vierailija
Sanoo mamma, joka kirjoittelee täällä räävittömiä ja hengaa homosivustoillaSillein heilahtelee vapaasti pusseissaan. Toisin kuin Bojanin surkastuneet Mozartinkuulat ahdingossaan.

Sanoo mamma, joka kirjoittelee täällä räävittömiä ja hengaa homosivustoillaSillein heilahtelee vapaasti pusseissaan. Toisin kuin Bojanin surkastuneet Mozartinkuulat ahdingossaan.
Poika on vaan vähän miehenpuutteessa. Kyllä se siitä alkaa taas kukertaa oikeassa seurassa.Ikävää tuo Käärijän ilman syytä v-sanan käyttö
Ai kun ttua hokee?Poika on vaan vähän miehenpuutteessa. Kyllä se siitä alkaa taas kukertaa oikeassa seurassa.
Taitaa olla pllunpuutteessa. Bojan, varo mitä toivot!Poika on vaan vähän miehenpuutteessa. Kyllä se siitä alkaa taas kukertaa oikeassa seurassa.
Menenkin heti hymiöimään, vihaan.Jotkut Boitsu-vihaajat vielä hymiöineet sitä harmaahiuskommenttia
Koita kestää mielipiteitä, vai meneekö vati nurin?Jotkut Boitsu-vihaajat vielä hymiöineet sitä harmaahiuskommenttia
Jaa sellanen tapaus joka kuvittelee, että asiat muuttuu todeksi kun niitä tarpeeksi kauan jankkaa. Taidat olla shippaaja.Siellä lukee että sisältää kookosrasvaa.
Kestän kyllä, mutta minusta ulkonäköön liittyen on epäkohteliasta kommentoida, varsinkin siis jotain harmaantumista ja esittää sitten, että "oi kun söpöä"!!! Pitäisi sen vain omana tietonaan tai riittää, että ihastelee charmia, ei ole syytä eikä tarvetta vääntää mistään harmaantumisesta. Varsinkin kun hänen havaintonsa ei mikään fakta ole.Koita kestää mielipiteitä, vai meneekö vati nurin?
Sä itse selvästi koet sen harmaantumisen negatiivisena asiana, kun menee noin tunteisiin. Kaikille muille se on fine.Kestän kyllä, mutta minusta ulkonäköön liittyen on epäkohteliasta kommentoida, varsinkin siis jotain harmaantumista ja esittää sitten, että "oi kun söpöä"!!! Pitäisi sen vain omana tietonaan tai riittää, että ihastelee charmia, ei ole syytä eikä tarvetta vääntää mistään harmaantumisesta. Varsinkin kun hänen havaintonsa ei mikään fakta ole.
Sä et kyllä taida ymmärtää ihmisiä ja erilaisia mieltymyksiä ollenkaan. Etkä sovi yhteenkään faniporukkaan. Ei ihme että kitiset täällä etkä uskalla mitään siellä Discordissa sanoa, vati.Kestän kyllä, mutta minusta ulkonäköön liittyen on epäkohteliasta kommentoida, varsinkin siis jotain harmaantumista ja esittää sitten, että "oi kun söpöä"!!! Pitäisi sen vain omana tietonaan tai riittää, että ihastelee charmia, ei ole syytä eikä tarvetta vääntää mistään harmaantumisesta. Varsinkin kun hänen havaintonsa ei mikään fakta ole.
Meneekö kaikki Railan perintörahat harmaan juurikasvun piilottamiseen?Kestän kyllä, mutta minusta ulkonäköön liittyen on epäkohteliasta kommentoida, varsinkin siis jotain harmaantumista ja esittää sitten, että "oi kun söpöä"!!! Pitäisi sen vain omana tietonaan tai riittää, että ihastelee charmia, ei ole syytä eikä tarvetta vääntää mistään harmaantumisesta. Varsinkin kun hänen havaintonsa ei mikään fakta ole.
Ja joillekin jopa ihan turn on!Sä itse selvästi koet sen harmaantumisen negatiivisena asiana, kun menee noin tunteisiin. Kaikille muille se on fine.
Ok sittenMenenkin heti hymiöimään, vihaan.
No en mielestäni koe, se vain on yleisesti asia, varsinkin kun Bojankin on sitä harmitellut, mitä en itse ikinä mainitsisi millään tavalla, ellei olisi jotenkin erityistä syytä tai aihetta. Tai siis siksi suhtaudun näin, kun Bojan ei ole ilmeisesti ihan iloissaan asiasta.Sä itse selvästi koet sen harmaantumisen negatiivisena asiana, kun menee noin tunteisiin. Kaikille muille se on fine.
Nyt ei ole sun tuntemuksista kyse, vaan puheen kohteen. Bojanin siis.Ja joillekin jopa ihan turn on!
Oon tosishippareiden faniporukkaa, ei voi mitään jos se on muista väärin tms.Sä et kyllä taida ymmärtää ihmisiä ja erilaisia mieltymyksiä ollenkaan. Etkä sovi yhteenkään faniporukkaan. Ei ihme että kitiset täällä etkä uskalla mitään siellä Discordissa sanoa, vati.
No et sinä niistä mitään tiedäNyt ei ole sun tuntemuksista kyse, vaan puheen kohteen. Bojanin siis.
Oon huomannut muutoksen, mutta ei ole ok ketään kommentoida. Näkyi esimerkiksi paremmin siinä videolla, jossa kuorivat Jurelta vaatteita pois. Hyvältä Nace edelleen näyttää eikä haittaa, kuka minä olen kommentoimaan. Ja tiedä kenenkään taustoja. Eikös Nace ollut joskus aikasemmin pudottanut painoa paljon.Ei minustakaan kyllä mitään erikoista ole, samalta näyttää kuin ennenkin, Jure taas vois käydä parturissa, aikamoinen pehko.
Perintörahoista puheenollen tein tänään 8576,56 euroa miinus osinkoverot tekemättä yhtään mitään.Meneekö kaikki Railan perintörahat harmaan juurikasvun piilottamiseen?
No kyllä tiedän, on sanonut sen verran aiheesta julkisesti.No et sinä niistä mitään tiedä
Vahditko siellä nyt, että tuleeko lisää tykkäyksiä? Onhan kaikkien nimimerkit ylhäällä tai painettu mieleen?Ok sitten
Siellä oli 7 tykkäystä ja tuon kommentin jälkeen 8. Että ok sitten.Vahditko siellä nyt, että tuleeko lisää tykkäyksiä? Onhan kaikkien nimimerkit ylhäällä tai painettu mieleen?
Etkö siis todellakaan vieläkään osaa katsoa niitä tykänneiden nimimerkkejä?Siellä oli 7 tykkäystä ja tuon kommentin jälkeen 8. Että ok sitten.