vierailija
No ei voi olla, jos sisaruksen hoitamisesta jutussa puhuttiin.Miks mun mielestä on ainoa lapsi? Tuskin mitään traumoja, ihan ymmärrettävää ja fiksuahan se on, ettei ota palloja jalkaan.
No ei voi olla, jos sisaruksen hoitamisesta jutussa puhuttiin.Miks mun mielestä on ainoa lapsi? Tuskin mitään traumoja, ihan ymmärrettävää ja fiksuahan se on, ettei ota palloja jalkaan.
Voi voi, usko noin jos se helpottaa sun oloa.Tai sit oot vain jäänyt alakynteen, etkä voi myöntää olevan usein oikeassakin ja eri mielipiteet on sinulle uhka.
Ei mitään helpota, vaan on ihan jokaisen täälläkin havaitsema fakta.Voi voi, usko noin jos se helpottaa sun oloa.
Ohis. Myös täällä on palautuneet poistetut viestit. Tiedän koska olen seurannut asiaa. Ei ne kaikki palaudu takaisin, mutta esim. osa P&K viesteistä on.Puutarhassa on. Usko tai älä.
Ei mitään helpota, vaan on ihan jokaisen täälläkin havaitsema fakta.
Se palautuu siihen päivään ja kellonaikaan milloin se on poistattu. Puutarhassa niin vähän viestejä, että asiaa on helppo seurata. Täällä sattaa asia jäädä huomaamatta, jos ei seuraa asiaa. -se kuuluisa eri, joka ei ole tähän keskusteluun aiemmin osallistunut.Voi hyvää päivää. Se voi olla takaisin siksi, että joku postaa sen uudelleen, jolla se oli tallessa…
No laitapa meille nyt malliksi yksi kunnon viesti pois, joka sitten palaa takaisin.Ohis. Myös täällä on palautuneet poistetut viestit. Tiedän koska olen seurannut asiaa. Ei ne kaikki palaudu takaisin, mutta esim. osa P&K viesteistä on.
Hyvä niin kuuluukin.Sit tää tän ketjun piimä-tyyppi selvästi kirjoittelee Vauvalla Nordmo-ketjussa haukkuen norjalaista nyt vuorostaan turskaksi
Voit tehdä sen itse. Mua ei voisi vähempää kiinnostaa tämän ketjun viestit.No laitapa meille nyt malliksi yksi kunnon viesti pois, joka sitten palaa takaisin.
Se alkoi siellä olla jo vähän häiritsevää, kun Nordmolla on nimikin. Ja siis ei haittaa, jos sanoo pari kertaa rotaksi, pskpksi (lisää edelliseen a:t ja ä:t) tms, tai vaikka pahemminkin, jos saa moderoinnin läpi. Toi alkoi olla ainoastaan vain naurettavaa, jona koko tyyppi täälläkin ollessaan näyttäytyy.Hyvä niin kuuluukin.
Eli et ole mitään viestejä todistetusti tänne tiennyt palanneenVoit tehdä sen itse. Mua ei voisi vähempää kiinnostaa tämän ketjun viestit.
Ihan yhtä naurettava säkin olet. Valittajat on alinta kastia.Se alkoi siellä olla jo vähän häiritsevää, kun Nordmolla on nimikin. Ja siis ei haittaa, jos sanoo pari kertaa rotaksi, pskpksi (lisää edelliseen a:t ja ä:t) tms, tai vaikka pahemminkin, jos saa moderoinnin läpi. Toi alkoi olla ainoastaan vain naurettavaa, jona koko tyyppi täälläkin ollessaan näyttäytyy.
Olen huomannut että kolme P&K viestiä tuli takaisin. Mulle tämä koko keskustelu on aika yhdentekevää, eikä kiinnosta jankata näin 0 arvoisesta asiasta.Eli et ole mitään viestejä todistetusti tänne tiennyt palanneen
awwwwwJere on oikein söpö jäkiskuvissa pukuhuoneesta.
![]()
No etkä oo huomannut. Seli seli, kun et osaa käyttää palstaa.Olen huomannut että kolme P&K viestiä tuli takaisin. Mulle tämä koko keskustelu on aika yhdentekevää, eikä kiinnosta jankata näin 0 arvoisesta asiasta.
Sä puhut itsestäsi. Aika moni muukin on huomannut että viestejä palautuu, mutta sä et jostain syystä kestä tätä muiden havaitsemaa faktaa.No etkä oo huomannut. Seli seli, kun et osaa käyttää palstaa.
Parasta![]()
3 photos by @raapija
Pekka Rinne joining the Käärijä harem wasn't on my 2024 bingo card, but I'll take it 🤷www.tumblr.com
Saagan parasta antia. Peksi on toppien toppi, hänen maaliin on turha yrittää edes iskeä.Muistellaanko hetki näitä ihania pipolätkähetkiä
Hän on torjunut kaiken muun paitsi KärtsänSaagan parasta antia. Peksi on toppien toppi, hänen maaliin on turha yrittää edes iskeä.
Et sitten ole tainnut opiskella ammattikorkeakoulussa saati yliopistossa, jollet tiedä approista. Tiedoksi muuten amk ON korkeakoulu. Omista yliopistoajoista on aikaa ja jo silloin opiskelijajärjestöt järkkäsi ties mitä ryyppäystapahtumia. Myöhemmin sitten on tullut näitä approja eri puolille Suomea ja osa on ihan yliopisto-opiskeljoiden järjestämiä. Milloin vihdoin tajuat, ettei yliopistossa opiskelu tee kenestäkään yhtään sen fiksumpaa tai viisaampaa kuin vaikka ihan ammattikoulun käyneestä. Korkeakoulutus ei todellakaan takaa, että kyse on ihanneyksilöstä. Tuolta voit katsoa jonkunlaista koostetta eri opiskelijatapahtumista, jollet usko. https://fi.wikipedia.org/wiki/Suomalaiset_opiskelijatapahtumatAi toi appro-juttu opiskelijoilla onkin ammattikorkeakoulujen juttu..! Onkohan ne, ketkä siitä olivatkin niin innoissaan palstalla saman tason opiskelijoita!
Ihmettelinkin, miten tuollainen lapsellisen kuuloinen touhu voisi olla korkeakoulujen opiskelijoita hirveästi kiinnostava, ja mistä se on sinne edes tullut. Selitys; ei ole tullut!