden-Englannin nahkamies
Mä olen väärin näkevä homomies
Moi, B. Tauski arvostaa kotipoikiaMä olen mies jolle ei koskaan tapahdu mitään.
Moi, B. Tauski arvostaa kotipoikia
Mattiko se siellä? Vai Pirjo?Itseasiassa mua on kutsuttu Bojanin näköiseksi.
Höpö höpöItseasiassa mua on kutsuttu Bojanin näköiseksi.
Höpö höpö