V
vierailija
Vieras
No ei todellakaan ollut, höpö höpö.
Olihan ja tämä on tietoa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
No ei todellakaan ollut, höpö höpö.
Eivät ole voineet olla mukana, koska ketjut perustettiin ennenkuin edes tiedettiin mistään Bojere matskusta. Olen nähnyt useiden aiheeseen liittyvien ketjujen nousun ja tuhon, sen perusteella voin sanoa, että K on kaiken alfa.
Mitä persologi sanoo tästä?Mä olen persologi, löytyykö kohtalotovereita?
www.instagram.com
Sä jaksat kyllä nuolla JM persettä siihen malliin että sulle maksettaisiin siitä.
Sirpan livessä näkyi ettei parvella montaa ihmistä ollut. Kaikki oli melkolailla lavan edessä permannolla. Mut olihan siellä kuitenkin yllättävän paljon väkeä.
No niin varmaan.Olihan ja tämä on tietoa.
Siellä oli NM vahtimassa ikävä kyllä.Må ja K on varmaan siellä keskenään sylikkäin supattelemassa kun ei kumpikaan ehdi postailemaan mitään![]()
En kyllä usko suomenruotsalaisten kuuntelevan jotain hoojaa
![]()
Taitavat olla. Mårdis vaan että ju, juu , du Håttis!Må ja K on varmaan siellä keskenään sylikkäin supattelemassa kun ei kumpikaan ehdi postailemaan mitään
Pyh, erotan vain aidot ihmiset feikeistä ja en pelkää eri mielipiteitä, liian tuomitsevat tyypit on no go minulle.Sä jaksat kyllä nuolla JM persettä siihen malliin että sulle maksettaisiin siitä.
Eivät todellakaan ole, heitä ei vain toinen sillä tavalla kiinnosta. K heitti yläfemmat ja painui avokin kylkeen soittamaan BoitsulleMå ja K on varmaan siellä keskenään sylikkäin supattelemassa kun ei kumpikaan ehdi postailemaan mitään
Pyh, erotan vain aidot ihmiset feikeistä ja en pelkää eri mielipiteitä, liian tuomitsevat tyypit on no go minulle.
Minusta ei olla. On eri asia olla eri mieltä kuin tuomita toisia.Ja tosishippaajat ei ole tuomitsevia? Päästit nyt aika jöötin.
Mikäs eunukainen se semmonen on jolle soitetaan avokin kyljestäEivät todellakaan ole, heitä ei vain toinen sillä tavalla kiinnosta. K heitti yläfemmat ja painui avokin kylkeen soittamaan Boitsulle
Minusta ei olla. On eri asia olla eri mieltä kuin tuomita toisia.
Ei ollakaan ja tarkoitin tossa nyt tota eri mielipiteisiin hyökkäämistä, se meni liian maalittavaan suuntaan.Minusta ei olla. On eri asia olla eri mieltä kuin tuomita toisia.
P on K: n salainen puutarha ja Graalin malja.Mikäs eunukainen se semmonen on jolle soitetaan avokin kyljestä
Toista se oli pohjoisessa kerran voi veljet. Silmät sydäminä ison miehen sylissä. Miesten kesken
Pyh. Kyproksella oli paaaljon useamman päivän kaksin Bojanin kaa ilman avokkia TAI muita uteliaita silmiä. Ties mitä siellä tapahtui.Mikäs eunukainen se semmonen on jolle soitetaan avokin kyljestä
Toista se oli pohjoisessa kerran voi veljet. Silmät sydäminä ison miehen sylissä. Miesten kesken
Pyh. Kyproksella oli paaaljon useamman päivän kaksin Bojanin kaa ilman avokkia TAI muita uteliaita silmiä. Ties mitä siellä tapahtui.
No vauvan ketjussa osa inahti IHAN kaikesta. Myös täällä näkee sitä. Ei saa esim puolustaa JM:ää ilman tuomintaa jne.Miten kukaan muu on ollut tuomitseva kuin te tosishippaajat?
Siitä oli ainakin kauhea huuto, kun Jeren valkoisia housuja vähän muutama kritisoi niin oli kovin kovin loukkaavaa.No vauvan ketjussa osa inahti IHAN kaikesta. Myös täällä näkee sitä. Ei saa esim puolustaa JM:ää ilman tuomintaa jne.
Jep tai kun kyseenalaistin, että oliko 007 oikeasti paikalla vaiko ei, tai oliko RR rehellinen väitteissään vai ei…. Hirveä tuomitseminen kaikista noista.Siitä oli ainakin kauhea huuto, kun Jeren valkoisia housuja vähän muutama kritisoi niin oli kovin kovin loukkaavaa.