vierailija
TwinnausaaaKuin kaksi marjaa
TwinnausaaaKuin kaksi marjaa
Tuskin ovat samassa maassa edes, on vain ystävä.Mikäs Bojanilla nyt kun on innostunut mäkihypystä. Tsiilako tykkää
Miten se nyt tähän liittyy? Ja saa ystävätkin tykätä mäkihypystäTuskin ovat samassa maassa edes, on vain ystävä.
Ei ollut faktan jakamista toi.Miten se nyt tähän liittyy? Ja saa ystävätkin tykätä mäkihypystä
Jahas. Jaa nyt joku kova fakta.Ei ollut faktan jakamista toi.
Sama kuin suomalaiset kun joku menestyy. Kauas on tultu Ahosen ja Nykäsen ajoilta.Mikäs Bojanilla nyt kun on innostunut mäkihypystä. Tsiilako tykkää
Ja sä luulet et porukkaa kiinnostaa.Kyllä on, minä tuon esiin.
Ei tämä mikään kilpailu ole, kaikki mahtuu sinne Kn mieleen kyllä
Shippaus on vähän sellasta toden ja fantasian tanssahteluaJa sä luulet et porukkaa kiinnostaa. Ei mun kuumistelua mitkään kotona istuvat vaimot tai tyttikset estä. Fantasia on fantasiaa.
Jakob osaa laulaa
![]()
Nicke Aldén on Instagram: ""Näsan domnar" live @vaasansahko Areena. 🎼🗣🎶 #kaj #humorgruppenkaj #mello #melodifestivalen #barabadabastu #vörå #österbotten #mittösterbotten #palvis #maxmo #komossa #norrvalla #eurovision #eurovisionsongcontest #esc #nessundorma #näsandomnar #opera"
200 likes, 9 comments - nickealden on March 28, 2025: ""Näsan domnar" live @vaasansahko Areena. 🎼🗣🎶 #kaj #humorgruppenkaj #mello #melodifestivalen #barabadabastu #vörå #österbotten #mittösterbotten #palvis #maxmo #komossa #norrvalla #eurovision #eurovisionsongcontest #esc #nessundorma...www.instagram.com
OFFTOPIC:Pitää myös muistaa se, et jokainen näkee asiat eri tavoin. Minusta K:lla on ollut eniten leiskuvaa kemiaa P:n kanssa. Makuasioita nämä K:n poikkiksen.
Kyse on siitä, että hyväksyy myös ne muiden näkemykset ja tajuaa sen, ettei se oma näkemys ja kokemus ole välttis se oikea. Ei mulla ole mitään sitä vastaan, jos jonkun mielestä B on se sopivin K:lle. Itse en vaan koe niin, en näe siinä mitään erityistä. Ken leikkejä nämä siksi juuri ovat ja jokainen liikuttaa sitä itselleen sopivinta Keniä. Jotkut liikuttuvat useita nukkeja.Ei tuollainen ole kiinnostavaa, että kaikki on vaan samaa massaa. Silloin helposti ei kukaan olekaan mitään.
OFFTOPIC:
Näytin sen KP sohvakuvan eilen ei-shippaaja totaali-ummikko 'vanhanaikaiselle' siskolleni 56v joka ihastunut K:hon (ei seuraa ollenkaan someja, eikä tiedä mun palstapuuhista)Peitin P:n, sisko luuli, että siinä vieressä on joku nainen ja pettyi 'plääh'. Sanoin että siinä on 195cm ex maalivahti, jota ihaillut. Sisko siihen tosissaan maalaisjärjellään "Jos se tarttis semmoisen, kun noin tyytyväinen". No totta hitossa!
Sitä minäkin. Ei minkäänlaista leiskuntaa tai sitten en ymmärrä mistään mitään.Härtsä? Mitä ihmettä? Sehän on kaveri
Nå jaa, jos sen noin ajattelee.Kyse on siitä, että hyväksyy myös ne muiden näkemykset ja tajuaa sen, ettei se oma näkemys ja kokemus ole välttis se oikea. Ei mulla ole mitään sitä vastaan, jos jonkun mielestä B on se sopivin K:lle. Itse en vaan koe niin, en näe siinä mitään erityistä. Ken leikkejä nämä siksi juuri ovat ja jokainen liikuttaa sitä itselleen sopivinta Keniä. Jotkut liikuttuvat useita nukkeja.
No itseasiassa joo, koska mun kuumistelu perustuu K:n ja P:n väliseen jännitteeseen. Ihmisten välissä on aina jännitettä, mutta suurin osa niistä ei kiinnosta tai hetkauta yhteen. K ja P teki muhun vaikutuksen yhdessäolollaan. Mut en mä missään vaiheessa ole ajatellut, että he päätyvät vielä joskus parisuhteeseen keskenään.Shippaus on vähän sellasta toden ja fantasian tanssahtelua
Kyse on siitä, että hyväksyy myös ne muiden näkemykset ja tajuaa sen, ettei se oma näkemys ja kokemus ole välttis se oikea. Ei mulla ole mitään sitä vastaan, jos jonkun mielestä B on se sopivin K:lle. Itse en vaan koe niin, en näe siinä mitään erityistä. Ken leikkejä nämä siksi juuri ovat ja jokainen liikuttaa sitä itselleen sopivinta Keniä. Jotkut liikuttuvat useita nukkeja.
miten muuten se pitäisi edes ajatella?Nå jaa, jos sen noin ajattelee.
B tuijottaa telkkarinsa vieressä olevaa Bojere-kuvaa, söpöä.Istuvat kotisohvalla, juovat kaakaota ja katsovat telkkarista mäkihyppyä, ihana mielikuva
se on Ursan kotona se kuva, p ölhöB tuijottaa telkkarinsa vieressä olevaa Bojere-kuvaa, söpöä.
Sit alkoi se trollaus.B tuijottaa telkkarinsa vieressä olevaa Bojere-kuvaa, söpöä.