K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
To on väärin. Namsor hakupalveluun kun pistää nimen sukunimen kohdalle, antaa lähi-idän. Eihän ruotsin kielessä edes ole Z:aa. En voi pistää linkkiä kun meni moderointiin. Mutta namsor hoogleen niin varmaan jokainen löytää.
Toi sun linkki ei tajua nimen alkuperästä mitään, puhuu vain yleisyydestä, mikä on eri asia.
Mistä tieto, ettei ruotsalaisissa nimissä voisi olla Z, minun korvaan kokonaisuutena kuulostaa ihan ruotsalaiselta kyllä?

vierailija
Väärässä ja käytöksesi osoittaa sen.
Lisäksi se, ettet pysty nyt mitenkään osoittamaan sitä, että poistuneita viestejä mystisesti putkahtelisi takaisin ketjuun! 😂
Lisäksi taisit nolostua kun sinulle kerrottiin (etkä hoksannut sitä itse) syy näihin viestien pomppimisiin (ketjun kieltämättä outo päivittyminen välillä).

vierailija
To on väärin. Namsor hakupalveluun kun pistää nimen sukunimen kohdalle, antaa lähi-idän. Eihän ruotsin kielessä edes ole Z:aa. En voi pistää linkkiä kun meni moderointiin. Mutta namsor hoogleen niin varmaan jokainen löytää.
Toi sun linkki ei tajua nimen alkuperästä mitään, puhuu vain yleisyydestä, mikä on eri asia.
Ai ruotsin kielessä ei ole Z 😄 Mitenköhän Zetterbergit ja Zilliacukset reagoi tähän?

Ja onneksi tuossa Månsin sukunimessä on kaikille lähi-idän kielille niin tavanomainen Ö, siitä viimeistään tunnistaa 😄

vierailija
Väärässä ja käytöksesi osoittaa sen.
Lisäksi se, ettet pysty nyt mitenkään osoittamaan sitä, että poistuneita viestejä mystisesti putkahtelisi takaisin ketjuun!
Lisäksi taisit nolostua kun sinulle kerrottiin (etkä hoksannut sitä itse) syy näihin viestien pomppimisiin (ketjun kieltämättä outo päivittyminen välillä).
Oikeassa ja taitaa nolostukset olla siellä, kun noin kova tarve puolustella😂

vierailija
Ai ruotsin kielessä ei ole Z 😄 Mitenköhän Zetterbergit ja Zilliacukset reagoi tähän?

Ja onneksi tuossa Månsin sukunimessä on kaikille lähi-idän kielille niin tavanomainen Ö, siitä viimeistään tunnistaa 😄
💯🎯
Jollain ei ole kyllä tippaakaan medialukutaitoa tai ymmärrystä siitä, miten paljon huijauspaskaa sekä tekoälysoopaa nykyään on netti täynnä. Itse asiassa tää on aika kauheeta noin yleisesti ottaen. Ihmiset uskoo ihan mitä vaan, tosiasioista ei väliä.

Yhteistyössä