V
vierailija
Vieras
Pyh, niin on toi vitsipolkkabiisikin.Erika nyt todella tunkkainen esillepano tähän aikakauteen. Niiiiiin nähtyä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Pyh, niin on toi vitsipolkkabiisikin.Erika nyt todella tunkkainen esillepano tähän aikakauteen. Niiiiiin nähtyä.
Ei vertailla mitenkään pelkästään keskenään muualla kuin Suomessa, pointti jäi nyt ymmärtämättä.
Ei kyllä huo voittajaa minulle.Rakastan sitä biisiä mutta vähäpukeiset naiset on jo niin nähty. Siinä ei ole mitään omaperäistä. KAJn biisi on järkkyä kamaa ja pää rupeaa särkemään siitä mutta esitys on omaperäinen ja voittajakamaa.
huou siisEi kyllä huo voittajaa minulle.
Ei kyllä huo voittajaa minulle.
No nyt joku aivan samoilla linjoilla. Erikan ylöspano kusee ton biisin.Rakastan sitä biisiä mutta vähäpukeiset naiset on jo niin nähty. Siinä ei ole mitään omaperäistä. KAJn biisi on järkkyä kamaa ja pää rupeaa särkemään siitä mutta esitys on omaperäinen ja voittajakamaa.
Eihän edes tiedetä millaiseksi esitys on muutettu, ainakin se aloituksen kultainen häkkyrä näyttää hienolta mitä viisukuppilasta katsoin, mietittiin onko se tuulikone vai kenties joku valaistus siellä alla.No nyt joku aivan samoilla linjoilla. Erikan ylöspano kusee ton biisin.
Aika lyttäyksen sai Erika eräässä 4 hlön tekemässä reaktiovideossa. Ja minun täytyi olla niiden kanssa täysin samaa mieltä.
Eihän edes tiedetä millaiseksi esitys on muutettu, ainakin se aloituksen kultainen häkkyrä näyttää hienolta mitä viisukuppilasta katsoin, mietittiin onko se tuulikone vai kenties joku valaistus siellä alla.
Ei vertailla mitenkään pelkästään keskenään muualla kuin Suomessa, pointti jäi nyt ymmärtämättä.
Aika lyttäyksen sai Erika eräässä 4 hlön tekemässä reaktiovideossa. Ja minun täytyi olla niiden kanssa täysin samaa mieltä.
Ja tämä todistaa mitä? Samaan aikaan on todella monia reaktiovideoita, joissa esityksestä pidetään todella paljon.
Joo on kyllä ärsyttävää ja haastavaa keskustella, kun luodaan omia totuuksia. Sen näkee sitten. Mun henk.koht mielipide on ettei Erika missään kohtaa ollut voittokamppailussa, mutta sijoituksen oletan kuitenkin olevan mahdollisesti top 10. Parempi mitä esim W95man.
En jaksa enää osallistua tähän viisukeskusteluun, käy jo tympeäksi jankkaukseksi ja olen oman mielipiteeni sanonut. Mutta ihan tiedoksi sinulle, joka vertasit minua PB jankkaajaan: ymmärrätkö, että anonyymipalstalla on kaikenlaista kirjoittajaa, etkä välttämättä edes puhu saman ihmisen kanssa koko aikaa. Esim tossa edellä sulle on vastaillut ihan joku muu kuin minä. Mun edellinen viesti oli se, johon vastasit nimenomaan tuolla PBjankkajalla.
Täällä on näitä ennustajia ja kristallipallon omistajia. Etukäteen tiedetään niiiiiin hyvin kaikki. Erika on itse sanonut, että esitystä ja asua muutetaan.
Samaa mieltä. Erikalla on ihan hyvät saumat pärjätä ja top 10 on mahdollisuuksien rajoissa. Kaj pärjää varmasti myös hyvin, mutta toisaalta saattaa yllättäen tipahtaakin ulos top vitosesta. Voittajaksi en usko.
Ps. oli nyt vielä tämä kirjoitettava kuitenkin. t. se joka jo sanoi jättävänsä keskustelun
Ja tämä todistaa mitä? Samaan aikaan on todella monia reaktiovideoita, joissa esityksestä pidetään todella paljon.
Joo on kyllä ärsyttävää ja haastavaa keskustella, kun luodaan omia totuuksia. Sen näkee sitten. Mun henk.koht mielipide on ettei Erika missään kohtaa ollut voittokamppailussa, mutta sijoituksen oletan kuitenkin olevan mahdollisesti top 10. Parempi mitä esim W95man.
Entä sitten? Jotkut tykkää myös Tauskista.
B:n Mies!!!!!!Entä sitten? Jotkut tykkää myös Tauskista.