vierailija
Kysyin tietääkö joku, en että etsiskö joku mulle
Kysyin tietääkö joku, en että etsiskö joku mulle
En esitä mitään, kunhan elän. Ihanan selkeästi tulee kyllä ilmi, että itse taidat olla misogynistinen ja tunnevammainen. Pahoittelen suoruuttani, mutta tällainen kuva välittyy sun jutuista.
🥱No kun ei se rupee.
🥱Ystävyyttä on hänen ja Kärtsän välillä vain.
🥱🥱🥱🥱Kun mä näin hymyilevän NM n siinä videolla menossa bussiin heti K n perässä, niin ihmettelin entistä enemmän, miksi ihmeessä kuvitellaan, että K n ja B n välillä on jotain muuta kuin ystävyyttä. Tietysti joku voi taas sanoa, että eihän tuo video mitään todista, mutta taitaa se todistaa, että onnellisia varmaankin ovat. Ei hrifän olisi mikään pakko yhdessä olla.
🥱🥱🥱🥱Bojan on mummon oma pikkupoika.
🥱Kauanko jaksat trollata tällä samalla peellä?!
Ajatella että tuokin spämmeri on 50v perheenäitiNM Pakkahuoneella oli näköjään jollekin taas liikaa. Haaveet kaatuuuuu
🥱🥱🥱Vai voisko olla oikeesti ne häät..
🥱🥱Ajatella että tuokin spämmeri on 50v perheenäiti
🥱🥱No kyllä, oikein naulattu asiat ja erotettu yksityiselämä ja artistius Mistä tämä on?
🥱🥱🥱Tässä on oikeasti hyvä artikkeli Käärijän seksuaalisuudesta. Varsinkin loppusanat.
Onko Käärijä Homo? Spekulaatiot käyvät kuumana
Onko Käärijä homo? Lähdimme internetin syövereihin selvittämään vastausta tähän päivän polttavaan puheenaiheeseen.suominews.net
Itse olet tekopyhä, Kärtsäpä rakastaakon Bojania ja luultavasti bylsi ja nussi sen kanssa kiihkeästi Kyproksen auringon alla. Menivät pojat sinne vähän hom.. lomailemaan, ai jai, siellä rakas …huone, ja oma ukkeli vilkutteli altaalta, pus!En esitä mitään, kunhan elän. Ihanan selkeästi tulee kyllä ilmi, että itse taidat olla misogynistinen ja tunnevammainen. Pahoittelen suoruuttani, mutta tällainen kuva välittyy sun jutuista.
🥱🥱Mä en ole kateellinen mutta voisin silti vaihtaa oman elämäni sängynlämmittäjän hommiin Vantaalle.
🥱🥱🥱🥱Raskaushehku
🥱🥱🥱Se Kn aikaavievä projekti mihin ei uskonut suostuvansa..
🥱Itse olet tekopyhä, Kärtsäpä rakastaakon Bojania ja luultavasti bylsi ja nussi sen kanssa kiihkeästi Kyproksen auringon alla. Menivät pojat sinne vähän hom.. lomailemaan, ai jai, siellä rakas …huone, ja oma ukkeli vilkutteli altaalta, pus!
Itse olet tekopyhä, Kärtsäpä rakastaakon Bojania ja luultavasti bylsi ja nussi sen kanssa kiihkeästi Kyproksen auringon alla. Menivät pojat sinne vähän hom.. lomailemaan, ai jai, siellä rakas …huone, ja oma ukkeli vilkutteli altaalta, pus!
Itse olet tekopyhä, Kärtsäpä rakastaakon Bojania ja luultavasti bylsi ja nussi sen kanssa kiihkeästi Kyproksen auringon alla. Menivät pojat sinne vähän hom.. lomailemaan, ai jai, siellä rakas …huone, ja oma ukkeli vilkutteli altaalta, pus!
🥱🥱🥱🥱🥱Eikö yleensä ennen häitä pidetään kuntokuureja jne, joten näyttäisi prinsessalta sen yhden päivän ajan?
NM:n kanssa on lomilla ilme kireänä ja katsoo kuvissakin toiseen suuntaan.Itse olet tekopyhä, Kärtsäpä rakastaakon Bojania ja luultavasti bylsi ja nussi sen kanssa kiihkeästi Kyproksen auringon alla. Menivät pojat sinne vähän hom.. lomailemaan, ai jai, siellä rakas …huone, ja oma ukkeli vilkutteli altaalta, pus!