K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jos on kerran ollut erityissuhde, se on sitä aina. Ei sellainen harvinaisuus katoa mihinkään. Voi muuttaa muotoaan ajan myötä, mutta jollain lailla se on ja pysyy.

Kyllä se voi kadota ja varmaan kaikilla on tästä kokemusta. Joskus se voi laantua, hiipua tai kadota jopa kokonaan. Mun on vaikeinta kuvitella että Härtsän ja Kärtsän kaveruus katoaisi minnekään, se taitaa olla sitä sydänystävyyttä ja ne tuntuvat kasvaneen yhteen. Tämä nyt muita ystävyyksiä vähättelemättä, koska kummallakin on niitä useita.

Jännää tosiaan että Tumpussa ei sanota tästä mitään! Seuraan siis myös Käärijä tägiä enkä pelkästään mitään pelkkiä Bojere-juttuja. Eikä mitään, yhtään mitään. Onko BL niin punainen vaate fandomille?

Jännää tosiaan että Tumpussa ei sanota tästä mitään! Seuraan siis myös Käärijä tägiä enkä pelkästään mitään pelkkiä Bojere-juttuja. Eikä mitään, yhtään mitään. Onko BL niin punainen vaate fandomille?
Entäs twitter, miten siellä on otettu vastaan? Siellä on ainakin aktiivisempaa BL-fanitusta kuin Tumpussa mutta onko molempien yhteisfaneja?

Mulle ei ole punainen vaate mutta kiinnostus häntä kohtaan täysi nolla ja biisin teaseri kuulostaa paskalta joten en ole kommentoinut biisiä mitenkään.

Kyllä se voi kadota ja varmaan kaikilla on tästä kokemusta. Joskus se voi laantua, hiipua tai kadota jopa kokonaan. Mun on vaikeinta kuvitella että Härtsän ja Kärtsän kaveruus katoaisi minnekään, se taitaa olla sitä sydänystävyyttä ja ne tuntuvat kasvaneen yhteen. Tämä nyt muita ystävyyksiä vähättelemättä, koska kummallakin on niitä useita.
Minulla on sellainen tunne, että B n ja K n ystävyys on haalistunut. Ja se on vain minun oma tuntemukseni, joka on syntynyt niistä tiedonmurusista, joita ulkopuolinen saa heidän suhteestaan ja heidän elämästään.

Yhteistyössä