K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Hassua että K lunastaa kaikki kuvauksissa tai mv:issa käyttämänsä vaatteet :) nytkin tuo eilen keikalla ollut poolopaita. Nähdäänköhän illalla bolerohousut? Ne eivät muuten vedä illan lähetyksessä livenä Hoojan storyn perusteella vaan nauhoittavat sen jo päivällä.

vierailija
Jakob osaa laulaa
🥰🤩

vierailija
Pitää myös muistaa se, et jokainen näkee asiat eri tavoin. Minusta K:lla on ollut eniten leiskuvaa kemiaa P:n kanssa. Makuasioita nämä K:n poikkiksen.
OFFTOPIC:
Näytin sen KP sohvakuvan eilen ei-shippaaja totaali-ummikko 'vanhanaikaiselle' siskolleni 56v joka ihastunut K:hon (ei seuraa ollenkaan someja, eikä tiedä mun palstapuuhista)Peitin P:n, sisko luuli, että siinä vieressä on joku nainen ja pettyi 'plääh'. Sanoin että siinä on 195cm ex maalivahti, jota ihaillut. Sisko siihen tosissaan maalaisjärjellään "Jos se tarttis semmoisen, kun noin tyytyväinen"😇🤭. No totta hitossa!

vierailija
Ei tuollainen ole kiinnostavaa, että kaikki on vaan samaa massaa. Silloin helposti ei kukaan olekaan mitään.
Kyse on siitä, että hyväksyy myös ne muiden näkemykset ja tajuaa sen, ettei se oma näkemys ja kokemus ole välttis se oikea. Ei mulla ole mitään sitä vastaan, jos jonkun mielestä B on se sopivin K:lle. Itse en vaan koe niin, en näe siinä mitään erityistä. Ken leikkejä nämä siksi juuri ovat ja jokainen liikuttaa sitä itselleen sopivinta Keniä. Jotkut liikuttuvat useita nukkeja.😂

vierailija
OFFTOPIC:
Näytin sen KP sohvakuvan eilen ei-shippaaja totaali-ummikko 'vanhanaikaiselle' siskolleni 56v joka ihastunut K:hon (ei seuraa ollenkaan someja, eikä tiedä mun palstapuuhista)Peitin P:n, sisko luuli, että siinä vieressä on joku nainen ja pettyi 'plääh'. Sanoin että siinä on 195cm ex maalivahti, jota ihaillut. Sisko siihen tosissaan maalaisjärjellään "Jos se tarttis semmoisen, kun noin tyytyväinen". No totta hitossa!
😂 Näinhän se on. Ne K:n ilmeet on aika paljastavat.❤

vierailija
Kyse on siitä, että hyväksyy myös ne muiden näkemykset ja tajuaa sen, ettei se oma näkemys ja kokemus ole välttis se oikea. Ei mulla ole mitään sitä vastaan, jos jonkun mielestä B on se sopivin K:lle. Itse en vaan koe niin, en näe siinä mitään erityistä. Ken leikkejä nämä siksi juuri ovat ja jokainen liikuttaa sitä itselleen sopivinta Keniä. Jotkut liikuttuvat useita nukkeja.
Nå jaa, jos sen noin ajattelee.

vierailija
Shippaus on vähän sellasta toden ja fantasian tanssahtelua
No itseasiassa joo, koska mun kuumistelu perustuu K:n ja P:n väliseen jännitteeseen. Ihmisten välissä on aina jännitettä, mutta suurin osa niistä ei kiinnosta tai hetkauta yhteen. K ja P teki muhun vaikutuksen yhdessäolollaan. Mut en mä missään vaiheessa ole ajatellut, että he päätyvät vielä joskus parisuhteeseen keskenään.😆

vierailija
Kyse on siitä, että hyväksyy myös ne muiden näkemykset ja tajuaa sen, ettei se oma näkemys ja kokemus ole välttis se oikea. Ei mulla ole mitään sitä vastaan, jos jonkun mielestä B on se sopivin K:lle. Itse en vaan koe niin, en näe siinä mitään erityistä. Ken leikkejä nämä siksi juuri ovat ja jokainen liikuttaa sitä itselleen sopivinta Keniä. Jotkut liikuttuvat useita nukkeja.
☝🎯💯

Yhteistyössä