K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Joksujen suosio Suomen viisuskenessä on poikkeuksellista. Mikään muu viisuartisti ei ole esiintynyt noin monta kertaa Suomessa noin lyhyen ajan sisällä. (Okei en muista jotain vanhoja Rybak-aikoja kunnolla mutta viimeisen viiden vuoden aikana ainakin ellei pidemmältäkin.) Heitä edelleen fanitetaan paljon viisupiireissä ja monesti juuri noissa pisteidenannoissa on nyökkäyksiä viisufanien suuntaan vaikka UMK muutoin suunnataan valtaväestölle.
Tämä ei pidä paikkaansa. Viisupiireissä on menty eteenpäin jo 24 artisteihin ja nyt alkaa tulla jo 25 artisteja. Ei Joksut Suomen Viisupiireissä mikään juttu ole vaikka osansa K huumasta saivat. Joksuilla on pieni fandom Suomenkin mittapuulla, mutta aktiivinen. Lisäksi K fandom tukee sitä käymällä keikoilla yms.

vierailija
Tottakai se on K tai H tai Matti, eihän se muita oikein Suomessa tunne. Luultavasti K kutsunut käymään.
Tottahan toki K on se syy, jos pelkästään lomalle tulee. Ovat hyvät ystävykset, niin miksipä eivät tapaisi, kun molemmilla on keikkatauko. Ihan luonnollista musta. Ajattelin kyllä että näkisivät Sloveniassa, kun siitä on ollut puhetta mut ehkä se vaihtui Suomeen, tai molemmat käyvät toistensa luona.

vierailija
Semmosta. Itse mietin ihan vakavissaan, että onko täältä voinut löytyä joku kiinnostava henkilö muualtakin kuin Kärtästä ja lähipiiristä. Mutta todennäköisesti Jere syynä varmaankin.
Jos B:llä olisi joku nainen Suomessa odottamassa, niin vierailisi varmaan useammin täällä. Eiköhän käy tapaamassa kavereitaan ja voihan hänellä joku työviritelmäkin täällä olla.

vierailija
Tämä ei pidä paikkaansa. Viisupiireissä on menty eteenpäin jo 24 artisteihin ja nyt alkaa tulla jo 25 artisteja. Ei Joksut Suomen Viisupiireissä mikään juttu ole vaikka osansa K huumasta saivat. Joksuilla on pieni fandom Suomenkin mittapuulla, mutta aktiivinen. Lisäksi K fandom tukee sitä käymällä keikoilla yms.
En tiedä mistä viisupiireistä sinä puhut mutta kaikilla viisukanavilla joilla itse olen fanitetaan edelleen monia vanhoja viisuartisteja ja käydään edelleen heidän keikoillaan. :D

vierailija
Jos Bojan oikeasti tulee lomalle Suomeen niin varmasti silloin on sovittu Jeren kanssa, että on vapaata. Itse tosin mietin että mahtaako niitä keikkoja olla Suomessa ollenkaan ennen kesää.

vierailija
Ja sitten taas K:lle tulee jotain tärkeämpää ja B viettää ystävänpäivän taas H:n kanssa, wäääää😭😭😭
Sitähän B haluaa! K on menestyneenä muusikkona sekä H:n että B:n sugardaddy, hän maksaa heille nää tämmöiset kuherrustapaamiset lentolippuineen ja majoituksineen. K käy taas töissä hankkimassa massia sillä aikaa kun kyyhkyset kiehnäävät toistensa kainalossa.

Yhteistyössä