K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
No onhan se kuitenkin huomionarvoista, että Sadien on täytynyt siirtyä Sloveniaan ollakseen siinä kuvassa. Jos siinä olisi ollut mukana myös esimerkiksi Damon, sen tilanteen voisi tulkita vaan miksi tahansa kavereiden tapaamiseksi, mutta Sadie on tuossa ilman omia kavereitaan.
Miksei S olisi voinut käydä Sloveniassa? Ei se musta mikään mahdottomuus ole. Mitään suhdetta en jaksa (enää) näiden kahden välille viritellä, koska olen tottunut siihen, että nuoret matkustavat maasta toiseen sekä uusien että vanhojen tuttavuuksien perässä. Eivätkä he mitenkään välitä sen enempää kavereidensa sukupuolesta.

vierailija
Damon on varmasti saanut hyviä rahoja töistään, mutta sitten monta kuukautta elää niillä rahoilla. Eli rahat väistämättä loppuu. Tuskin hänkään on missään päivätyössä vaan friikkuna tekee.

vierailija
Niin, kun kuvittelitte, että se ois joku tosi kuuluisa
On hän tietyissä piireissä tunnettu ja ihan arvostettu valokuvaaja, mutta ei hänen julkisuusarvo ja status mitään Lionel Messi tasoa tietty ole. Hänen töidensä määrästä, veloista, rahankäytöstä tms. mulla ei ole mitään hajua. Varakaskin voi elää yli varojensa, jos rahankäyttö ei ole hallinnassa.

vierailija
Yhhyy, oon niin kade K:n tyttikselle. Oisimpa hän. Hän on kaunis ja varmasti myös ihana tyyppi ja saa seurustella K:n kanssa, joka niin ihana ja komea tyyppi. Ei mee nallekarkit tasan tässä elämässä.

Yhteistyössä