K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ymmärrätkö, mitä tarkoittaa, ettei tosishippari kommentoi säännöistä mitään? Ei todellakaan kiinnosta sun mitkään palstasäännöt tai se, että sun leikkikikkeliskokkelismia jokin Kärtsän ja Bojanin aidon suhteen seuraaminen häiritsee.
Mä en ole luonut tänne sääntöjä, eikä ne edes kiinnosta mua. Mua ei myöskään kiinnosta teidän mielikuvitusparit. Seuraan tätä ketjua puhtaasti psykologisista syistä. Annat siihen taas paljon aihetta.

vierailija
Selitäpä sitten teidän tosishippareiden ”motiivit”? Onhan se nyt parasosiaalista käytöstä kun luulee tuntevansa julkkikset ja heidän väliset suhteensa sen vähän perusteella mitä netissä heistä näkee.
En selitä. Jos ei ole selvinnyt jo keskusteluissa Vauvalla 2023-2024 ja Puutarhalla, niin se on voi voi. Eikö sun pitänyt olla täällä psykologisesti tarkkailemassa ja nähdä asiat itse, mihin sä nyt tutkimuskohteelta kommenttia tarvitset? Ihan turha kertoa sinunlaisellesi tosimielellä yhtään mitään, siitä alkaa haukkuminen heti ja jos haukkuja et ole itse, niin etpä hyökkää heidän kimppuunsa lol-tutkimuskohdettasi puolustamaankaan millään lailla.

vierailija
En selitä. Jos ei ole selvinnyt jo keskusteluissa Vauvalla 2023-2024 ja Puutarhalla, niin se on voi voi. Eikö sun pitänyt olla täällä psykologisesti tarkkailemassa ja nähdä asiat itse, mihin sä nyt tutkimuskohteelta kommenttia tarvitset? Ihan turha kertoa sinunlaisellesi tosimielellä yhtään mitään, siitä alkaa haukkuminen heti ja jos haukkuja et ole itse, niin etpä hyökkää heidän kimppuunsa lol-tutkimuskohdettasi puolustamaankaan millään lailla.
Minä olen täällä pelkästään psykologista syistä, tuon toisen motiiveja en tiedä, mutta sotket keskustelijat keskenään.

vierailija
Kiva, kun Joksut ovat taas studiossa tekemässä musiikkia, mietin hieman, että syntyyköhän sitä, kun ei ole ilmeisesti pakottavaa deadlinea?
Vai oliko Souvenir popin julkaisussa sitten lopultakin liian kiire, oliko siinä vähän sellaista mailan liian kovaa puristamista mukana? Ilomielin suon heille stressivapaata biisileireilyä nyt keikkatauollaan, jospa sieltä tulisi jotain helmiä kun tilanne on se, ettei ole pakko tehdä biisejä ja seuraavaa levyä? Tai ilmeisesti haluavat tehdä levyn vuodelle 2026, joka on bändin uran 10-vuotis juhlavuosi, mutta jospa siitä saataisiin vähän yhtenäisempi keitos kuin SP:stä, joka oli melkoinen sillisalaatti Carpe diemistä Lipsiin.
Tuntuu kyllä vähän oudolta, että jos nyt vetäytyvät uutta levyä tekemään kun edellisiäkään biisejä ei oo keikoilla juuri kuultu.

vierailija
Tuntuu kyllä vähän oudolta, että jos nyt vetäytyvät uutta levyä tekemään kun edellisiäkään biisejä ei oo keikoilla juuri kuultu.
Ilmeisesti keikkojen järjestäminen jotenkin kusi kun levyn valmistuminen venyi. Ja siis ei siellä ole kovin montaa (kiinnostavaa) biisiä, joita ei ole ikinä kuultu, eli Lips, Ako toga, Stephanie, Mesto duhov ja Muzica za decu. Saa nähdä muuten sisällyttääkö ne noi kaikki Suomen keikkoihin. No Sonce myös, mutta en edes laske sitä, se on niin hirveetä kuraa.
Inhosin myös Mesto duhovia, mutta kun Bojan esitti sen akustisesti haastattelussa taannoin, niin se oli oikeinkin jees.

Yhteistyössä