vierailija
Sama minulla, koominen enemmin.Minusta se näytti lähinnä koomiselta. Ei kuumalta. Mutta K ei olekaan mun tyyppiä.
Sama minulla, koominen enemmin.Minusta se näytti lähinnä koomiselta. Ei kuumalta. Mutta K ei olekaan mun tyyppiä.
🥱Jep. Gf saattaa oikeasti olla tosi mukava ihminen ja onhan se käytännöllistä olla perheyrityksessä töissä. Toista ehkä olisi, jos hänellä olisi joku pitkän koulutuksen vaatinut ammatti. Nyt voisi tietysti sanoa, että vähättelen lastenohjaajan koulutusta.
🥱Ehkä siellä ruudun silläpuolen on ymmärryksen kanssa vähän vaikeuksia. On huomattu jo.
Ei täällä nykyään juurikaan keskustella, kunhan jankataan ja suhtaudutaan huomattavan ikävästi Kärtsän elämänkumppaniin. Jonkinlaista yleistä humaania suhtautumista odottaisi myös teiltä tosishippaajilta, mutta ei... valitsette misogynian.
Se oli joku rockmetallady ..? Mäkään en voi linkittää kun mulla ei ole tiliä ja nyt oon vain puhelimella. Läppärillä löytyi.olisko tähän mahdollista saada linkkia? Mulla ei ole tiktok=käyttistä niin selaimella ei onnistu hakea
Voi luoja paratkoon!Se ois kyllä raskasta Boitsulle. K:n naimisiinmeno jonkun muun kanssa siis. Ei olis Boitsun ilon päivä.
Turpa kiinni. Mä oon kokoajan toivonut Boitsua yhteen K:n kanssa niin sen kanssa ei ole millään naisvihalla mitään tekemistä.Ehkä siellä ruudun silläpuolen on ymmärryksen kanssa vähän vaikeuksia. On huomattu jo.
Ei täällä nykyään juurikaan keskustella, kunhan jankataan ja suhtaudutaan huomattavan ikävästi Kärtsän elämänkumppaniin. Jonkinlaista yleistä humaania suhtautumista odottaisi myös teiltä tosishippaajilta, mutta ei... valitsette misogynian.
🥱Sama minulla, koominen enemmin.
Mee hei esittämään välittävää humanistia joillekin joihin se uppoaa, jooko?Ehkä siellä ruudun silläpuolen on ymmärryksen kanssa vähän vaikeuksia. On huomattu jo.
🥱Voi luoja paratkoon!
kiitos, löytyi tälläSe oli joku rockmetallady ..? Mäkään en voi linkittää kun mulla ei ole tiliä ja nyt oon vain puhelimella. Läppärillä löytyi.
🥱Meinaatko K n ja gf n ja Bojan olis bestman? Tai todennäköisemmin vieras. Onkohan K lla oikeasti vaikeuksia valita bestman, kun valinnan aika koittaa. Sehän voisi olla vaikka Mikke. Diplomaattinen valinta.
Ihan selkeesti tekoälyllä kirjoitettuja juttuja. Voi luoja ja tollasta tyyppiä ei varmaan ole edes olemassa. Nyt vähän medialukutaitoa peliin.Mulla ei ole mitään hajua, että kuka ylläpitää kyseistä sivustoa tai onko se jollakin tavalla kytkettynä johonkin poliittiseen ideologiaan, mutta tolla Matias K:lla on joskus tosi osuvia ja hyviä kirjoituksia.
🥱Ehkä siellä ruudun silläpuolen on ymmärryksen kanssa vähän vaikeuksia. On huomattu jo.
🥱No eihän se seuraa esim. Krisinkään tyttistä, tolla logiikalla siis rakastunut myös Krisiin eikä tykkää sen gf:stä.
🥱Onko Aito toi saatanan haukottelija? Tulee aina samaan aikaan linjoille.
🥱Ei B seuraa Krisinkään tyttistä. Tarkoittaako tämä nyt sitä ettei hän olisi onnellinen jos he menevät joskus naimisiin?
🥱Vastailet itsellesi. Vähän liian läpinäkyvää.
🥱Jep. Gf saattaa oikeasti olla tosi mukava ihminen ja onhan se käytännöllistä olla perheyrityksessä töissä. Toista ehkä olisi, jos hänellä olisi joku pitkän koulutuksen vaatinut ammatti. Nyt voisi tietysti sanoa, että vähättelen lastenohjaajan koulutusta.
🥱Et sä oikeesti tiedä Boitsun ajatuksia, sä et ois onnellinen jos K menee naimisiin jonkun muun kanssa. K&B ovat ystäviä, kuten B on itse useamman kerran todennut.
En esitä mitään, kunhan elän. Ihanan selkeästi tulee kyllä ilmi, että itse taidat olla misogynistinen ja tunnevammainen. Pahoittelen suoruuttani, mutta tällainen kuva välittyy sun jutuista.Mee hei esittämään välittävää humanistia joillekin joihin se uppoaa, jooko?
JA BOJAN TULEE BY HIMSELF SUOMEEN! Juhuuu juhlapäivä!
Aah, Slovenian ja Suomen liput on mun uusimpaan versioon päivitetyssä puhelimessa emojeissa vierekkäin!
Turpa kiinni. Mä oon kokoajan toivonut Boitsua yhteen K:n kanssa niin sen kanssa ei ole millään naisvihalla mitään tekemistä.
🥱En esitä mitään, kunhan elän. Ihanan selkeästi tulee kyllä ilmi, että itse taidat olla misogynistinen ja tunnevammainen. Pahoittelen suoruuttani, mutta tällainen kuva välittyy sun jutuista.
🥱JA BOJAN TULEE BY HIMSELF SUOMEEN! Juhuuu juhlapäivä!
Aah, Slovenian ja Suomen liput on mun uusimpaan versioon päivitetyssä puhelimessa emojeissa vierekkäin!
🥱Turpa kiinni. Mä oon kokoajan toivonut Boitsua yhteen K:n kanssa niin sen kanssa ei ole millään naisvihalla mitään tekemistä.