vierailija
Tuo oli uusin.Etkö siis todellakaan vieläkään osaa katsoa niitä tykänneiden nimimerkkejä?
Tuo oli uusin.Etkö siis todellakaan vieläkään osaa katsoa niitä tykänneiden nimimerkkejä?
siis OIKOTIÄ , tiettyAi hitsi, yhteen ryhmään, jossa olen oli laitettu just hauska meemi; kuva siitä junaraitelle eksyneestä kuormurista Tampereella ja teksti:
SE ON
*kuva*
OKOTIÄ!
Bojan on puhunut ihan positiivisesti harmaistaan, selvästi et seuraa tarpeeksi. Miksi et puutu Nacen ulkonäkökommentteihin mitä tänne juuri kirjoiteltiin?No en mielestäni koe, se vain on yleisesti asia, varsinkin kun Bojankin on sitä harmitellut, mitä en itse ikinä mainitsisi millään tavalla, ellei olisi jotenkin erityistä syytä tai aihetta. Tai siis siksi suhtaudun näin, kun Bojan ei ole ilmeisesti ihan iloissaan asiasta.
Kyllä nekin olivat loukkaavia, mutta en jaksa kaikesta näppistä hakata. Minun tulkintani mukaan Bojan on ottanut asian puheeksi vain siksi kun se on niin näkyvää, en tulkinnut, etteikö ajatus esim. harmaantumisesta liian nuorena haittaisi häntä.Bojan on puhunut ihan positiivisesti harmaistaan, selvästi et seuraa tarpeeksi. Miksi et puutu Nacen ulkonäkökommentteihin mitä tänne juuri kirjoiteltiin?
Kyllä nekin olivat loukkaavia, mutta en jaksa kaikesta näppistä hakata. Minun tulkintani mukaan Bojan on ottanut asian puheeksi vain siksi kun se on niin näkyvää, en tulkinnut, etteikö ajatus esim. harmaantumisesta liian nuorena haittaisi häntä.
Oli pakko käydä katsomassa, että mistä puhutte. Bojan on selvästi harmaantunut ja en ymmärrä, että mikä sun ongelma on sen suhteen? Suurin osa ihmistä harmaantuu, ei siinä ole mitään ihmeellistä. Jotkut jopa kaljuuntuu.Kestän kyllä, mutta minusta ulkonäköön liittyen on epäkohteliasta kommentoida, varsinkin siis jotain harmaantumista ja esittää sitten, että "oi kun söpöä"!!! Pitäisi sen vain omana tietonaan tai riittää, että ihastelee charmia, ei ole syytä eikä tarvetta vääntää mistään harmaantumisesta. Varsinkin kun hänen havaintonsa ei mikään fakta ole.
Ei harmaannu 25:na, se on se pointti tässä.Oli pakko käydä katsomassa, että mistä puhutte. Bojan on selvästi harmaantunut ja en ymmärrä, että mikä sun ongelma on sen suhteen? Suurin osa ihmistä harmaantuu, ei siinä ole mitään ihmeellistä. Jotkut jopa kaljuuntuu.
Ei ole myöskään asiallista kommentoida kaljuuntuvan nuoren ihmisen tilannetta.Oli pakko käydä katsomassa, että mistä puhutte. Bojan on selvästi harmaantunut ja en ymmärrä, että mikä sun ongelma on sen suhteen? Suurin osa ihmistä harmaantuu, ei siinä ole mitään ihmeellistä. Jotkut jopa kaljuuntuu.
Osa harmaantuu jo parikymppisenä ja se on ihan luonnollista eikä mitenkään negatiivista. Sulla on nyt joku oma asennoituminen asiaan projisointien ja puolestaluokkaantumisen taustalla.Ei harmaannu 25:na, se on se pointti tässä.
Minä en osaa vieläkään katsoa näitä, ainoastaan kyselyiden kohdalla näen ne nimet. Eikä viitsi painella mistään, ettei tule vahinkotykkäyksiä sellaiseen mihin ei halua.Siellä oli 7 tykkäystä ja tuon kommentin jälkeen 8. Että ok sitten.
No eikä harmaannu. Bojan ei kaipaa asian kommentointia, itse uskon niin.Osa harmaantuu jo parikymppisenä ja se on ihan luonnollista eikä mitenkään negatiivista. Sulla on nyt joku oma asennoituminen asiaan projisointien ja puolestaluokkaantumisen taustalla.
Läppärillä näkee. Sitä luetteloa kun painaa, se avautuu kokonaan. Siis jos saa esiin ensin sellaisen, jossa on pari nimeä ja lopuista, että "5 muuta" tms. Niin sitä laatikkoa kun painaa.Minä en osaa vieläkään katsoa näitä, ainoastaan kyselyiden kohdalla näen ne nimet. Eikä viitsi painella mistään, ettei tule vahinkotykkäyksiä sellaiseen mihin ei halua.
No onhan toi asiatonta puhua, kun selvästi kuvasta näkee, ettei näin ole tapahtunut.Bojan on puhunut ihan positiivisesti harmaistaan, selvästi et seuraa tarpeeksi. Miksi et puutu Nacen ulkonäkökommentteihin mitä tänne juuri kirjoiteltiin?
Siis mitäNo eikä harmaannu. Bojan ei kaipaa asian kommentointia, itse uskon niin.
Bojanhan sitä asiaa just normalisoi esim. kirjottamalla siitä Plastikaan sen lainin? Ei se sitä häpeä tai koita piilotella nii miksi muiden (= sinun) tarvii siitä tehdä joku ongelma?No eikä harmaannu. Bojan ei kaipaa asian kommentointia, itse uskon niin.
Jep ja harmaiden hiusten ihailuhan just tukee sitä vallitsevaa asennetta että kyseessä ei ole mitenkään negatiivinen asia.Bojanhan sitä asiaa just normalisoi esim. kirjottamalla siitä Plastikaan sen lainin? Ei se sitä häpeä tai koita piilotella nii miksi muiden (= sinun) tarvii siitä tehdä joku ongelma?
Sä et vaan tiedä asiasta, koska he värjäävät hiuksensa. Bojanilla on hiukset lähteneet harmaantumaan nuorena, So what. Koita päästä asian yli.Ei harmaannu 25:na, se on se pointti tässä.
No on harvinaista, nuo tietämäsi ovat vissiin sukua keskenään.Siis mitä Tunnen useamman nuorena harmaantuneen. Väitätkö että Bojan on joku poikkeus?
Muut eivät voi päättää onko asia toiselle miten okei.Jep ja harmaiden hiusten ihailuhan just tukee sitä vallitsevaa asennetta että kyseessä ei ole mitenkään negatiivinen asia.
Ok, no käytän lähinnä tätä puhelinta I phone ei sitten varmaan onnistu, olis kans kiinnostanut ketä tota tyhmää kommenttia tykkää.Läppärillä näkee. Sitä luetteloa kun painaa, se avautuu kokonaan. Siis jos saa esiin ensin sellaisen, jossa on pari nimeä ja lopuista, että "5 muuta" tms. Niin sitä laatikkoa kun painaa.
Ei ole näin, tuollainen tilanne on harvinaista.Sä et vaan tiedä asiasta, koska he värjäävät hiuksensa. Bojanilla on hiukset lähteneet harmaantumaan nuorena, So what. Koita päästä asian yli.
Ei se oikeuta muita aihetta kommentoimaan, kerroin vain mielipiteeni sellaisista, jotka eivät sitä tajua.Bojanhan sitä asiaa just normalisoi esim. kirjottamalla siitä Plastikaan sen lainin? Ei se sitä häpeä tai koita piilotella nii miksi muiden (= sinun) tarvii siitä tehdä joku ongelma?
Taitaa mummo tuskailla itse omien harmaittensa kanssa niin ajattelee Bojanin tekevän samaa.Sä et vaan tiedä asiasta, koska he värjäävät hiuksensa. Bojanilla on hiukset lähteneet harmaantumaan nuorena, So what. Koita päästä asian yli.
Juu, mutta Bojan oli ainakin 23 kun sitä jo oli. Se on nimenomaan harvinaista tässä.”Keskimäärin harmaantuminen alkaa 34̶ 44-vuoden iässä, mutta joillain voi jo kolmekymppisenä olla harmaat hiukset, kun taas toinen voi vielä kuusikymmenvuotiaanakin kantaa voimakaspigmenttistä kruunua. Harmaantumiseen vaikuttaa muun muassa geeniperimä ja etninen tausta.”