vierailija
Rakastan sellaisia.Babyface oikein varsinainen!

Rakastan sellaisia.Babyface oikein varsinainen!
Siihen ei tarvita kuin ketsuppipullo ja donitsiK & Må vois tehdä lapsia yhdessä ja hallita maailmaa.
Hulvattoman hauska söpö babyface, just ihana. Ei ihme ettei K myöskään pysty vastustamaanRakastan sellaisia.
On Rukalla. Putous esiintyminen on taidettu purkittaa jo.Eiks Hoojalla oo huomenna keikka?
Ryppy-strösselii Arnoldsin donitsi!Siihen ei tarvita kuin ketsuppipullo ja donitsi
Nää vois oikeesti olla pari. Kaikki täsmää täydellisesti ainakin mun mielikuvissa. Jos kyllästyttää niin muuri voi käydä aina välillä laittamassa vipinää makkarin puolelle.Hulvattoman hauska söpö babyface, just ihana. Ei ihme ettei K myöskään pysty vastustamaan
Ja Hooja vieraili KAJn keikalla Vaasassa ennen omaa klubikeikkaansa.K on Bessin keikalla.
HyiNää vois oikeesti olla pari. Kaikki täsmää täydellisesti ainakin mun mielikuvissa. Jos kyllästyttää niin muuri voi käydä aina välillä laittamassa vipinää makkarin puolelle.
Nää vois oikeesti olla pari. Kaikki täsmää täydellisesti ainakin mun mielikuvissa. Jos kyllästyttää niin muuri voi käydä aina välillä laittamassa vipinää makkarin puolelle.
Ei se lavalla tainnut olla kuitenkaan.Ja Hooja vieraili KAJn keikalla Vaasassa ennen omaa klubikeikkaansa.
Ja Hooja vieraili KAJn keikalla Vaasassa ennen omaa klubikeikkaansa.
Kuka hän on?On se vaan suloinen
Onko Bojan jo täysin unohdettu.Hulvattoman hauska söpö babyface, just ihana. Ei ihme ettei K myöskään pysty vastustamaan
MårdisKuka hän on?
Täällä on unohdettu jo aikoja sitten, en tiedä miten muuallaOnko Bojan jo täysin unohdettu.
No ei kyllä ole.Täällä on unohdettu jo aikoja sitten, en tiedä miten muualla
Eihän ole. Nace käytti ketsuppipulloa ja roiski rakkauden kastiketta Bojaniin! Nyt iitää rakkauden hedelmäTäällä on unohdettu jo aikoja sitten, en tiedä miten muualla
No tämän kyllä muistan, tähän tarkoitukseen B kelpaa vielä hyvinEihän ole. Nace käytti ketsuppipulloa ja roiski rakkauden kastiketta Bojaniin! Nyt iitää rakkauden hedelmä
Johan nyt. Mårdis säikähtäisi ja K muuttuisi räsynukeksi.....Nää vois oikeesti olla pari. Kaikki täsmää täydellisesti ainakin mun mielikuvissa. Jos kyllästyttää niin muuri voi käydä aina välillä laittamassa vipinää makkarin puolelle.
Olisi kyllä mukavampi, jos tietäisi miltä he näyttävät missäkin tilanteessa.Mårdis![]()
Ei säikähtäis, Må tykkää kiekkoilijoista, innostuisi vaanJohan nyt. Mårdis säikähtäisi ja K muuttuisi räsynukeksi.....
Nyt tiedät miltä näyttää, lopun voi sitten kuvitellaOlisi kyllä mukavampi, jos tietäisi miltä he näyttävät missäkin tilanteessa.
Mitä salaisuuksia? Ei tossa Jereä ole.ei pidetä salaisuuksia vain itsellämme
Höpsis, eikös sillä ole naisystävä ja lapsiakin jo.Ei säikähtäis, Må tykkää kiekkoilijoista, innostuisi vaan
Ei sillä ole mitään väliä näissä Ken-nukkeleikeissäHöpsis, eikös sillä ole naisystävä ja lapsiakin jo.