K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Se discord on muutenkin mennyt ihan tylsäksi viime aikoina. Jotenkin väkinäisiä juttuja ja harva osallistuu keskusteluun. En ole itse kirjoitellut sinne pitkään aikaan mitään. Eikä tämä nimimerkeistä johdu, muilla servereillä on ollut hauska meno. Hiljeneeköhän toi vielä lisää ja ihmiset siirtyy suljetumpiin paikkoihin.

vierailija
Se discord on muutenkin mennyt ihan tylsäksi viime aikoina. Jotenkin väkinäisiä juttuja ja harva osallistuu keskusteluun. En ole itse kirjoitellut sinne pitkään aikaan mitään. Eikä tämä nimimerkeistä johdu, muilla servereillä on ollut hauska meno. Hiljeneeköhän toi vielä lisää ja ihmiset siirtyy suljetumpiin paikkoihin.
Itse voisin mennä jonnekin muuallekin, ehkä se on mentävä sinne joksujen omaan takaisin, nimimerkkien tuonti on tympeää.

vierailija
Ei tää ketju täältä mihinkään katoa, ihme meininkiä tulla hiljaisina päivinä valittamaan peen spämmijöistä tänne, kun voisitte kirjoitella kaipaamaanne asiaakin, ja sellaisinä päivinä, kun ne sikailijat riehuu täällä kukaan ei sano niille yhtään mitään! Itse piti taas toissailtana tulla pistämään sekin sakki hiljaiseksi.
Juuri sinun kaltaisten kommentoijien takia toivon että ketju lukkiutuu tai poistetaan.

vierailija
Mihin Discordiin kannattaisi liittyä?

vierailija
Kumpi niistä? Minä en kompostin mene jos siellä Immu, väärin näkevät homomiehet ja muut kirjoittavat loukkauksia Bojanista.

Yhteistyössä