K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ehkä siellä ruudun silläpuolen on ymmärryksen kanssa vähän vaikeuksia. On huomattu jo.
Ei täällä nykyään juurikaan keskustella, kunhan jankataan ja suhtaudutaan huomattavan ikävästi Kärtsän elämänkumppaniin. Jonkinlaista yleistä humaania suhtautumista odottaisi myös teiltä tosishippaajilta, mutta ei... valitsette misogynian.
🥱

vierailija
Ehkä siellä ruudun silläpuolen on ymmärryksen kanssa vähän vaikeuksia. On huomattu jo.
Ei täällä nykyään juurikaan keskustella, kunhan jankataan ja suhtaudutaan huomattavan ikävästi Kärtsän elämänkumppaniin. Jonkinlaista yleistä humaania suhtautumista odottaisi myös teiltä tosishippaajilta, mutta ei... valitsette misogynian.
Turpa kiinni. Mä oon kokoajan toivonut Boitsua yhteen K:n kanssa niin sen kanssa ei ole millään naisvihalla mitään tekemistä.

vierailija
Mee hei esittämään välittävää humanistia joillekin joihin se uppoaa, jooko?

vierailija
Mulla ei ole mitään hajua, että kuka ylläpitää kyseistä sivustoa tai onko se jollakin tavalla kytkettynä johonkin poliittiseen ideologiaan, mutta tolla Matias K:lla on joskus tosi osuvia ja hyviä kirjoituksia.
Ihan selkeesti tekoälyllä kirjoitettuja juttuja. Voi luoja ja tollasta tyyppiä ei varmaan ole edes olemassa. Nyt vähän medialukutaitoa peliin.

vierailija
🥱😴

Yhteistyössä