vierailija
Mä oon ainakin keskustellut täällä paljonkin. Samalla kun ihastelen K&B rakkauttaIhana sinä🫶 Ei täällä keskustelua ole ollut kuukausiin, mutta on tää hauskaa viihdettä, saa usein päivän naurut.

Mä oon ainakin keskustellut täällä paljonkin. Samalla kun ihastelen K&B rakkauttaIhana sinä🫶 Ei täällä keskustelua ole ollut kuukausiin, mutta on tää hauskaa viihdettä, saa usein päivän naurut.
Ihmeen hiljaa olleet somessa, luulisi että olisivat jo SuomessaMakkara pojke
Tänään hän taas saapuu
Ymmärrätkö, mitä tarkoittaa, ettei tosishippari kommentoi säännöistä mitään? Ei todellakaan kiinnosta sun mitkään palstasäännöt tai se, että sun leikkikikkeliskokkelismia jokin Kärtsän ja Bojanin aidon suhteen seuraaminen häiritsee.Kyllähän se on jo huomattu ettei säännöt teitä tosishippareita kiinnosta, paitsi ne omat.
Heistä varmaan 99% on lähtenyt täältä pois? Oletan että se häiritsi heitä, koska he halusivat oikeasti rauhassa keskustella eri asioista ilman yökkijöitä ja muuta kiusaamista.Eikö ole vähän naurettavaa, miten paljon tosishippaus häiritsee monia mukana olijoita?
Höpöhöpö yök väärät paritukset -mantra ei ole keskustelua.Mä oon ainakin keskustellut täällä paljonkin. Samalla kun ihastelen K&B rakkautta
Mä en ole luonut tänne sääntöjä, eikä ne edes kiinnosta mua. Mua ei myöskään kiinnosta teidän mielikuvitusparit. Seuraan tätä ketjua puhtaasti psykologisista syistä. Annat siihen taas paljon aihetta.Ymmärrätkö, mitä tarkoittaa, ettei tosishippari kommentoi säännöistä mitään? Ei todellakaan kiinnosta sun mitkään palstasäännöt tai se, että sun leikkikikkeliskokkelismia jokin Kärtsän ja Bojanin aidon suhteen seuraaminen häiritsee.
En selitä. Jos ei ole selvinnyt jo keskusteluissa Vauvalla 2023-2024 ja Puutarhalla, niin se on voi voi. Eikö sun pitänyt olla täällä psykologisesti tarkkailemassa ja nähdä asiat itse, mihin sä nyt tutkimuskohteelta kommenttia tarvitset? Ihan turha kertoa sinunlaisellesi tosimielellä yhtään mitään, siitä alkaa haukkuminen heti ja jos haukkuja et ole itse, niin etpä hyökkää heidän kimppuunsa lol-tutkimuskohdettasi puolustamaankaan millään lailla.Selitäpä sitten teidän tosishippareiden ”motiivit”? Onhan se nyt parasosiaalista käytöstä kun luulee tuntevansa julkkikset ja heidän väliset suhteensa sen vähän perusteella mitä netissä heistä näkee.
Minä olen täällä pelkästään psykologista syistä, tuon toisen motiiveja en tiedä, mutta sotket keskustelijat keskenään.En selitä. Jos ei ole selvinnyt jo keskusteluissa Vauvalla 2023-2024 ja Puutarhalla, niin se on voi voi. Eikö sun pitänyt olla täällä psykologisesti tarkkailemassa ja nähdä asiat itse, mihin sä nyt tutkimuskohteelta kommenttia tarvitset? Ihan turha kertoa sinunlaisellesi tosimielellä yhtään mitään, siitä alkaa haukkuminen heti ja jos haukkuja et ole itse, niin etpä hyökkää heidän kimppuunsa lol-tutkimuskohdettasi puolustamaankaan millään lailla.
Ei niillä ole Jeren kanssa mitään, kun Jere on 2h 48min puhelimessa Sloveniaan rakkaan poikaystävänsä Bojanin kanssa.Ihmeen hiljaa olleet somessa, luulisi että olisivat jo Suomessa
Höpöhöpö yök väärät paritukset -mantra ei ole keskustelua.
Ei niillä ole Jeren kanssa mitään, kun Jere on 2h 48min puhelimessa Sloveniaan rakkaan poikaystävänsä Bojanin kanssa.
Eikä ole, koko ajanhan täällä monet sanoo, että kirjoittavat K&P juttuja vain siksi, että tosishippaus häiritsee.Heistä varmaan 99% on lähtenyt täältä pois? Oletan että se häiritsi heitä, koska he halusivat oikeasti rauhassa keskustella eri asioista ilman yökkijöitä ja muuta kiusaamista.
Esim tätäkin kommentoijaa tosishippaus häiritseeTrollolloo
Mä vapetin. Sitruunan makuista tällä kertaa.Olipas mukava röökitauko, huhhuh.
En mä sellaista tarkoittanutkaan. Mut oon keskustellut kaikesta mikä shipissä itseä kiinnostaa ja täällä, en missään discordeissa.Höpöhöpö yök väärät paritukset -mantra ei ole keskustelua.
Tuntuu kyllä vähän oudolta, että jos nyt vetäytyvät uutta levyä tekemään kun edellisiäkään biisejä ei oo keikoilla juuri kuultu.Kiva, kun Joksut ovat taas studiossa tekemässä musiikkia, mietin hieman, että syntyyköhän sitä, kun ei ole ilmeisesti pakottavaa deadlinea?
Vai oliko Souvenir popin julkaisussa sitten lopultakin liian kiire, oliko siinä vähän sellaista mailan liian kovaa puristamista mukana? Ilomielin suon heille stressivapaata biisileireilyä nyt keikkatauollaan, jospa sieltä tulisi jotain helmiä kun tilanne on se, ettei ole pakko tehdä biisejä ja seuraavaa levyä? Tai ilmeisesti haluavat tehdä levyn vuodelle 2026, joka on bändin uran 10-vuotis juhlavuosi, mutta jospa siitä saataisiin vähän yhtenäisempi keitos kuin SP:stä, joka oli melkoinen sillisalaatti Carpe diemistä Lipsiin.
Ei häiritse mutta nämä on vaan ihan selvää trollaustaEsim tätäkin kommentoijaa tosishippaus häiritsee
Mä en laskisi K&P juttuja kirjoittavia kompostin alkuperäisporukkaan kuuluvaksi. Heistä suurin osa oli Joksu faneja ja he perustivat oman discordin.Eikä ole, koko ajanhan täällä monet sanoo, että kirjoittavat K&P juttuja vain siksi, että tosishippaus häiritsee.
Mä ajattelin alkaa polttamaan tän ketjun innoittamana. Mikä rööki ois hyvä?Mä vapetin. Sitruunan makuista tällä kertaa.
Ilmeisesti keikkojen järjestäminen jotenkin kusi kun levyn valmistuminen venyi. Ja siis ei siellä ole kovin montaa (kiinnostavaa) biisiä, joita ei ole ikinä kuultu, eli Lips, Ako toga, Stephanie, Mesto duhov ja Muzica za decu. Saa nähdä muuten sisällyttääkö ne noi kaikki Suomen keikkoihin. No Sonce myös, mutta en edes laske sitä, se on niin hirveetä kuraa.Tuntuu kyllä vähän oudolta, että jos nyt vetäytyvät uutta levyä tekemään kun edellisiäkään biisejä ei oo keikoilla juuri kuultu.
Mua ei häiritse trollaus, ihan turhaan noita kirjoitat ärsyttämismielessä, koska niillä ei ole tehoa muhun.Esim tätäkin kommentoijaa tosishippaus häiritsee
Ovat siis alkuperäisporukkaa, eli viisuvoitosta asti mukana olleita.Mä en laskisi K&P juttuja kirjoittavia kompostin alkuperäisporukkaan kuuluvaksi. Heistä suurin osa oli Joksu faneja ja he perustivat oman discordin.
Bojanin tuhnut?Mä ajattelin alkaa polttamaan tän ketjun innoittamana. Mikä rööki ois hyvä?
Ai Loreen-faneja?Ovat siis alkuperäisporukkaa, eli viisuvoitosta asti mukana olleita.
Puhuin kompostin alkuperäisporukasta. Aidot Joksu fanit ovat häipyneet täältä.Ovat siis alkuperäisporukkaa, eli viisuvoitosta asti mukana olleita.