vierailija
Niin varmaan olet.Onko hän väittänyt noin? Olen yksi noista ja en todellakaan ole tosishippari.
Niin varmaan olet.Onko hän väittänyt noin? Olen yksi noista ja en todellakaan ole tosishippari.
Toi parvi näytti suhteellisen tyhjältä valepukit niin.No voi kyynel. Mitä ihmeen väliä jos muutama lippu jää myymättä. Keskellä arkiviikkoa tommonen yleisö on kuitenkin hieno juttu. Nythän Hoojaa vasta aletaan kunnolla markkinoimaan Suomeen päin, kun Kallekin tuli kuvioon.
Mä olin paikan päällä ja sanoisin että paikka oli tupaten täynnä. Vaikea sanoa että olisiko katsojia mahtunut lisää, mutta täydeltä se tuntui.Hahahh. Selvisi tämä yhden jankkaajan väite, ettei Apollossa ollut porukkaa paljoa ja parvella ei juuri ketään. Näin nyt sen stoorin, joka oli ilmeisesti kuvattu paljon ennen kuin koko yleisö oli edes päässyt sisään. Kun katsoo vaikka Hoojan ja Kärtsän ja Kallen stooreja ja muita keikan aikana kuvattuja, niin näkee selvästi, että paikka oli täynnä.
Juu hän ei ymmärrä netin shippauskulttuuria ollenkaan väittää että suurin osa tumppulaisista noi suosituimmat mukaan lukien on tosishippareita.Onko hän väittänyt noin? Olen yksi noista ja en todellakaan ole tosishippari.
Mitä helvettiä?Niin varmaan olet.
No varmaan jollain videolla on näyttänyt ennen kuin se on täyttynytToi parvi näytti suhteellisen tyhjältä valepukit niin.
Mä ei ole ns. suosittuja, enkä livetä koskaan, mutta mun nimimerkki on mainittu joskus puutarhassa.Juu hän ei ymmärrä netin shippauskulttuuria ollenkaan väittää että suurin osa tumppulaisista noi suosituimmat mukaan lukien on tosishippareita.
Nehän shippaa monesti muitakin pareja noissa bojereblogeissaan.Juu hän ei ymmärrä netin shippauskulttuuria ollenkaan väittää että suurin osa tumppulaisista noi suosituimmat mukaan lukien on tosishippareita.
Katso nyt kuvia ja videoita, jotka on otettu KEIKAN AIKANA eli kun koko yleisö on paikalla. Tänne just myös joku keikalla ollut kommentoi, että paikka oli täynnä. Muuallakin on näin kerrottu.Toi parvi näytti suhteellisen tyhjältä valepukit niin.
Olin logomon pikkujouluissa silloin kun Kärtsä, Kuumaa ja Erika esiintyivät siellä. Paikka oli ihan täynnä, mutta joku jaksoi urputtaa vastaan.No varmaan jollain videolla on näyttänyt ennen kuin se on täyttynyt Eikä sinne parvelle edes mahdu paljoa yleisöä.
Ja tämä liittyy asiaan miten?Mä ei ole ns. suosittuja, enkä livetä koskaan, mutta mun nimimerkki on mainittu joskus puutarhassa.
ainoastaan slovakian ylpeys Joker Out pystyy myymään Logomon loppuun, tai niin nämä tosishipparit uskooOlin logomon pikkujouluissa silloin kun Kärtsä, Kuumaa ja Erika esiintyivät siellä. Paikka oli ihan täynnä, mutta joku jaksoi urputtaa vastaan.
Oliko penkkirivillinen pyörätuolipaikkoja tass myymättä?Eipä ollut loppuunmyyty kuitenkaan.
Katsoin K:n stooreista ja parvi ei ole.Katso nyt kuvia ja videoita, jotka on otettu KEIKAN AIKANA eli kun koko yleisö on paikalla. Tänne just myös joku keikalla ollut kommentoi, että paikka oli täynnä. Muuallakin on näin kerrottu.
Silleen että en ole tosishippari vaikka joku mua puutarhassa sellaiseksi aikoinaan väitti.Ja tämä liittyy asiaan miten?
ainoastaan slovakian ylpeys Joker Out pystyy myymään Logomon loppuun, tai niin nämä tosishipparit uskoo
Olin paikalla ja mun silmiin näytti että oli. Mitä väliä jos sinne olisi joukkoon mahtunut 2 ihmistä lisää?Katsoin K:n stooreista ja parvi ei ole.
Slovenia pölhö.ainoastaan slovakian ylpeys Joker Out pystyy myymään Logomon loppuun, tai niin nämä tosishipparit uskoo
Ok en tajunnut että oli tosishippariväitöksistä kyseSilleen että en ole tosishippari vaikka joku mua puutarhassa sellaiseksi aikoinaan väitti.
Feikkejä, feikkejä kaikkialla.Eikä homiehet ole aitoja homomiehiä, jos eivät shippaa.
Joo sinne parvelle nyt muutenkin mahtuu joku 40 ihmistä.Olin paikalla ja mun silmiin näytti että oli. Mitä väliä jos sinne olisi joukkoon mahtunut 2 ihmistä lisää?