vierailija
Niinhän ne aina luulee eroavansa mutta palaavat aina yhteenMä luulin, että niille oli tullut ero, kun H siirtynyt Tommyyn

Niinhän ne aina luulee eroavansa mutta palaavat aina yhteenMä luulin, että niille oli tullut ero, kun H siirtynyt Tommyyn
Todisteita? Vähän krypstistä? Mikä sivusto? Mutta näköjään LPSG:hen on joku tuutannu koko OF:n. Kun pitkästä aikaa kävinOMG mitä todisteita gay sivustolla on.
Sua siis harmittaa kun sillä on muitakin ystäviä kuin B?Luulis että alkas ahdistaa kun ei ehdi pitämään niihin sitten kuitenkaan yhteyttä
Se on ollut siellä jo viikkoja. K alentaa siellä itsensä oikein urakalla.Todisteita? Vähän krypstistä? Mikä sivusto? Mutta näköjään LPSG:hen on joku tuutannu koko OF:n. Kun pitkästä aikaa kävin
Ei kun tullut uusia videoita asento sivustolle. Ihan Bojanin näköinen mies deep stickissä.No en kyllä löytänyt mitään uutta sieltä paikasta.
Kuva 5? Niin muuten onkin.Ei kun tullut uusia videoita asento sivustolle. Ihan Bojanin näköinen mies deep stickissä.
Siis se vaan vitsaili sillä että ei ois suostunut ennen kun joi lisää, sen jälkeen sit jatkoi jotain että ei vaan oon pitkään halunnut tehdä Bessin kanssa biisin ja syntyi luontevasti yms.Eli mikä haastattelu tarkalleen? Ja miksi nyt ei sitten meinannut suostua?
Silti toivotte häntä yhteen Bojanin kanssa?Se on ollut siellä jo viikkoja. K alentaa siellä itsensä oikein urakalla.
Vielä kun Behmin kanssa tulee yhteisbiisi niin oon onnellinenSiis se vaan vitsaili sillä että ei ois suostunut ennen kun joi lisää, sen jälkeen sit jatkoi jotain että ei vaan oon pitkään halunnut tehdä Bessin kanssa biisin ja syntyi luontevasti yms.
Toivottavasti ei, yök.Vielä kun Behmin kanssa tulee yhteisbiisi niin oon onnellinen
Oi, tää voiskin olla. Ehkä välillä ihan omia biisejä, mutta olis kyllä aika hieno homma tämäkin.Vielä kun Behmin kanssa tulee yhteisbiisi niin oon onnellinen
Mä toivoisin Miriamin kanssa jonkun heidän oikeen biisin🥹Vielä kun Behmin kanssa tulee yhteisbiisi niin oon onnellinen
Menin suoraan hubiin.OMG mitä todisteita gay sivustolla on.
Otitko ennustajan messiin?Menin suoraan hubiin.
Tottakai. Rakkaus voittaa mitä vain.Silti toivotte häntä yhteen Bojanin kanssa?
Vielä kun Behmin kanssa tulee yhteisbiisi niin oon onnellinen
Se miten Bojan rakastaa Jereä... Ei siinä ole sijaa arvostelulleTottakai. Rakkaus voittaa mitä vain.
Hyh, ei.Mä oon varma et tällainen saadaan vielä joku päivä. Näiden kahden kemiat on omaa luokkaansa.
Hanki elämä trolli.Tottakai. Rakkaus voittaa mitä vain.
En tosiaankaan.Otitko ennustajan messiin?
Mielestäni mullakin on lukenut silloin tällöin kun olen kommentin lähettänyt. Ja ihan oon suomalainen ja Suomessa.Mutta miksi sen lähettämissä viesteistä lukee englanniksi lähetysaika? Äskenkin luki "in a minute".
TrollollloooSe miten Bojan rakastaa Jereä... Ei siinä ole sijaa arvostelulle![]()