K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Koita kestää mielipiteitä, vai meneekö vati nurin?
Kestän kyllä, mutta minusta ulkonäköön liittyen on epäkohteliasta kommentoida, varsinkin siis jotain harmaantumista ja esittää sitten, että "oi kun söpöä"!!! Pitäisi sen vain omana tietonaan tai riittää, että ihastelee charmia, ei ole syytä eikä tarvetta vääntää mistään harmaantumisesta. Varsinkin kun hänen havaintonsa ei mikään fakta ole.

vierailija
Kestän kyllä, mutta minusta ulkonäköön liittyen on epäkohteliasta kommentoida, varsinkin siis jotain harmaantumista ja esittää sitten, että "oi kun söpöä"!!! Pitäisi sen vain omana tietonaan tai riittää, että ihastelee charmia, ei ole syytä eikä tarvetta vääntää mistään harmaantumisesta. Varsinkin kun hänen havaintonsa ei mikään fakta ole.
Sä itse selvästi koet sen harmaantumisen negatiivisena asiana, kun menee noin tunteisiin. Kaikille muille se on fine.

vierailija
Sä et kyllä taida ymmärtää ihmisiä ja erilaisia mieltymyksiä ollenkaan. Etkä sovi yhteenkään faniporukkaan. Ei ihme että kitiset täällä etkä uskalla mitään siellä Discordissa sanoa, vati.

vierailija
Meneekö kaikki Railan perintörahat harmaan juurikasvun piilottamiseen?

vierailija
Sä itse selvästi koet sen harmaantumisen negatiivisena asiana, kun menee noin tunteisiin. Kaikille muille se on fine.
No en mielestäni koe, se vain on yleisesti asia, varsinkin kun Bojankin on sitä harmitellut, mitä en itse ikinä mainitsisi millään tavalla, ellei olisi jotenkin erityistä syytä tai aihetta. Tai siis siksi suhtaudun näin, kun Bojan ei ole ilmeisesti ihan iloissaan asiasta.

vierailija
Ei minustakaan kyllä mitään erikoista ole, samalta näyttää kuin ennenkin, Jure taas vois käydä parturissa, aikamoinen pehko.
Oon huomannut muutoksen, mutta ei ole ok ketään kommentoida. Näkyi esimerkiksi paremmin siinä videolla, jossa kuorivat Jurelta vaatteita pois. Hyvältä Nace edelleen näyttää eikä haittaa, kuka minä olen kommentoimaan. Ja tiedä kenenkään taustoja. Eikös Nace ollut joskus aikasemmin pudottanut painoa paljon.

Yhteistyössä