vierailija
Vedin äsken levyllisen fazerin sinistä ja nyt mun veren kookosrasva-arvopitoisuus on 1000.
Saiskohan kaalimadosta tilattua sinne vähän sisältöä.Ostin kaupasta kaksi Ken-nukkea, mut näiden housujen sisältö on täysin sileä.
Ensi kerralla vaadi myyjältä saada etukäteen tarkistaa Kenin muhkurat.Ostin kaupasta kaksi Ken-nukkea, mut näiden housujen sisältö on täysin sileä.
Niin se kuuluukin olla. Kenit pitää toisiaan vaan kädestä.Ostin kaupasta kaksi Ken-nukkea, mut näiden housujen sisältö on täysin sileä.
Ne Kenit on varmaan siellä hyllyllä sitten hinkannu toisiaan niin paljon sieltä, ettå ne on kulunut sileiksi. Reklamoi.Ostin kaupasta kaksi Ken-nukkea, mut näiden housujen sisältö on täysin sileä.
Anna tulla vaan. Kyllä niitä iltapäiväteen seurana lukee. T.AnnaliisaPääsin juuri töistä, eikä huvita lähteä minnekään. Voisin päivystää täällä vaihteeksi kirjoittamalla tänne Bojan ja Jan seksificcejä. Tiedän ettei ne Anna-Liisoja kiinnosta, mutta riittää kun yök rouva rakastaa niitä.
Känkkäränkkä in the House Nyt kyllä on taas sellasta settiä, josta ei ota selvää pirukaan. Se mitä tästä sönkk äyksestä ymmärsin, niin sun mielestä on siis ok, että netissä saa kommentoida artisteja ihan ilman suodatusta siis haukkua ja pskoa miten huvittaa. Siitä puhuminen on jotenkin itsensä ylentämistä? Mitä hä? Sun mielestä siis asian pitää antaa olla ja haukkumisen jatkua. Taidat harrastaa sitä itsekin, joten kai tämä siinä mielessä käy järkeen.
Ei oikeasti vetoa kaikkiin. Ei esim minua ole koskaan naurattaneet.Aika monen puheessa vilisee vaikka se oma on normi. Ihmiset myös rakastaa tuollaista huumoria vaikka heidän omansa on normi. Oli normi tai ei, niin kakkapeppu jutut vetoaa ihmisiin vauvasta vaariin. Sulle itsellesi aihe on selvästi tabu, koska yrität tehdä täysin normaalista asiasta poikkeavaa. Ei me eletä enää 1930 lukua.
Missä on todistetusti ollut Peksin kanssa tuollaista? Oot ottanut taas palstalla keksityt sekoilut todesta.Mä tykkään K:n ja H:n vessahuumorista. Ei kaikkea tarvitse aina niin vakavasti ottaa ja jaella sen takia diagnooseja toiselle, jos tämän huumori ei miellytä itseään. Tuhma K on onnistunut olemaan lähinnä Peksin kanssa, muu on ollut söpöstelyä.
Taitaa olla vain sun mielikuvitustasi, että on.Mä en luo Jerestä päässäni mitään prinsessa satuun sopivaa kuvaa, vaan hyväksyn hänet sellaisena kun hän on. Mun ei myöskään tarvitse jaella hänelle diagnooseja sen takia, koska hänen huumori ei miellytä minua tai koska hän ei vastannutkaan sitä viisukupla Kärtsää. Hän on niin paljon muutakin ja monitahoisempi persoona kuin sä tahdot hänen olevan.
Täällä yks Bojanisti jota kiinnostaa!Pääsin juuri töistä, eikä huvita lähteä minnekään. Voisin päivystää täällä vaihteeksi kirjoittamalla tänne Bojan ja Jan seksificcejä. Tiedän ettei ne Anna-Liisoja kiinnosta, mutta riittää kun yök rouva rakastaa niitä.
Mä vaan otin todesta heti, kun kuulin K:n pehmeän kikerryksen. Ja kun tulin palstoille, huomasin että muutama muukin AL -kollega onnottanut todestaMissä on todistetusti ollut Peksin kanssa tuollaista? Oot ottanut taas palstalla keksityt sekoilut todesta.
Se P:n ja K:n välissä oleva seksuaalinen lataus ei jää huomaamatta keltään.Missä on todistetusti ollut Peksin kanssa tuollaista? Oot ottanut taas palstalla keksityt sekoilut todesta.
Höpö höpöSe P:n ja K:n välissä oleva seksuaalinen lataus ei jää huomaamatta keltään.
K:n kiherrys Muurin sylissä.Mä vaan otin todesta heti, kun kuulin K:n pehmeän kikerryksen. Ja kun tulin palstoille, huomasin että muutama muukin AL -kollega onnottanut todesta
Hrrrr.....Se P:n ja K:n välissä oleva seksuaalinen lataus ei jää huomaamatta keltään.
Taas todiste sen puolesta, että P ja K välinen kemia on kuumaakin kuumempaa.Höpö höpö
Kysyn tätä myösMissä todeistetusti K on ilmoittanut haluavansa Bojanin elämänkumppanikseen ja rakastavansa tätä niin myötä - kuin vastoinkäymisissä? Denssikosintaa ei lasketa
Eli sulla ei oo mitään todisteita siitä.Se P:n ja K:n välissä oleva seksuaalinen lataus ei jää huomaamatta keltään.
Juntti kirjoittaja taas vänisemässä ketjussa. Poistu sinne teidän discordiin pliis.K:n kiherrys Muurin sylissä.
Ei muakaan.Ei oikeasti vetoa kaikkiin. Ei esim minua ole koskaan naurattaneet.
Siksi on vaan kaikille paras ratkaisu, ettet seuraa Kärtsän tekemisiä.Ei oikeasti vetoa kaikkiin. Ei esim minua ole koskaan naurattaneet.