vierailija
Sitä tekee T ja B keikan jälkeen.Vedät varmaan myös laardia suupielet kuolassa.
Sitä tekee T ja B keikan jälkeen.Vedät varmaan myös laardia suupielet kuolassa.
Hyvä että joku muisti tämänkin mistä löytyy. Tuskin nimittäin on viimeinen kerta kun tästäkin täällä väännetään. Se on jollakin muullakin ongelmia joko muistin tai instan käytön kanssa kuin "mummoilla". Siellä se kommentti on edelleen ja oli aikoinaankin vaikka väitettiiin että poistui.
Siitä ei ole mitään viitteitä.Sitä tekee T ja B keikan jälkeen.
No nyt kyllä juksaat niin, että soi!Siitä ei ole mitään viitteitä.
Sinnehän ei voi mitään kirjoittaa, kun joku poistaa viestit koko ajan.Aina tasan 2 sekuntoa mihin vuorokauden aikaan tahansa niin perässähiihtäjäpeukku ilmaantuu. Häivy Bojere ketjuihin, jos ahdistaa ja koet kiusaamisena vapaamman menon. Loverpoolikin on muuten auki. Vinkvink
Vedätkö sä kokaiinia aina ennen viihteellelähtöäsi?Poltatko just ennen keikkaa aina? Monta askia otat mukaan?
Vai oliko se kuiteskin amfetamiinia?Vedätkö sä kokaiinia aina ennen viihteellelähtöäsi?
No sitten menet Discordiin tai alat elää tämän ketjun avointen ovien mukaan.Sinnehän ei voi mitään kirjoittaa, kun joku poistaa viestit koko ajan.
Mitäs järkevää keskustelua olet tänne kirjoittanut? Sellaista ei ole näkynyt täällä pitkiin aikoihin.Se on sinun mielipiteesi. ei minua ainakaan ole minnekään ajettu ja jatkan kirjoittelua. Eikä ilmeisesti edellistäkään kun edelleen täällä käy. Samalla vaivalla voisi jo kirjoittaa jotain järkevää ja mukavaa jos jokatapauksessa skrollailee sivuja.
Voi kuule. Minä kirjoitan tänne, vaikka joku poistaa kauniit tekstini täältä koko ajanSinnehän ei voi mitään kirjoittaa, kun joku poistaa viestit koko ajan.
Voitaiskohan me saada sinne ihan oma alue, kun meitä röökaajia tuntuu löytyvän. Ei tarttis varuiks polttaa koko askia.Minä poltan koko askin kerralla, niin ei tarvitse jatkuvasti ravata rölkillä.
Olen eri henkilö kuin jolle vuodatuksesi suuntasit.No sitten menet Discordiin tai alat elää tämän ketjun avointen ovien mukaan.
Jos yhtään sua helpottaa, niin ne sun viestit on tulleet takasin seuraavana päivänä tai muutaman tunnin kuluttua. Tarkastuksen jälkeen ovat huomanneet ettei niissä ole mitään väärää. Kauhea hätä näillä eräillä P:n ja K:n ilmiselvän kemian takia.Voi kuule. Minä kirjoitan tänne, vaikka joku poistaa kauniit tekstini täältä koko ajan Se on niin, että kala ui ja Anna-Liisa kirjoittaa, vaikka välillä hauki tulisi ja söisi! t. Gay- AL
Saatte sinne oman huumeidenkäyttöhuoneen.Voitaiskohan me saada sinne ihan oma alue, kun meitä röökaajia tuntuu löytyvän. Ei tarttis varuiks polttaa koko askia.
No nyt! Sinulle myönnetään täten Valtion tiedonjulkistuspalkntoBojanissa on samaa näköä kuin Tauskin exissä. Vaaleassa peruukissa huomaa tämän parhaiten.
Pössytellään siellä Bojanin kanssa.Saatte sinne oman huumeidenkäyttöhuoneen.
Coini-Boitsu tarjoaa viivat kolmelle ekalle. Ja Tauski jonon ohi!Pössytellään siellä Bojanin kanssa.
Sun elämän tahtipuikko on rasva, suola ja sokeri. Mun elåmän tahtipuikko on Boitsun ja Tauskin kaunis romanssi!Mun slovenialainen kaveri sanoi ettei fazerin sininen maistu suklaalta, vaan rasva-sokeri seokselta.
Joku sellanen oma karsina vaikka johonkin kulmaan, mistä kuitenkin näkis hyvin.Voitaiskohan me saada sinne ihan oma alue, kun meitä röökaajia tuntuu löytyvän. Ei tarttis varuiks polttaa koko askia.
Seuraa Puhakan ta pp ajan Nordmon murhaoikeudenkäyntiä.Onpas Kärpykkä hissuksiiin. Onkohan se kyllästyny kaikkeen
HuohhhhSeuraa Puhakan ta pp ajan Nordmon murhaoikeudenkäyntiä.
Eivät tule takaisin, vain sellaiset voi tulla, jotka mode on alunperinkin vienyt.Jos yhtään sua helpottaa, niin ne sun viestit on tulleet takasin seuraavana päivänä tai muutaman tunnin kuluttua. Tarkastuksen jälkeen ovat huomanneet ettei niissä ole mitään väärää. Kauhea hätä näillä eräillä P:n ja K:n ilmiselvän kemian takia.