K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Olen siitä samaa mieltä et kaikki tilastot, äänestykset ja gallupit on KAJ:n puolella eikä Erikan. Jos heitä vertaillaan lehdistössä, oddseissa, euroviisu sivuistoilla, niin on se nyt kumma jos joku herkkis ei kestä sitä, että niistä puhutaan täällä.
Ei vertailla mitenkään pelkästään keskenään muualla kuin Suomessa, pointti jäi nyt ymmärtämättä.

vierailija
En jaksa enää osallistua tähän viisukeskusteluun, käy jo tympeäksi jankkaukseksi ja olen oman mielipiteeni sanonut. Mutta ihan tiedoksi sinulle, joka vertasit minua PB jankkaajaan: ymmärrätkö, että anonyymipalstalla on kaikenlaista kirjoittajaa, etkä välttämättä edes puhu saman ihmisen kanssa koko aikaa. Esim tossa edellä sulle on vastaillut ihan joku muu kuin minä. Mun edellinen viesti oli se, johon vastasit nimenomaan tuolla PBjankkajalla.

vierailija
Eihän edes tiedetä millaiseksi esitys on muutettu, ainakin se aloituksen kultainen häkkyrä näyttää hienolta mitä viisukuppilasta katsoin, mietittiin onko se tuulikone vai kenties joku valaistus siellä alla.
Täällä on näitä ennustajia ja kristallipallon omistajia. Etukäteen tiedetään niiiiiin hyvin kaikki. Erika on itse sanonut, että esitystä ja asua muutetaan.

vierailija
Joo on kyllä ärsyttävää ja haastavaa keskustella, kun luodaan omia totuuksia. Sen näkee sitten. Mun henk.koht mielipide on ettei Erika missään kohtaa ollut voittokamppailussa, mutta sijoituksen oletan kuitenkin olevan mahdollisesti top 10. Parempi mitä esim W95man.

vierailija
Joo on kyllä ärsyttävää ja haastavaa keskustella, kun luodaan omia totuuksia. Sen näkee sitten. Mun henk.koht mielipide on ettei Erika missään kohtaa ollut voittokamppailussa, mutta sijoituksen oletan kuitenkin olevan mahdollisesti top 10. Parempi mitä esim W95man.
Samaa mieltä. Erikalla on ihan hyvät saumat pärjätä ja top 10 on mahdollisuuksien rajoissa. Kaj pärjää varmasti myös hyvin, mutta toisaalta saattaa yllättäen tipahtaakin ulos top vitosesta. Voittajaksi en usko.

Ps. oli nyt vielä tämä kirjoitettava kuitenkin. t. se joka jo sanoi jättävänsä keskustelun

vierailija
En jaksa enää osallistua tähän viisukeskusteluun, käy jo tympeäksi jankkaukseksi ja olen oman mielipiteeni sanonut. Mutta ihan tiedoksi sinulle, joka vertasit minua PB jankkaajaan: ymmärrätkö, että anonyymipalstalla on kaikenlaista kirjoittajaa, etkä välttämättä edes puhu saman ihmisen kanssa koko aikaa. Esim tossa edellä sulle on vastaillut ihan joku muu kuin minä. Mun edellinen viesti oli se, johon vastasit nimenomaan tuolla PBjankkajalla.
Sä et oikein näytä tajuavan, että siihen viestiketjuun vastasi ainakin neljä ihmistä. Mua syytit Erika vihaajaksi, vaikka olen hänen fani.😂

vierailija
Samaa mieltä. Erikalla on ihan hyvät saumat pärjätä ja top 10 on mahdollisuuksien rajoissa. Kaj pärjää varmasti myös hyvin, mutta toisaalta saattaa yllättäen tipahtaakin ulos top vitosesta. Voittajaksi en usko.

Ps. oli nyt vielä tämä kirjoitettava kuitenkin. t. se joka jo sanoi jättävänsä keskustelun
Erika saattaa päästä top kymppiin, koska tämän vuoden taso on jäätävän huono.

Yhteistyössä