V
vierailija
Vieras
Ryppy-strösselii Arnoldsin donitsi!Siihen ei tarvita kuin ketsuppipullo ja donitsi
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ryppy-strösselii Arnoldsin donitsi!Siihen ei tarvita kuin ketsuppipullo ja donitsi
Hulvattoman hauska söpö babyface, just ihana. Ei ihme ettei K myöskään pysty vastustamaan
K on Bessin keikalla.
HyiNää vois oikeesti olla pari. Kaikki täsmää täydellisesti ainakin mun mielikuvissa. Jos kyllästyttää niin muuri voi käydä aina välillä laittamassa vipinää makkarin puolelle.
Nää vois oikeesti olla pari. Kaikki täsmää täydellisesti ainakin mun mielikuvissa. Jos kyllästyttää niin muuri voi käydä aina välillä laittamassa vipinää makkarin puolelle.
Ei se lavalla tainnut olla kuitenkaan.Ja Hooja vieraili KAJn keikalla Vaasassa ennen omaa klubikeikkaansa.
Ja Hooja vieraili KAJn keikalla Vaasassa ennen omaa klubikeikkaansa.
Onko Bojan jo täysin unohdettu.Hulvattoman hauska söpö babyface, just ihana. Ei ihme ettei K myöskään pysty vastustamaan
Onko Bojan jo täysin unohdettu.
No ei kyllä ole.Täällä on unohdettu jo aikoja sitten, en tiedä miten muualla
Eihän ole. Nace käytti ketsuppipulloa ja roiski rakkauden kastiketta Bojaniin! Nyt iitää rakkauden hedelmäTäällä on unohdettu jo aikoja sitten, en tiedä miten muualla
Eihän ole. Nace käytti ketsuppipulloa ja roiski rakkauden kastiketta Bojaniin! Nyt iitää rakkauden hedelmä
Johan nyt. Mårdis säikähtäisi ja K muuttuisi räsynukeksi.....Nää vois oikeesti olla pari. Kaikki täsmää täydellisesti ainakin mun mielikuvissa. Jos kyllästyttää niin muuri voi käydä aina välillä laittamassa vipinää makkarin puolelle.
Olisi kyllä mukavampi, jos tietäisi miltä he näyttävät missäkin tilanteessa.Mårdis![]()
Johan nyt. Mårdis säikähtäisi ja K muuttuisi räsynukeksi.....
Olisi kyllä mukavampi, jos tietäisi miltä he näyttävät missäkin tilanteessa.
Mitä salaisuuksia? Ei tossa Jereä ole.ei pidetä salaisuuksia vain itsellämme
Höpsis, eikös sillä ole naisystävä ja lapsiakin jo.Ei säikähtäis, Må tykkää kiekkoilijoista, innostuisi vaan
Höpsis, eikös sillä ole naisystävä ja lapsiakin jo.
Lynch-Liisa teki ajankulukseen pienen KP videon. Sopiiko illan teemaan? Siitä tuli aika hyvä!(Må voi katsella odottaessaan yhteisiltaa....
)
Kyllä on, minä tuon esiin.Ei sillä ole mitään väliä näissä Ken-nukkeleikeissä
Onpa hän söpö. Uskon kyllä vielä toistaiseksi, että Bojania ei ole ohitettu K n mielessä.Mårdis