K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Erittäin, kiitos kysymästä Jos nyt haluat tästä asiasta jankata vielä, niin on se minusta outoa, että ei saisi keskustella, voiko joku olla hyvä isä. Ei kaikesta aina tarvitse olettaa pahinta. Ja tämä tulee vielä ihmisen suusta, joka seksualisoi ihmisiä oman mieltymyksensä mukaan ja se on sitten täysin ok Ja sitten, kun joku esittää eriävän mielipiteen, ei halua keskustella asiasta.
Onhan toi aika outoa. Etenkin kun koko fanitus perustuu julkisuuden luomiin haavekuviin ja omien tunteiden projisointiin. Ei mihinkään faktoihin. Pahempaa on minusta kaikki B syväanalysoinnit, jotka ei perustu mihinkään kuin mutuun.

vierailija
Mitä pikkumaita siellä on ollut peräkkäisinä vuosina antamassa pisteitä jos jättää Suomen naapurimaat pois? Itse voisin vannoa, että ei ketään..
Nyt kiinnostaa, onko tähän jokin sääntö
? Jos ei, niin Bojan antamassa pisteet paikanpäällä on mun vahvin veikkaukseni hänen matkansa syyksi, jos se ei sitten ole pelkkä poikaystävän tapaamisreissu 🥰

vierailija
Onkohan Härtsän ja Boitsulin 3h 5minsaa just nyt käynnissä? ( BoTomi 4eva <3)
Mä luin äsken huvikseni vanhaa fiilistelyketjua ja naureskelin, että Marketat ainakin ovat sinnikkäästi jatkaneet ketjusta toiseen. Siellä oli sitä tuttua; ”hyi joku pervo tuli ketjuun”, ”onpa lapsellista menoa täällä” huutelijoita ollut jo kesällä 2023.🤣 Toisin kuin nykyään niin silloin joku iski huumoria kehiin vastaiskuksi. Siellä on ollut Lassea ja muita hahmoja.

vierailija
Minä taas mietin, että ehkä se Häärijän meno "oikeisiin" töihin johtuu perhejutuista. Hänellähän on ollut kihlattu jo pidempään. Jospa heillä on perhe kasvamassa. Jaakkohan jo tuli isäksi.
Onhan B:kin jo useasti maininnut haluavansa lapsen, voihan miehetkin tuollaisia pohtia muutenkin. Molemmat vaikuttavat pitävän lapsista ja ainakin K:lla on kokemusta lapsenhoidosta. Tietysti myös ikä ja kaveripiiri vaikuttaa pohdintoihin, kun/jos lapsia alkaa ystäväporukassa tulla.

vierailija
Onhan toi aika outoa. Etenkin kun koko fanitus perustuu julkisuuden luomiin haavekuviin ja omien tunteiden projisointiin. Ei mihinkään faktoihin. Pahempaa on minusta kaikki B syväanalysoinnit, jotka ei perustu mihinkään kuin mutuun.
Niinpä, ja niitä B:n syväanalysointejahan erityisesti kuvitelluista terveysongelmista tämä kyseinen fani näyttää rakastavan tuottaa.

vierailija
Uaaaah, mä oon niiin fiiliksissä tuosta Boitsun lörpäytyksestä! Mun pitäis just valita mihin kohtaan haluan talvilomani ja yritän täällä kuumeisesti ennustaa, että milloin nämä kaksi näkevät! Koska se sopisi sille viikolle sitten 😘 (Mitään en muutenkaan olisi siinä ollut tekemässä.) Boitsu nyt auttoi rajaamalla sen helmikuulle, mutta siinäkin on monta eri viikkoa 🤣

vierailija
Uaaaah, mä oon niiin fiiliksissä tuosta Boitsun lörpäytyksestä! Mun pitäis just valita mihin kohtaan haluan talvilomani ja yritän täällä kuumeisesti ennustaa, että milloin nämä kaksi näkevät! Koska se sopisi sille viikolle sitten (Mitään en muutenkaan olisi siinä ollut tekemässä.) Boitsu nyt auttoi rajaamalla sen helmikuulle, mutta siinäkin on monta eri viikkoa
”Heh heh”

vierailija
Mitä pikkumaita siellä on ollut peräkkäisinä vuosina antamassa pisteitä jos jättää Suomen naapurimaat pois? Itse voisin vannoa, että ei ketään..
Wikipediasta yritin katsoa ja vaikutti että ainoa sellainen maa olisi Islanti joka antoi kahtena peräkkäisenä vuonna pisteitä. Itsekkin epäilen että B olisi toista kertaa peräkkäin antamassa pisteitä.

vierailija
Nyt kiinnostaa, onko tähän jokin sääntö
? Jos ei, niin Bojan antamassa pisteet paikanpäällä on mun vahvin veikkaukseni hänen matkansa syyksi, jos se ei sitten ole pelkkä poikaystävän tapaamisreissu
On niissä jokin idea. Yleensä on kai 1-2 isoa varmaa finaalimaata ja sitten ajankohtaisia niin kuin viimeksi Ukraina ja Luxemburg. Viimeksi oli myös edellinen ja tuleva järjestäjämaa. Slovenia oli K yhteyden takia, Azerbaidzan aika random. Ensi vuonna varmaan tulee siis W95maniin liittyvä Viisumaa ja muita ajankohtaisia. En minäkään usko, että Slovenia olisi mukana. Oli ajankohtainen tänä vuonna 23 Viisujen takia mutta ei enää.

vierailija
Niinpä, ja niitä B:n syväanalysointejahan erityisesti kuvitelluista terveysongelmista tämä kyseinen fani näyttää rakastavan tuottaa.
Ohis. Mä olen huomioinut sellaisen seikan, että ihmiset joilla on itsellään paljon haasteita oman terveytensä kanssa, ovat yleensä niitä, jotka mielellään spekuloivat B:n mahdollisilla terveysongelmilla. Yhdellä kommentoijalla on selkeästi haasteita oman tunne-elämänsä kanssa ja hän taas on tosi usein huolissaan B:n tunteista. Vaikka ihmiset eivät halua asiaa myöntää, niin kyllä B:hen projisoidaan paljon niitä omia tunteita ja elämässä olevia haasteita.

Yhteistyössä