K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Pääsin juuri töistä, eikä huvita lähteä minnekään. Voisin päivystää täällä vaihteeksi kirjoittamalla tänne Bojan ja Jan seksificcejä. Tiedän ettei ne Anna-Liisoja kiinnosta, mutta riittää kun yök rouva rakastaa niitä.🥰

vierailija
‍ Nyt kyllä on taas sellasta settiä, josta ei ota selvää pirukaan. Se mitä tästä sönkk äyksestä ymmärsin, niin sun mielestä on siis ok, että netissä saa kommentoida artisteja ihan ilman suodatusta siis haukkua ja pskoa miten huvittaa. Siitä puhuminen on jotenkin itsensä ylentämistä? Mitä hä? Sun mielestä siis asian pitää antaa olla ja haukkumisen jatkua. Taidat harrastaa sitä itsekin, joten kai tämä siinä mielessä käy järkeen.
Känkkäränkkä in the House 🤣
Eipä ois voinut vääremmin ymmärtää.
Känkkäränkkänä haluat haukkua muita, ota se lyhennettynä versiona kirjoituksestani, jos et koko juttua osannut lukea.

vierailija
Aika monen puheessa vilisee vaikka se oma on normi. Ihmiset myös rakastaa tuollaista huumoria vaikka heidän omansa on normi. Oli normi tai ei, niin kakkapeppu jutut vetoaa ihmisiin vauvasta vaariin. Sulle itsellesi aihe on selvästi tabu, koska yrität tehdä täysin normaalista asiasta poikkeavaa. Ei me eletä enää 1930 lukua.
Ei oikeasti vetoa kaikkiin. Ei esim minua ole koskaan naurattaneet.

vierailija
Mä tykkään K:n ja H:n vessahuumorista. Ei kaikkea tarvitse aina niin vakavasti ottaa ja jaella sen takia diagnooseja toiselle, jos tämän huumori ei miellytä itseään. Tuhma K on onnistunut olemaan lähinnä Peksin kanssa, muu on ollut söpöstelyä.
Missä on todistetusti ollut Peksin kanssa tuollaista? Oot ottanut taas palstalla keksityt sekoilut todesta.

vierailija
Mä en luo Jerestä päässäni mitään prinsessa satuun sopivaa kuvaa, vaan hyväksyn hänet sellaisena kun hän on. Mun ei myöskään tarvitse jaella hänelle diagnooseja sen takia, koska hänen huumori ei miellytä minua tai koska hän ei vastannutkaan sitä viisukupla Kärtsää. Hän on niin paljon muutakin ja monitahoisempi persoona kuin sä tahdot hänen olevan.
Taitaa olla vain sun mielikuvitustasi, että on.

Yhteistyössä