vierailija
Ai ihan tosissaanko kysyt, että mikä sitä tänne vetääToinen jodelilainen vahvistaa, että Bojan puhunut hänelle tulevansa lomalle.
Kiinnostaa kyllä, mikä tänne nyt niin vetää.
Ai ihan tosissaanko kysyt, että mikä sitä tänne vetääToinen jodelilainen vahvistaa, että Bojan puhunut hänelle tulevansa lomalle.
Kiinnostaa kyllä, mikä tänne nyt niin vetää.
Veikkaan, että K menee joskus tammikuun lopussa Sloveniaan, tulevat sieltä sitten yhdessä Suomeen.Mutta meneekö K helmikuussa Sloveniaan? Hänen pitäisi ehtiä lomallaan siis näkemään Bojan kahdesti? Tai matkustaako Sloveniaan yhdessä Boitsun kanssa?
Tämä ei pidä paikkaansa. Viisupiireissä on menty eteenpäin jo 24 artisteihin ja nyt alkaa tulla jo 25 artisteja. Ei Joksut Suomen Viisupiireissä mikään juttu ole vaikka osansa K huumasta saivat. Joksuilla on pieni fandom Suomenkin mittapuulla, mutta aktiivinen. Lisäksi K fandom tukee sitä käymällä keikoilla yms.Joksujen suosio Suomen viisuskenessä on poikkeuksellista. Mikään muu viisuartisti ei ole esiintynyt noin monta kertaa Suomessa noin lyhyen ajan sisällä. (Okei en muista jotain vanhoja Rybak-aikoja kunnolla mutta viimeisen viiden vuoden aikana ainakin ellei pidemmältäkin.) Heitä edelleen fanitetaan paljon viisupiireissä ja monesti juuri noissa pisteidenannoissa on nyökkäyksiä viisufanien suuntaan vaikka UMK muutoin suunnataan valtaväestölle.
Tottakai se on K tai H tai Matti, eihän se muita oikein Suomessa tunne. Luultavasti K kutsunut käymään.Semmosta. Itse mietin ihan vakavissaan, että onko täältä voinut löytyä joku kiinnostava henkilö muualtakin kuin Kärtästä ja lähipiiristä. Mutta todennäköisesti Jere syynä varmaankin.
No se selittäisi hajunB on hapansilakka
No ei tod ole joku muu.Semmosta. Itse mietin ihan vakavissaan, että onko täältä voinut löytyä joku kiinnostava henkilö muualtakin kuin Kärtästä ja lähipiiristä. Mutta todennäköisesti Jere syynä varmaankin.
Ja sitten taas K:lle tulee jotain tärkeämpää ja B viettää ystävänpäivän taas H:n kanssa, wäääääTottakai se on K tai H tai Matti, eihän se muita oikein Suomessa tunne. Luultavasti K kutsunut käymään.
Tottahan toki K on se syy, jos pelkästään lomalle tulee. Ovat hyvät ystävykset, niin miksipä eivät tapaisi, kun molemmilla on keikkatauko. Ihan luonnollista musta. Ajattelin kyllä että näkisivät Sloveniassa, kun siitä on ollut puhetta mut ehkä se vaihtui Suomeen, tai molemmat käyvät toistensa luona.Tottakai se on K tai H tai Matti, eihän se muita oikein Suomessa tunne. Luultavasti K kutsunut käymään.
Jos B:llä olisi joku nainen Suomessa odottamassa, niin vierailisi varmaan useammin täällä. Eiköhän käy tapaamassa kavereitaan ja voihan hänellä joku työviritelmäkin täällä olla.Semmosta. Itse mietin ihan vakavissaan, että onko täältä voinut löytyä joku kiinnostava henkilö muualtakin kuin Kärtästä ja lähipiiristä. Mutta todennäköisesti Jere syynä varmaankin.
En tiedä mistä viisupiireistä sinä puhut mutta kaikilla viisukanavilla joilla itse olen fanitetaan edelleen monia vanhoja viisuartisteja ja käydään edelleen heidän keikoillaan.Tämä ei pidä paikkaansa. Viisupiireissä on menty eteenpäin jo 24 artisteihin ja nyt alkaa tulla jo 25 artisteja. Ei Joksut Suomen Viisupiireissä mikään juttu ole vaikka osansa K huumasta saivat. Joksuilla on pieni fandom Suomenkin mittapuulla, mutta aktiivinen. Lisäksi K fandom tukee sitä käymällä keikoilla yms.
Oisko joku näistä suomifaneista, hmmNo ei tod ole joku muu.
Mulla on kanssa käynyt mielessä mutta ehkä siitä olisi jo jotain isompiakin spekulaatioita liikkeellä.Semmosta. Itse mietin ihan vakavissaan, että onko täältä voinut löytyä joku kiinnostava henkilö muualtakin kuin Kärtästä ja lähipiiristä. Mutta todennäköisesti Jere syynä varmaankin.
Voihan se nainen tai mies olla vapaampi ja matkustella B luo.Jos B:llä olisi joku nainen Suomessa odottamassa, niin vierailisi varmaan useammin täällä. Eiköhän käy tapaamassa kavereitaan ja voihan hänellä joku työviritelmäkin täällä olla.
Minkä kommentin?Kävin just laittamassa sen kommentin jodeliin.
Mä taas uskon että B viihtyy hyvin myös Härtsän, Miken, Matin, Etelin ym. kanssa. Varmasti haluaa K:n lisäksi tavata myös heitä.No ei tod ole joku muu.
Sitähän B haluaa! K on menestyneenä muusikkona sekä H:n että B:n sugardaddy, hän maksaa heille nää tämmöiset kuherrustapaamiset lentolippuineen ja majoituksineen. K käy taas töissä hankkimassa massia sillä aikaa kun kyyhkyset kiehnäävät toistensa kainalossa.Ja sitten taas K:lle tulee jotain tärkeämpää ja B viettää ystävänpäivän taas H:n kanssa, wäääää
Niin, on hyvin voinut lähteä Bn kanssa Suomesta Portugaliin tapaamaan tämän ystävää.Voihan se nainen tai mies olla vapaampi ja matkustella B luo.
Ja Sonnyn, Jessen ja PB:n tyyppien kanssa.Mä taas uskon että B viihtyy hyvin myös Härtsän, Miken, Matin, Etelin ym. kanssa. Varmasti haluaa K:n lisäksi tavata myös heitä.
Nooooup!Ja sitten taas K:lle tulee jotain tärkeämpää ja B viettää ystävänpäivän taas H:n kanssa, wäääää
Olis kyllä kiva ajatus, että B olisi löytänyt täältä jonkun mielitietyn. Onkohan tavannut esim. Kärtsän kautta?Voihan se nainen tai mies olla vapaampi ja matkustella B luo.
Kaveruudellista rakkautta B:llä ja K:lla.Nooooup!
Rakkautta hidastuksella- YouTube
Enjoy the videos and music that you love, upload original content and share it all with friends, family and the world on YouTube.youtu.be
En usko.Mä taas uskon että B viihtyy hyvin myös Härtsän, Miken, Matin, Etelin ym. kanssa. Varmasti haluaa K:n lisäksi tavata myös heitä.