vierailija
mahdollisimman ryppyisen, pähkinörouheella tai ruskeilla nonpareilleillaOnko jollakullilla muulla tänään mielessä arnoldsin donitsit? Minkä sitä ottais??

mahdollisimman ryppyisen, pähkinörouheella tai ruskeilla nonpareilleillaOnko jollakullilla muulla tänään mielessä arnoldsin donitsit? Minkä sitä ottais??
B:n kotona on, urpo.se on Ursan kotona se kuva, p ölhö
Ursa ei ole nähnyt vielä kuvia Muurista ja namusta, muuten ois se kuva hänen telkun vieressä.se on Ursan kotona se kuva, p ölhö
Eihän ole vaan Ursan.B:n kotona on, urpo.
No hei trolli.se on Ursan kotona se kuva, p ölhö
B:nEihän ole vaan Ursan.
Ursa ei ole nähnyt vielä kuvia Muurista ja namusta, muuten ois se kuva hänen telkun vieressä.
Bojere-kuva on ihanasti B:n telkkarin oikealla puolella.Tai ehkei Ursalla ole kykyä nähdä aitoja tunteita ja siksi pitää BoJere kuvaa.
TrololollloooUrsa leikkii Ken nukeilla. Menepäs sinä Bojan nukke juomaan kaakaota, niin minä menen Jere nuken kanssa makkariin.
Ursa on piilottanut sen aika hyvin.Bojere-kuva on ihanasti B:n telkkarin oikealla puolella.
Ei se mikään trollaus ollut vaan fakta. Ursa mitään Bojania veisi makkarin puolelle vaan Kärtsän.Trolololllooo
Ursa leikkii Ken nukeilla. Menepäs sinä Bojan nukke juomaan kaakaota, niin minä menen Jere nuken kanssa makkariin.
B sai nyt Nacen ketsupit donitsiinsa.
Olen koko yön haaveillut tosta suklaisesta pähkinärouheella.mahdollisimman ryppyisen, pähkinörouheella tai ruskeilla nonpareilleilla
Siemen itääB sai nyt Nacen ketsupit donitsiinsa.
niin, kuva on Ursan olohuoneesta
Ei ole.niin, kuva on Ursan olohuoneesta
Sinä se jaksat...Kaikissa muissa paikoissa tiedetään kyllä että on B:n kotoa, mutta tietenkin täällä trollipesäkeessä on pakko vääntää ihan kaikesta.niin, kuva on Ursan olohuoneesta
ihan vaan teidän iloksiSinä se jaksat...Kaikissa muissa paikoissa tiedetään kyllä että on B:n kotoa, mutta tietenkin täällä trollipesäkeessä on pakko vääntää ihan kaikesta.
Jokainen normaali ihminen pystyy myöntämään että tuo on Ursan kotoa.Sinä se jaksat...Kaikissa muissa paikoissa tiedetään kyllä että on B:n kotoa, mutta tietenkin täällä trollipesäkeessä on pakko vääntää ihan kaikesta.