V
vierailija
Vieras
Erika on ihan unohtunut KAJ -huuman tielltä. Hupaisaa tämä ruotsibuumi
Ich kommen piti olla yhtä tarttuva kuin Cha cha chaan mutta yleisö huutaakin BBB tai 123 saunaaaa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
TrolloollIch kommen piti olla yhtä tarttuva kuin Cha cha chaan mutta yleisö huutaakin BBB tai 123 saunaaaa.
Bojan ollut syömässä Strasin kanssa!Kiva nähdä jotenkin, että nää kaks on näin hyviä kavereita, kun Stras on sellainen söpöliini kans. Ihan toista kuin nää rumat Allut ja Jukat.
Ich kommen piti olla yhtä tarttuva kuin Cha cha chaan mutta yleisö huutaakin BBB tai 123 saunaaaa.
Trollooll
Onneksi tuli tämä KAJ, pelasti aika paljon viisukeväästä.
Kuka niin on sanonut. Erikalla on ihan eri yleisö kuin Kajn höpönlöpön söpöhöpö hassuttelulla.
Tämä ei trollausta vaan fakta. Ich kommen sijaan koululaiset laulaa bara bada bastua.
Aina pitää näyttää jotain mäystämistä kun ei muuta osaa. KanaparatBojan ollut syömässä Strasin kanssa!Kiva nähdä jotenkin, että nää kaks on näin hyviä kavereita, kun Stras on sellainen söpöliini kans. Ihan toista kuin nää rumat Allut ja Jukat.
Mä en tajua näitä ainaisia vastakkainasetteluja täällä. Miksi ei voi vaan kannattaa molempia tai vaan sitä omaa suosikkia lyttäämättä muita?Tuo mulle tänne sellainen kysely tai tilasto, missä KAJ ei olisi voittanut Erikaa.
Aina pitää näyttää jotain mäystämistä kun ei muuta osaa. Kanaparat
Totta, näyttää just samanlaiselta, aneemiselta, kylmänhikiseltä ja kalpealta.En kauheasti Joksuja seuraa ja ehkä siksi mä luulen heitä pariskunnaksi. Eka ihminen jonka kanssa Bojanilla voisi olla säpinää.
Hardcore viisuhimot, kun taas Kaj’lla normikansa ja viisuhomot.Kuka niin on sanonut. Erikalla on ihan eri yleisö kuin Kajn höpönlöpön söpöhöpö hassuttelulla.
Mä en tajua näitä ainaisia vastakkainasetteluja täällä. Miksi ei voi vaan kannattaa molempia tai vaan sitä omaa suosikkia lyttäämättä muita?
Ensimmäisten AIDS mainosten miesmalliltaTotta, näyttää just samanlaiselta, aneemiselta, kylmänhikiseltä ja kalpealta.
Hardcore viisuhimot, kun taas Kaj’lla normikansa ja viisuhomot.
Lopettiko Kärtsä homohommat, kun kiehnää nykyään vaan naisten kainalossa?
Mietipä sitäMikä ihmeen viisuhimo?
Ei ole kilpailu, lapsellista.Tuo mulle tänne sellainen kysely tai tilasto, missä KAJ ei olisi voittanut Erikaa.
Höpö höpöFakta on se että Erikan kappale on sata kertaa nähty muinaisjäänne ja Kaj jotakin uutta.
Ei ole kilpailu, lapsellista.
Onko pölkky saanut ylennyksen?Euroviisut on kilpailu pölökustaa.