Kevät, ketsuppi ja donitsit saa ihmeitä aikaan.delulu is strong this morning…
Ei se olekaan tai ainakin toi kuva on B:n omasta kodista.Mä luulin että ainoa sallittu nainen B:n elämässä on Karmen sukulaisia lukuunottamatta. Onko B ollut tuhma poika ja vieraillut Ursan luona. Toivottavasti sai hyvää kaakaota.
Ja siinä kuvassa on Ursan läheinen, ei BoJere.niin, kuva on Ursan olohuoneesta
Niin on. Kumma ettei joku jo tajua tätä.Ja siinä kuvassa on Ursan läheinen, ei BoJere.
Yöpöydällä B pitää nakukuvaa Tauskista.Ei se olekaan tai ainakin toi kuva on B:n omasta kodista.
Tauskin iso jööti siinä heti, kun aamulla avaa silmät.Yöpöydällä B pitää nakukuvaa Tauskista.
Onko kipsivalos Tauskin jöötistä, vai mikä?Tauskin iso jööti siinä heti, kun aamulla avaa silmät.
Varmasti sekin löytyy yöpöydän laatikostazOnko kipsivalos Tauskin jöötistä, vai mikä?
WordNo itseasiassa joo, koska mun kuumistelu perustuu K:n ja P:n väliseen jännitteeseen. Ihmisten välissä on aina jännitettä, mutta suurin osa niistä ei kiinnosta tai hetkauta yhteen. K ja P teki muhun vaikutuksen yhdessäolollaan. Mut en mä missään vaiheessa ole ajatellut, että he päätyvät vielä joskus parisuhteeseen keskenään.
No eihän ole ja kuvan tekijä on tunnistanut ton kuvan.Ja siinä kuvassa on Ursan läheinen, ei BoJere.
Mitä vanhoja siellä nyt muistellaan?Tosishippaajat vois painua nyt tonne bk discordiin, siellä just nyt teille sopivan harhaiset keskustelut menossa
No hyvä jos Ursan läheisen kuvan tekijä on asian nyt paljastanut. Voidaankin siirtyä sit muihin aiheisiin.No eihän ole ja kuvan tekijä on tunnistanut ton kuvan.
Ja herätyskellona Sinä vainTauskin iso jööti siinä heti, kun aamulla avaa silmät.
sitä samaa kuin aina, ei niillä aiheet vaihdu tai päivityMitä vanhoja siellä nyt muistellaan?
Amzing race Peksin kanssa, paljastavat suhteensa samalla.Kumpi se nyt on, Amazing Race vai Selvarit?
Joo, tämä se varmasti on, kun UC-Eskokin niin mainosti palavansa halusta paljastaa ensimmäisen yllätyksen. Sehän ne yhteen on saattanut.Amzing race Peksin kanssa, paljastavat suhteensa samalla.