vierailija
Minkälainen on J-pussiruokavalio? Jallua ja sipsejä?Typeriä ohjelmia. Eilä se sinne pääse J-pussiruokavalionsa tähden
Minkälainen on J-pussiruokavalio? Jallua ja sipsejä?Typeriä ohjelmia. Eilä se sinne pääse J-pussiruokavalionsa tähden
Joksut ei saa edes tämän vertaa myytyä.Mua jaksaa hämmästyttää täällä se, miten kujalla osa porukasta on. Sulle se suursuosio tarkoittaa varmaan sitä, että saa myytyä niitä vinyylevyjä tuhat kappaletta.
K:lla on tiukat ehdot, muuri tulee myös.
Alkon ja makkaran?Typeriä ohjelmia. Eilä se sinne pääse J-pussiruokavalionsa tähden
Tai temptation island.Jos ne lähteekin yhdessä amzing raceen!
Kihi kihi, pikkuvauvelit koolla.Tai temptation island.
Tultiinko pilaan mummien ompeluseurat? Railalla jäi nyt kanavatyö Boitsukan nassukasta ikävästi kesken.Kihi kihi, pikkuvauvelit koolla.
Tultiinko pilaan mummien ompeluseurat? Railalla jäi nyt kanavatyö Boitsukan nassukasta ikävästi kesken.
Tuftaus on niin passé. Itsehän ostin helmiaskartelusetin askarteluliikkeestä, josta aion pujotella ihania käsikoruja sympaattisin pikku tekstein ja lähettää suloisille Jokeri-pojille Sloveniaan. He varmasti ilahtuvat.Salme, muistitko ottaa ne tuftausneulat mukaan, jotka lupasit lainaksi?
Itse taidat nyt mutkia vetää suoriksi ja tehdä oletuksia. Siksi toisekseen tämä on anonyymipalsta. Kannattaisi ehkä paremmin muotoilla nuo mielipiteensä sitten, jos ei halua tulla väärinymmärretyksi. Olen nimenomaan toistanut monta kertaa, ettei näitä kahta pidä vertailla ja olen sanonut, että aika näyttää. Onko lukemisen ymmärtämisessä haasteita? Olet itse täällä väheksynyt Erikaa ja mielestäni myös yliarvioit Kajn menestystä ja mahdollisuuksia ihan jo pelkästään viisujakin ajatellen.En mä edes ole verrannut heitä artistin uran suhteen, itse sä olet sitä tehnyt ja olettanut, että muutkin tekevät niin. Noh tämä on komposti, ihan turha edes kuvitella, että joku oikeasti perehtyisi toisen kommentoijan mielipiteisiin ja vastaisi niihin jotakin järkevää. Sulla on vaan pakkomielle siitä, ettei KAJ saisi menestyä. Se tuntuu olevan sulta jotenkin pois, jos niin käy.
Niin se tollein liian nopeasti pyöritettynä näyttää mandoliininsoitolta, mut tällä oikealla nopeudellla näyttää ihan eriltä. Voi oikein nähdä, ketä K ajattelee....taisin kirjoittaa aiheesta pienen ficinkin pari pvää sitten.Kyl on Kärtsällä taas mauton stoori.
K on taaas käyny täällä kurkkimassa!Niin se tollein liian nopeasti pyöritettynä näyttää mandoliininsoitolta, mut tällä oikealla nopeudellla näyttää ihan eriltä. Voi oikein nähdä, ketä K ajattelee....taisin kirjoittaa aiheesta pienen ficinkin pari pvää sitten.
Login • Instagram
Welcome back to Instagram. Sign in to check out what your friends, family & interests have been capturing & sharing around the world.www.instagram.com
Minäpä varasin kevääksi kurssin kansalaisopistosta, jossa tehdään oma kuolinpaita. Ajattelin kirjoa siihen itselleni tärkeitä asioita, kuten Slovenian kartan. Se päällä on ihana käydä aikanaan viimeiseen lepoon. Myös kuivakukkakurssi kiinnostaa.Tuftaus on niin passé. Itsehän ostin helmiaskartelusetin askarteluliikkeestä, josta aion pujotella ihania käsikoruja sympaattisin pikku tekstein ja lähettää suloisille Jokeri-pojille Sloveniaan. He varmasti ilahtuvat.
En mä ole kertaakaan väheksynyt Erikaa täällä, päinvastoin. Sä kyllä sekoilet ihan huolella täällä.Itse taidat nyt mutkia vetää suoriksi ja tehdä oletuksia. Siksi toisekseen tämä on anonyymipalsta. Kannattaisi ehkä paremmin muotoilla nuo mielipiteensä sitten, jos ei halua tulla väärinymmärretyksi. Olen nimenomaan toistanut monta kertaa, ettei näitä kahta pidä vertailla ja olen sanonut, että aika näyttää. Onko lukemisen ymmärtämisessä haasteita? Olet itse täällä väheksynyt Erikaa ja mielestäni myös yliarvioit Kajn menestystä ja mahdollisuuksia ihan jo pelkästään viisujakin ajatellen.
Oothan väheksynyt ja pilkannut.En mä ole kertaakaan väheksynyt Erikaa täällä, päinvastoin. Sä kyllä sekoilet ihan huolella täällä. Taidat vaan haluta trollailla ja päästä väheksymään KAJta. Tulee jo susta mieleen UMK23 ketjun PB jankkaaja.
Onkohan hän sama kanavatyöntekijä ?!En mä ole kertaakaan väheksynyt Erikaa täällä, päinvastoin. Sä kyllä sekoilet ihan huolella täällä.Taidat vaan haluta trollailla ja päästä väheksymään KAJta. Tulee jo susta mieleen UMK23 ketjun PB jankkaaja.
![]()
Mä auon mennä AA kerhon kuivakurkkukurssille.Minäpä varasin kevääksi kurssin kansalaisopistosta, jossa tehdään oma kuolinpaita. Ajattelin kirjoa siihen itselleni tärkeitä asioita, kuten Slovenian kartan. Se päällä on ihana käydä aikanaan viimeiseen lepoon. Myös kuivakukkakurssi kiinnostaa.
Olen siitä samaa mieltä et kaikki tilastot, äänestykset ja gallupit on KAJ:n puolella eikä Erikan. Jos heitä vertaillaan lehdistössä, oddseissa, euroviisu sivuistoilla, niin on se nyt kumma jos joku herkkis ei kestä sitä, että niistä puhutaan täällä.En mä ole kertaakaan väheksynyt Erikaa täällä, päinvastoin. Sä kyllä sekoilet ihan huolella täällä. Taidat vaan haluta trollailla ja päästä väheksymään KAJta. Tulee jo susta mieleen UMK23 ketjun PB jankkaaja.
P katsoo videota silmät pyöreinä, kun K puhuu vaan perseistä koko ajan.Tai temptation island.
En muuten ole. Erika on mun suosikki, mut pystyn myöntämään rehellisesti sen, et taivaankappaleet eivät ole hänen puolellaan näissä viisuissa. Eivät ole Tommynkaan. Jos hyvin käy niin kumpikin voi päästä kympin sakkiin, mut jäädä myös hännille. KAJ:n biisiä inhoan, mut heillä on potentiaalia voittaa viisut.Oothan väheksynyt ja pilkannut.
Olen siitä samaa mieltä et kaikki tilastot, äänestykset ja gallupit on KAJ:n puolella eikä Erikan. Jos heitä vertaillaan lehdistössä, oddseissa, euroviisu sivuistoilla, niin on se nyt kumma jos joku herkkis ei kestä sitä, että niistä puhutaan täällä.