K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
En mä edes ole verrannut heitä artistin uran suhteen, itse sä olet sitä tehnyt ja olettanut, että muutkin tekevät niin. Noh tämä on komposti, ihan turha edes kuvitella, että joku oikeasti perehtyisi toisen kommentoijan mielipiteisiin ja vastaisi niihin jotakin järkevää. Sulla on vaan pakkomielle siitä, ettei KAJ saisi menestyä. Se tuntuu olevan sulta jotenkin pois, jos niin käy.
Itse taidat nyt mutkia vetää suoriksi ja tehdä oletuksia. Siksi toisekseen tämä on anonyymipalsta. Kannattaisi ehkä paremmin muotoilla nuo mielipiteensä sitten, jos ei halua tulla väärinymmärretyksi. Olen nimenomaan toistanut monta kertaa, ettei näitä kahta pidä vertailla ja olen sanonut, että aika näyttää. Onko lukemisen ymmärtämisessä haasteita? Olet itse täällä väheksynyt Erikaa ja mielestäni myös yliarvioit Kajn menestystä ja mahdollisuuksia ihan jo pelkästään viisujakin ajatellen.

vierailija
Kyl on Kärtsällä taas mauton stoori.
Niin se tollein liian nopeasti pyöritettynä näyttää mandoliininsoitolta, mut tällä oikealla nopeudellla näyttää ihan eriltä. Voi oikein nähdä, ketä K ajattelee....taisin kirjoittaa aiheesta pienen ficinkin pari pvää sitten.💓

vierailija
Niin se tollein liian nopeasti pyöritettynä näyttää mandoliininsoitolta, mut tällä oikealla nopeudellla näyttää ihan eriltä. Voi oikein nähdä, ketä K ajattelee....taisin kirjoittaa aiheesta pienen ficinkin pari pvää sitten.

K on taaas käyny täällä kurkkimassa!

vierailija
Tuftaus on niin passé. Itsehän ostin helmiaskartelusetin askarteluliikkeestä, josta aion pujotella ihania käsikoruja sympaattisin pikku tekstein ja lähettää suloisille Jokeri-pojille Sloveniaan. He varmasti ilahtuvat.
Minäpä varasin kevääksi kurssin kansalaisopistosta, jossa tehdään oma kuolinpaita. Ajattelin kirjoa siihen itselleni tärkeitä asioita, kuten Slovenian kartan. Se päällä on ihana käydä aikanaan viimeiseen lepoon. Myös kuivakukkakurssi kiinnostaa.

vierailija
Itse taidat nyt mutkia vetää suoriksi ja tehdä oletuksia. Siksi toisekseen tämä on anonyymipalsta. Kannattaisi ehkä paremmin muotoilla nuo mielipiteensä sitten, jos ei halua tulla väärinymmärretyksi. Olen nimenomaan toistanut monta kertaa, ettei näitä kahta pidä vertailla ja olen sanonut, että aika näyttää. Onko lukemisen ymmärtämisessä haasteita? Olet itse täällä väheksynyt Erikaa ja mielestäni myös yliarvioit Kajn menestystä ja mahdollisuuksia ihan jo pelkästään viisujakin ajatellen.
En mä ole kertaakaan väheksynyt Erikaa täällä, päinvastoin. Sä kyllä sekoilet ihan huolella täällä.😂😂😂 Taidat vaan haluta trollailla ja päästä väheksymään KAJta. Tulee jo susta mieleen UMK23 ketjun PB jankkaaja.😂😂😂

vierailija
En mä ole kertaakaan väheksynyt Erikaa täällä, päinvastoin. Sä kyllä sekoilet ihan huolella täällä. Taidat vaan haluta trollailla ja päästä väheksymään KAJta. Tulee jo susta mieleen UMK23 ketjun PB jankkaaja.
Olen siitä samaa mieltä et kaikki tilastot, äänestykset ja gallupit on KAJ:n puolella eikä Erikan. Jos heitä vertaillaan lehdistössä, oddseissa, euroviisu sivuistoilla, niin on se nyt kumma jos joku herkkis ei kestä sitä, että niistä puhutaan täällä.

vierailija
Oothan väheksynyt ja pilkannut.
En muuten ole. Erika on mun suosikki, mut pystyn myöntämään rehellisesti sen, et taivaankappaleet eivät ole hänen puolellaan näissä viisuissa. Eivät ole Tommynkaan. Jos hyvin käy niin kumpikin voi päästä kympin sakkiin, mut jäädä myös hännille. KAJ:n biisiä inhoan, mut heillä on potentiaalia voittaa viisut.

Yhteistyössä