vierailija
Dinkeli donkeliHeteromies-Jereä Vantaalta kiinnostaa naiset. Loukkaat Bojania väittämällä häntä naiseksi.
Dinkeli donkeliHeteromies-Jereä Vantaalta kiinnostaa naiset. Loukkaat Bojania väittämällä häntä naiseksi.
Se on totuus.En usko.
Hooja on moottorikelkalla ajavien ja makkaraa syövien MIESTEN musaaEi todellakaan ja vahditaan ovella, ettei ykskään nainen livahda sisään
Olen tosi onnellinen siitä, että saamme lisää yhteisbiisejä Hoojalta ja Kärtsältä. Musiikillisen yhteensopivuuden lisäksi he näyttävät olevan samalla aaltopituudella muutenkin. Sen näkee kaikesta, että he tulevat keskenään erittäin hyvin toimeen!K just tänään Sonnyn ohjelmassa sanoi että haluaa tehdä Hoojan kanssa lisää musaa ja toivoo että se toinen jo äänitetty yhteisbiisi julkaistaan jossain välissä kun tulee sopiva hetki.
Pidetään MIESTEN ilta ApollossaHooja on moottorikelkalla ajavien ja makkaraa syövien MIESTEN musaa
No monellakos Joksujen biisillä on yli 30 miljoonaa striimiä Spottarissa. Vastaus 0. Hoojalla on useita + toi suosituin yli 60 miljoonaa + kaikki muutkin biisiet striimanneet hyvin.Offtopic mutta tää on perinteinen tällä kanavalla että esimerkiks Hooja on suosittu vaikka keikat ei myy loppuun, mut Joker Outille ei anneta samanlaista armoa![]()
Olen tosi onnellinen siitä, että saamme lisää yhteisbiisejä Hoojalta ja Kärtsältä. Musiikillisen yhteensopivuuden lisäksi he näyttävät olevan samalla aaltopituudella muutenkin. Sen näkee kaikesta, että he tulevat keskenään erittäin hyvin toimeen!
Hyvä me MIEHET ja pesukoneet.Ei todellakaan ja vahditaan ovella, ettei ykskään nainen livahda sisään
käydään ostaa Etätukusta oikeat MIESTEN vaatteet ja juodaan viinaaPidetään MIESTEN ilta Apollossa
Näin on.Hooja on moottorikelkalla ajavien ja makkaraa syövien MIESTEN musaa
ei kiinnosta, täällä on nyt miestenjututSlovenia-ulottuvuudesta enemmän kiinnostuneille ihan kiinnostava video. Aiheena pieniä lisätienestejä Sloveniassa tienaavat ja se, miten nuoret siellä ovat yleisestikin katsoen tiukilla taloudellisesti (Barbara Hovartin video)
- YouTube
Enjoy the videos and music that you love, upload original content and share it all with friends, family and the world on YouTube.youtu.be
Kyllä, oikeiden MIESTENNäin on.
P .E. R. K. E. L. Ekäydään ostaa Etätukusta oikeat MIESTEN vaatteet ja juodaan viinaa
Mä tuon jallutkäydään ostaa Etätukusta oikeat MIESTEN vaatteet ja juodaan viinaa
Onko siellä komeita ja nuoria miehiä tarjolla meille?Pidetään MIESTEN ilta Apollossa
Lopussa oli vielä kivoja neuvoja matkaaville, kannattaa katsoa.ei kiinnosta, täällä on nyt miestenjutut
meillä on kaikilla maskit, ei voi tietää ennen kuin kotona sittenOnko siellä komeita ja nuoria miehiä tarjolla meille? Akat ei kiinnosta.
liian neiti, pitää olla kunnon MIESNäpit irti Sergeysta. Hän on minun. T. MIÄS
tämä kuulostaa jo paremmalta, kunnon MIEHIÄMeidän jengi tulos apolloon, tarjolla siis viis komeeta urosta!
T. Pera, Arska, Make, Kale ja Timppa
PS. Ei naisille
tietenkin, ja ei mitään jauho tai soijamakkaroitaToisko joku MIES makkaraa jonoon