V
vierailija
Vieras
Mä laitoin palautelomakkeella, löytyy tuolta sivun alalaidasta kohdasta Ota yhteyttä. Ei tarvi omia yhteystietoja laittaa.Valitettavasti vain lähettämällä sähköpostia. Itse olen jo lähettänyt.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mä laitoin palautelomakkeella, löytyy tuolta sivun alalaidasta kohdasta Ota yhteyttä. Ei tarvi omia yhteystietoja laittaa.Valitettavasti vain lähettämällä sähköpostia. Itse olen jo lähettänyt.
Mä laitoin palautelomakkeella, löytyy tuolta sivun alalaidasta kohdasta Ota yhteyttä. Ei tarvi omia yhteystietoja laittaa.
Valitettavasti vain lähettämällä sähköpostia. Itse olen jo lähettänyt.
Älä höpötä.Kiitos tiedosta. Laitan palautetta sinne. Nämä ihmiset jatkavat jossakin muualla Discordin juttujen arvostelua, trollausta, yksityiselämällä spekulointia jne. mutta parasta jos hajaantuvat muualle tekemään sitä. Tämä ketju on yleisessä tiedossa ja pelkkää spämmiä nykyään.
Ei tää ketju täältä mihinkään katoa, ihme meininkiä tulla hiljaisina päivinä valittamaan peen spämmijöistä tänne, kun voisitte kirjoitella kaipaamaanne asiaakin, ja sellaisinä päivinä, kun ne sikailijat riehuu täällä kukaan ei sano niille yhtään mitään! Itse piti taas toissailtana tulla pistämään sekin sakki hiljaiseksi.Kiitos tiedosta. Laitan palautetta sinne. Nämä ihmiset jatkavat jossakin muualla Discordin juttujen arvostelua, trollausta, yksityiselämällä spekulointia jne. mutta parasta jos hajaantuvat muualle tekemään sitä. Tämä ketju on yleisessä tiedossa ja pelkkää spämmiä nykyään.
Höpö höpöMitäs sulkufetissiläisiä täällä pyörii? Ehei. Tästä ketjusta ei valot sammu.
Juna puksuttaa !
Ei silloin mitään hiljaiseksi laitettu, levitetään paskaa ja ton takia ihmiset joutuu poistuun discordista varmaankin.Ei tää ketju täältä mihinkään katoa, ihme meininkiä tulla hiljaisina päivinä valittamaan peen spämmijöistä tänne, kun voisitte kirjoitella kaipaamaanne asiaakin, ja sellaisinä päivinä, kun ne sikailijat riehuu täällä kukaan ei sano niille yhtään mitään! Itse piti taas toissailtana tulla pistämään sekin sakki hiljaiseksi.
Sinä ja minä, parrasvaloissa, sinä ja minä...rakastan katsoa Käärijää ja KAJta parrasvaloissa
Heittäkää sieltä Discordista nyt kunnolla porukkaa pihalle, ei siellä viitsi enää kirjoitella mitään. Se vati pihalle ainakin.Ei silloin mitään hiljaiseksi laitettu, levitetään paskaa ja ton takia ihmiset joutuu poistuun discordista varmaankin.
Sinä ja minä, parrasvaloissa, sinä ja minä...
Kyllä se sikailu kummasti vaan hiljeni eikä enää eilen jatkunut samanlaisena sairaana sekoiluna kun maanantaina. Oikein ihmettelin, että "kuumistelijat" halusivat pois täältä omaan discordiin, mutta ette sinnekään osanneet mennä, kun pelkäätte, että me täysipäiset haluamme seurata juttujanne perässä. Ei kiinnosta pätkääkään.Ei silloin mitään hiljaiseksi laitettu, levitetään paskaa ja ton takia ihmiset joutuu poistuun discordista varmaankin.
Kyllä se sikailu kummasti vaan hiljeni eikä enää eilen jatkunut samanlaisena sairaana sekoiluna kun maanantaina. Oikein ihmettelin, että "kuumistelijat" halusivat pois täältä omaan discordiin, mutta ette sinnekään osanneet mennä, kun pelkäätte, että me täysipäiset haluamme seurata juttujanne perässä. Ei kiinnosta pätkääkään.
Niin sitten tuntui, että joka ikinen sinne kuuluva sekoboltsi oli päässyt paikalle maanantaina ja kirjoitteli ihan levottomia tänne.
Minä oon ainakin ilmoittanut tän discordin modeillekin, kun on kohdistunut vääriin henkilöihin.Kyllä se sikailu kummasti vaan hiljeni eikä enää eilen jatkunut samanlaisena sairaana sekoiluna kun maanantaina. Oikein ihmettelin, että "kuumistelijat" halusivat pois täältä omaan discordiin, mutta ette sinnekään osanneet mennä, kun pelkäätte, että me täysipäiset haluamme seurata juttujanne perässä. Ei kiinnosta pätkääkään.
Niin sitten tuntui, että joka ikinen sinne kuuluva sekoboltsi oli päässyt paikalle maanantaina ja kirjoitteli ihan levottomia tänne.
NuuhkaiseKenKyhmyä, Maire!Kyllä se sikailu kummasti vaan hiljeni eikä enää eilen jatkunut samanlaisena sairaana sekoiluna kun maanantaina. Oikein ihmettelin, että "kuumistelijat" halusivat pois täältä omaan discordiin, mutta ette sinnekään osanneet mennä, kun pelkäätte, että me täysipäiset haluamme seurata juttujanne perässä. Ei kiinnosta pätkääkään.
No, minkä he sille mahtavat? Eivät he tiedä, kuka näitä kirjoittaa. Kjäh kjäh kjäh kjää.Minä oon ainakin ilmoittanut tän discordin modeillekin, kun on kohdistunut vääriin henkilöihin.
Kyse ei ole pelkästään tästä.No, minkä he sille mahtavat? Eivät he tiedä, kuka näitä kirjoittaa. Kjäh kjäh kjäh kjää.
Minä oon ainakin ilmoittanut tän discordin modeillekin, kun on kohdistunut vääriin henkilöihin.
Tää oli hyvä ficci, mutta en täysin tajunnut tota loppua. Lässähtikö se vaan vai mitä multa meni ohi? Toivoisin jatkoa.
https://archiveofourown.org/works/64071688 En kyllä tiedä tuliko linkki oikein
KylläEli olette kannelleet jos joku moittii täällä shippaajia?
Kyllä
Missä kohdassa tässä kuuluu vaihtaa bokserit?Voi ristus. Että tämmöstä