vierailija
Muut eivät voi päättää onko asia toiselle miten okei.

Muut eivät voi päättää onko asia toiselle miten okei.
No en tuskaile, en ole ikinä värjännyt hiuksia eikä ole yhtään harmaata juurikasvua vielä. Nyt on näkynyt yksittäisiä harmaita, mutta niitäkään ei oikeastaan vielä ollut, kun Bojan puhui omastaan. Eli ei voida sanoa, että minulla olisi harmaita. Päinvastoin, saatan olla se, joka on keskimääräistä pidempään harmaaton.Taitaa mummo tuskailla itse omien harmaittensa kanssa niin ajattelee Bojanin tekevän samaa.
Ihan Wikipediassa lukee ”Changes in hair colour typically occur naturally as people age, eventually turning the hair grey and then white. This normally begins in the early to mid-twenties in men and late twenties in women.”Ei ole näin, tuollainen tilanne on harvinaista.
Ei se oikeuta muita aihetta kommentoimaan, kerroin vain mielipiteeni sellaisista, jotka eivät sitä tajua.
Mitä äkkiseltään asiaan perehdyin, niin ei ole. Sinä teet tästä nyt ongelman.Juu, mutta Bojan oli ainakin 23 kun sitä jo oli. Se on nimenomaan harvinaista tässä.
Mummolla on violetit hiuksetTaitaa mummo tuskailla itse omien harmaittensa kanssa niin ajattelee Bojanin tekevän samaa.
Ei ole harvinaista.Juu, mutta Bojan oli ainakin 23 kun sitä jo oli. Se on nimenomaan harvinaista tässä.
Ai voiko värjäämättömätkin olla niin kuin kertoi.Mummolla on violetit hiukset
Höpö höpö, täyttä paskaa.Ihan Wikipediassa lukee ”Changes in hair colour typically occur naturally as people age, eventually turning the hair grey and then white. This normally begins in the early to mid-twenties in men and late twenties in women.”
No onhan.Ei ole harvinaista.
Mitä itse perehdyin, niin on.Mitä äkkiseltään asiaan perehdyin, niin ei ole. Sinä teet tästä nyt ongelman.
Poistu välillä sieltä komerostasi tapaamaan muita ihmisiä niin näet että ei ole.No onhan.
Ainakin ne kaatuu hurjalla tahdillaMä lukisin mielummin siitä miten keilatkin kasvaa, kun K koskee niitä.
On harvinaista, missään, korostan, missään ei näe harmaantuneita hiuksia nuorilla.Poistu välillä sieltä komerostasi tapaamaan muita ihmisiä niin näet että ei ole.
Kenen kanssa se on keilaamassaKärtsä näytti niin hyvältä keilausstoorissa
Itse teet ongelman, kun hyvistä tavoista huomautettiin, etkä osannut niitä.Mitä äkkiseltään asiaan perehdyin, niin ei ole. Sinä teet tästä nyt ongelman.
Höpö höpöBoitsu on alle 30-vuotiaana hopeakettu.
Onko P Suomessa?Kenen kanssa se on keilaamassa
Ehtihän se Bojankin nähtävästi sinne myös.Raiven on sentään Mrfyn konsertissa, kuten jokaisen kunnon sloveenin kuuluukin. Ei vaan, ehkä toi stand up tapahtuma on joku aika iso Sloveniassa tänään, siellä näyttäis olevan paljon viihdealan väkeä paikalla. Tilaisuus, jossa ois turistilla aika orpo olo!
Höpsis.B on kyllä rumentunut.