K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Parkkipate kävi mun autolla
Kai tiedät, ettei niitä tarvitse maksaa? Itse oon jättänyt miehen kanssa 2/2 kertaa maksamatta, kun toinen omisti auton ja toinen oli sen haltija (vai miten ne nyt voi laittaa). Eka kerta oli helppo kun mä sain postitse vaatimuksia, vaikka mies oli ajanut ja toisella kerralla maksamatta jättäminen meni jo rutiinilla, kun itse sain maksupyynnön.

vierailija
Haa, mikä muistikuva vanhoista Vauvan ketjuista. Tuli mieleen, miten P-asia järjestettiin siinä jossain KB fiilistelyketjussa talvella 24 Annaliisat halus P:n mukaan, mutta sitä ei saanu päästää laivalla irralleen K:n kanssa, ettei KB shippaajat vauhkoontunu. Niin se suljettiin johonkin laivan pannu huoneeseen tms, mihin Annaliisat sai käydä Harmi kun niitä jättiketjuja katos
No tietenkin, ei sinne väärät paritukset kuulu, ne laitettiin sinne kääriä ketjuun menemään.

vierailija
Ja siis vallankäyttöä sinänsä, kun kokevat kaiken muun tavallaan uhkana omalle itselleen, koska se päänsisäine maailma on niin parasosialisoitunut.
Ok. Tämä on hyvä selitys. Käyn tässäkin ketjussa lähinnä sen takia, että tämä on psykologiselta kantilta koukuttava. Se kiinnostaa oikeastaan jo enemmän kuin Joksut tai K. En ole missään ennen tätä fandomia kohdannut tällaista ihmismielen ilmiötä, vaikka netin syövereitä mielenkiinnosta tutkinkin.

vierailija
Ehkä ennemminkin, että elää toisten kautta ja omasta mielikuvitusmaailmasta alkaa tulla totta oman pään sisällä.
Mä taas uskon, että kyseessä on jokin pakkomielle, koska jos uskoisi suhteen olevan oikeasti totta, eivät muut shippaukset sun muut haittaisi. Noita pakkomielteisiä shippaajia on muissakin fandomeissa, joissa shipataan fiktiivisiä pareja kuten sarjan hahmoja, ja ne käyttäytyy todella aggressiivisesti "vääriä" shippejä kohtaan. Saattavat kirjoitella tappouhkauksia ym. Seuraan mielenkiinnolla miten pitkälle tosishippaajat menee näissä ketjuissa.

vierailija
Mä taas uskon, että kyseessä on jokin pakkomielle, koska jos uskoisi suhteen olevan oikeasti totta, eivät muut shippaukset sun muut haittaisi. Noita pakkomielteisiä shippaajia on muissakin fandomeissa, joissa shipataan fiktiivisiä pareja kuten sarjan hahmoja, ja ne käyttäytyy todella aggressiivisesti "vääriä" shippejä kohtaan. Saattavat kirjoitella tappouhkauksia ym. Seuraan mielenkiinnolla miten pitkälle tosishippaajat menee näissä ketjuissa.
Kiva huomata, että joku muukin seuraa ketjua samoista syistä. Oma tuntuma on sellainen, että hyvin moni tosishippi kommentti on trollin kynästä. Niistä alkaa tosin olemaan teho poissa, koska jutuista ärsyyntyneet ovat siirtyneet pääasiassa jo muualle. Jäljelle jääneille ne tosishippi kommentit on vain bensaa liekkeihin ja ne lähinnä innostaa heitä. Täällä on lähinnä enää ”koulun tupakkapaikan kovikset” jäljellä, jotka tykkää provosoida kaikkea mikä liikkuu.

vierailija
Mua kyllä kiehtoo ajatus TV-sarjasta, jossa Hyacinth ja Samantha ovat päähenkilöitä. Sarja voi alkaa sillä, kun pikku H ja S leikkivät Ken nukeilla. Hyacinth pukee Kenille monta kerrosta vaatetta päälle ja Samantha tutkii samaan aikaan Kenin näppylöitä.

vierailija
Kiva huomata, että joku muukin seuraa ketjua samoista syistä. Oma tuntuma on sellainen, että hyvin moni tosishippi kommentti on trollin kynästä. Niistä alkaa tosin olemaan teho poissa, koska jutuista ärsyyntyneet ovat siirtyneet pääasiassa jo muualle. Jäljelle jääneille ne tosishippi kommentit on vain bensaa liekkeihin ja ne lähinnä innostaa heitä. Täällä on lähinnä enää ”koulun tupakkapaikan kovikset” jäljellä, jotka tykkää provosoida kaikkea mikä liikkuu.
☝🎯💯

vierailija
Mitäpä lottootte, kuinka paljon musiikkia tehdään tekoälyn avulla? Tyyliin että tekoäly käy läpi suosittuja melodioita tai mikä sen kriteerin ikinä halutaankaan olevan, ja sitten rykäisee niiden perusteella seuraavan hitin?

Yhteistyössä