V
vierailija
Vieras
Pidetään MIESTEN ilta ApollossaHooja on moottorikelkalla ajavien ja makkaraa syövien MIESTEN musaa
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Pidetään MIESTEN ilta ApollossaHooja on moottorikelkalla ajavien ja makkaraa syövien MIESTEN musaa
Offtopic mutta tää on perinteinen tällä kanavalla että esimerkiks Hooja on suosittu vaikka keikat ei myy loppuun, mut Joker Outille ei anneta samanlaista armoa![]()
Olen tosi onnellinen siitä, että saamme lisää yhteisbiisejä Hoojalta ja Kärtsältä. Musiikillisen yhteensopivuuden lisäksi he näyttävät olevan samalla aaltopituudella muutenkin. Sen näkee kaikesta, että he tulevat keskenään erittäin hyvin toimeen!
Ei todellakaan ja vahditaan ovella, ettei ykskään nainen livahda sisään
Pidetään MIESTEN ilta Apollossa
Hooja on moottorikelkalla ajavien ja makkaraa syövien MIESTEN musaa
Slovenia-ulottuvuudesta enemmän kiinnostuneille ihan kiinnostava video. Aiheena pieniä lisätienestejä Sloveniassa tienaavat ja se, miten nuoret siellä ovat yleisestikin katsoen tiukilla taloudellisesti (Barbara Hovartin video)
- YouTube
Enjoy the videos and music that you love, upload original content and share it all with friends, family and the world on YouTube.youtu.be
käydään ostaa Etätukusta oikeat MIESTEN vaatteet ja juodaan viinaa
Mä tuon jallutkäydään ostaa Etätukusta oikeat MIESTEN vaatteet ja juodaan viinaa
Pidetään MIESTEN ilta Apollossa
Lopussa oli vielä kivoja neuvoja matkaaville, kannattaa katsoa.ei kiinnosta, täällä on nyt miestenjutut
Onko siellä komeita ja nuoria miehiä tarjolla meille? Akat ei kiinnosta.
Näpit irti Sergeysta. Hän on minun. T. MIÄS
Meidän jengi tulos apolloon, tarjolla siis viis komeeta urosta!
T. Pera, Arska, Make, Kale ja Timppa
PS. Ei naisille
Toisko joku MIES makkaraa jonoon
Olen tosi onnellinen siitä, että saamme lisää yhteisbiisejä Hoojalta ja Kärtsältä. Musiikillisen yhteensopivuuden lisäksi he näyttävät olevan samalla aaltopituudella muutenkin. Sen näkee kaikesta, että he tulevat keskenään erittäin hyvin toimeen!
Ihanaa nähdä yksi järkevä kommentti täällä joukossa.
liian neiti, pitää olla kunnon MIES
Slovenia-ulottuvuudesta enemmän kiinnostuneille ihan kiinnostava video. Aiheena pieniä lisätienestejä Sloveniassa tienaavat ja se, miten nuoret siellä ovat yleisestikin katsoen tiukilla taloudellisesti (Barbara Hovartin video)
- YouTube
Enjoy the videos and music that you love, upload original content and share it all with friends, family and the world on YouTube.youtu.be