vierailija
Höpö höpöNo ei todellakaan ollut, höpö höpö.
Höpö höpöNo ei todellakaan ollut, höpö höpö.
Ja noissa on varmaan se paitakin H päällä mitä yleisöönkin heiteltiin.Lavonqilla on stooreja Hoohan keikalta!!
Sitä en tiedä, mutta täynnä oli. Mitä väliä? Venue on loppuunmyyty vasta kun jokaikinen lippu on myyty. Jos vaikka jää yksi lippu myymättä niin ei ole.Eipä tainnut olla loppuunmyyty kuitenkaan.
Näkeehän sen, että suurin osa riitojen aiheuttajista häipyi Discordiin, kun enää ei ole tullut juuri mitään pahoja kinoja. Johtuu siitä, että kaikki pienestä loukkaantujat häipyivät discordiin.
Olihan ja tämä on tietoa.No ei todellakaan ollut, höpö höpö.
Eivät ole voineet olla mukana, koska ketjut perustettiin ennenkuin edes tiedettiin mistään Bojere matskusta. Olen nähnyt useiden aiheeseen liittyvien ketjujen nousun ja tuhon, sen perusteella voin sanoa, että K on kaiken alfa.
Mitä persologi sanoo tästä?Mä olen persologi, löytyykö kohtalotovereita?
Sä jaksat kyllä nuolla JM persettä siihen malliin että sulle maksettaisiin siitä.
Eihän siellä olekaan hirveästi paikkoja. Olen nähnyt monia videoita alhaalta kuvattuna ja kyllä ne parvet näytti olevan myös aika täynnä ja alakerta varsinkinSirpan livessä näkyi ettei parvella montaa ihmistä ollut. Kaikki oli melkolailla lavan edessä permannolla. Mut olihan siellä kuitenkin yllättävän paljon väkeä.
No niin varmaan.Olihan ja tämä on tietoa.
Siellä oli NM vahtimassa ikävä kyllä.Må ja K on varmaan siellä keskenään sylikkäin supattelemassa kun ei kumpikaan ehdi postailemaan mitään![]()
Kalle sanoi Mårdiksen stoorissa ennen keikkaa, että kaikki suomenruotsalaiset on siellä. Ehkä uskon hieman enemmän hänen puheitaan eli hän nyt kyllä varmasti tietää Hoojan fanitilanteen Suomessa.En kyllä usko suomenruotsalaisten kuuntelevan jotain hoojaa
![]()
Taitavat olla. Mårdis vaan että ju, juu , du Håttis!Må ja K on varmaan siellä keskenään sylikkäin supattelemassa kun ei kumpikaan ehdi postailemaan mitään
Pyh, erotan vain aidot ihmiset feikeistä ja en pelkää eri mielipiteitä, liian tuomitsevat tyypit on no go minulle.Sä jaksat kyllä nuolla JM persettä siihen malliin että sulle maksettaisiin siitä.
Eivät todellakaan ole, heitä ei vain toinen sillä tavalla kiinnosta. K heitti yläfemmat ja painui avokin kylkeen soittamaan BoitsulleMå ja K on varmaan siellä keskenään sylikkäin supattelemassa kun ei kumpikaan ehdi postailemaan mitään
Musta se oli kiva ylläri.No niin varmaan.
Ja tosishippaajat ei ole tuomitsevia? Päästit nyt aika jöötin.Pyh, erotan vain aidot ihmiset feikeistä ja en pelkää eri mielipiteitä, liian tuomitsevat tyypit on no go minulle.
Minusta ei olla. On eri asia olla eri mieltä kuin tuomita toisia.Ja tosishippaajat ei ole tuomitsevia? Päästit nyt aika jöötin.
Mikäs eunukainen se semmonen on jolle soitetaan avokin kyljestäEivät todellakaan ole, heitä ei vain toinen sillä tavalla kiinnosta. K heitti yläfemmat ja painui avokin kylkeen soittamaan Boitsulle
Miten kukaan muu on ollut tuomitseva kuin te tosishippaajat?Minusta ei olla. On eri asia olla eri mieltä kuin tuomita toisia.
Ei ollakaan ja tarkoitin tossa nyt tota eri mielipiteisiin hyökkäämistä, se meni liian maalittavaan suuntaan.Minusta ei olla. On eri asia olla eri mieltä kuin tuomita toisia.
P on K: n salainen puutarha ja Graalin malja.Mikäs eunukainen se semmonen on jolle soitetaan avokin kyljestä
Toista se oli pohjoisessa kerran voi veljet. Silmät sydäminä ison miehen sylissä. Miesten kesken
Pyh. Kyproksella oli paaaljon useamman päivän kaksin Bojanin kaa ilman avokkia TAI muita uteliaita silmiä. Ties mitä siellä tapahtui.Mikäs eunukainen se semmonen on jolle soitetaan avokin kyljestä
Toista se oli pohjoisessa kerran voi veljet. Silmät sydäminä ison miehen sylissä. Miesten kesken