Aika isoJa ikäsi on?
Paljastuit juuri provoksiOn siinä. Eh vain enää näe lukea pientä tekstiä.
Mode ei päästä läpi. Olen jo kahdesti laittanut linkin Fatzerin sivulle, josta näkee. Linkki ei tuu läpi, mutta ainesosat on tässä eli ei ole kookosrasvaa. Usko jo.On siinä. Eh vain enää näe lukea pientä tekstiä.
Sinisessä suklaassa ei ole kookosrasvaa.Juotko kookosrasvan nykyään suoraan pullosta?
Mode ei päästä läpi. Olen jo kahdesti laittanut linkin Fatzerin sivulle, josta näkee. Linkki ei tuu läpi, mutta ainesosat on tässä eli ei ole kookosrasvaa. Usko jo.
MAITO, sokeri, kaakaovoi, kaakaomassa, emulgointiaine (SOIJAlesitiini), suola, aromi (luontainen vanilja). SAATTAA SISÄLTÄÄ PÄHKINÄÄ, MANTELIA JA GLUTEENIA SISÄLTÄVÄÄ VILJAA. Maitosuklaassa vähintään 30% kaakaota.
Ei ole kookosrasvaa.
OotpasNostan käden virheen merkiksi, aloitin sen keskustelun taannoin, pyydän anteeksiMutta, totean tässä samassa, että sen jälkeen en ole syönyt Fazerin sinistä
Enkä punaista, tai keltaista tai mitään.
Höpöhöpö, yritetääs vielä. Silmä käteen ja tuolta lue ainesosat https://www.fazer.fi/tuotteet/401509/karl-fazer-maitosuklaa-200-g/Olet voinut muuntaa luettelon
Legenda on syntynyt.Ihana, kun Häärijästä tullut sellainen ikoni, että rientää maailmalla yksinkin edustamassa
Inhottavaa haukkumista, kyllä näkee, miten ruma ihminen olet sisäisesti.Katoin kans, että jotenkin hassun näköiset vaatteet nyt.
Katso vain omaa tyhmää asuasi.Katoin kans, että jotenkin hassun näköiset vaatteet nyt.
No kun eivät olleet, mitä sä nyt horiset?Eipä, vaikka eivät siellä kaksin olleetkaan tälläinen lisäys.
Mieti sitä hiljaa itseksesi.No kun eivät olleet, mitä sä nyt horiset?
Käy itse vai lähtikö tukka, niin ettei ole enää mitä kammata edes.Ei minustakaan kyllä mitään erikoista ole, samalta näyttää kuin ennenkin, Jure taas vois käydä parturissa, aikamoinen pehko.
Onhan. Se sisältää kookosta ja maistuukin siltä.Näin on. Eli loppukaneettina: Kookosrasvavänkääjä on väärässä
Ei ole haukkumista, jos on nähnyt parempaakin.Inhottavaa haukkumista, kyllä näkee, miten ruma ihminen olet sisäisesti.
Loukkaat tunikaaBoitsulle vois sanoo että noiden leggingsien pariksi kuuluu pukea tunika.
Onhan. Se sisältää kookosta ja maistuukin siltä.
Ainoa, joka noita sun horinoitasi voi miettiä, olet sinä itse.Mieti sitä hiljaa itseksesi.
Mikä toi yläosa on joku Kirrin takki vai, ei oikein sovi noiden housujen kanssa yhteen minusta?Boitsulle vois sanoo että noiden leggingsien pariksi kuuluu pukea tunika.
Ei sisällä. Sun pääsi sisältää niitä kookoshiutaleita aivojen sijasta.Onhan. Se sisältää kookosta ja maistuukin siltä.
Niin? Sokeakin näkee että siinä on kookosrasvaa. Sen kyl maistaa.Höpöhöpö, yritetääs vielä. Silmä käteen ja tuolta lue ainesosat https://www.fazer.fi/tuotteet/401509/karl-fazer-maitosuklaa-200-g/