K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Vasta eka keikka tauon jälkeen tulossa ja jotkut KB shipparit yrittävät jo manata B:lle uutta ahdistuskohtausta? Ihan kuin nämä ihmiset eivät edes piittaa B:stä henkilönä, vaan näkevät hänet vaan jonkinlaisena nukkena.

vierailija
En mä loukkaannu, mut ois kohteliasta huomioida asia, kun on puhunut siitä jo kahteen kertaan. En mä sitä kummemmin paheksu jos joku nuori fani on antanut korun. Ennemmin ihmettelen näitä mielipiteitä täällä. Täällä aina sanotaan että ei se shippaaminen haittaa, kun sitä ei viedä kohteiden silmille. Mut nyt onkin sitten ihan okei antaa heille niitä shippikoruja. Sen näkee ettei se teidän shippinne oikeasti pysy pois heidän silmiltä, ettekä edes halua yrittää pitää sitä pois sieltä.
B:n pitäisi sitten suoraan sanoa, mitkä hänen rajat ovat. En tiedä toisaalta miten koru liittyy automaattisesti shippiin. Voi ihan hyvin olla ystävyyteen liittyvä. Vähän sama jos saisi Krisko korun, kun heitäkin shipataan. Selvästi B ei halua julkisuudessa K:sta kokonaan irrottautua, kun heidän ystävyyttään tuo haastatteluissa yms esiin.

vierailija
Onko Joksujen oma instatili laskenut miten paljon verrattaen? Muistan että jossain vaiheessa B:llä oli tosi paljon enemmän seuraajia kuin bändin tilillä, nyt eroa on vain 20t.
Minusta Joksujen seuraajat on pysyneet melko hyvin, korkeimmillaan heillä taisi olla jotain 152t. seuraajaa joskus viisujen jälkeen. Bojanin tilillä enemmän laskua, varmaan johtuu myös hänen sometauoistaan, vaikka viime aikoina onkin taas sometellut enemmän.

vierailija
En mä loukkaannu, mut ois kohteliasta huomioida asia, kun on puhunut siitä jo kahteen kertaan. En mä sitä kummemmin paheksu jos joku nuori fani on antanut korun. Ennemmin ihmettelen näitä mielipiteitä täällä. Täällä aina sanotaan että ei se shippaaminen haittaa, kun sitä ei viedä kohteiden silmille. Mut nyt onkin sitten ihan okei antaa heille niitä shippikoruja. Sen näkee ettei se teidän shippinne oikeasti pysy pois heidän silmiltä, ettekä edes halua yrittää pitää sitä pois sieltä.
No siis voihan heistä tykätä ihan kavereinakin. Mä shippaan boitsua unelmissani ihan toiselle mutta mun mielestä se on silti ihana K:n kanssa.

vierailija
Vasta eka keikka tauon jälkeen tulossa ja jotkut KB shipparit yrittävät jo manata B:lle uutta ahdistuskohtausta? Ihan kuin nämä ihmiset eivät edes piittaa B:stä henkilönä, vaan näkevät hänet vaan jonkinlaisena nukkena.
Tulee mieleen Kärpyn Takavoltti-sanat. "Tähän rooliin ryydyn, mut oon syypää sun hymyyn... siks rooliini tyydyn". B puskee eteenpäin hauskuuttaakseen noitakin "faneja", vaikka se syökin häntä sisältä taiteilijana.

vierailija
B:n pitäisi sitten suoraan sanoa, mitkä hänen rajat ovat. En tiedä toisaalta miten koru liittyy automaattisesti shippiin. Voi ihan hyvin olla ystävyyteen liittyvä. Vähän sama jos saisi Krisko korun, kun heitäkin shipataan. Selvästi B ei halua julkisuudessa K:sta kokonaan irrottautua, kun heidän ystävyyttään tuo haastatteluissa yms esiin.
Mun mielestä lahjan antajankin pitäisi miettiä vähän antamisiaan. Vaikka vastaanottaja on aiemmin osoittanut niiden olevan ok niin ei sitä tiedä jos vaikka yhtäkkiä asia ei olekaan ok tai vaikka on juuri ollut joku riita päällä. Musta on muutenkin cringeä viedä tuntemattomalle ihmiselle joku ystävyyskoru. 🥴 Itse asiassa sekin olisi outoa jos saisin kaverilta korun lahjaksi toisen kaverin nimellä. Tai edes hänen omalla nimellään.

vierailija
Siis sinua ahdistaa. B ja K on Boitsun omien sanojen mukaan hyviä ystäviä ja paljon yhteydessä, joten voi pitää korua ihan siitä syystä. Eiköhän aikuinen ihminen, joka on ollut julkisuudessa teinistä, osaa avata suunsa ja sanoa jos ei halua koruja pitää. Ja tämä ihan ilman mitään shippausta. Tuntuu, että täällä osaa harmittaa myös näiden ystävyys ja sitä halutaan vähätellä ja mitätöidä.
Oon eri, mut mua ei ystävyys harmita. Se kyllä vähän harmittaa että shippauksen takia sitä ystävyyttä näytetään meille entistä vähemmän.

vierailija
Tulee mieleen Kärpyn Takavoltti-sanat. "Tähän rooliin ryydyn, mut oon syypää sun hymyyn... siks rooliini tyydyn". B puskee eteenpäin hauskuuttaakseen noitakin "faneja", vaikka se syökin häntä sisältä taiteilijana.
B saa syyttää siitä ihan itseään. Otti vastaan sen näkyvyyden ja suosion kasvun minkä K:n kautta sai. Sit tuli mukaan noita lieveilmiöitä ja on ikuisesti vähän kiinni siinä roolissa, missä tuli esiin. Nytkään sillä ei ole pokkaa tarpeeksi ärähtää, että nyt riittää shippaus kun pelkää sen vaikuttavan suosioon.

vierailija
Mun mielestä lahjan antajankin pitäisi miettiä vähän antamisiaan. Vaikka vastaanottaja on aiemmin osoittanut niiden olevan ok niin ei sitä tiedä jos vaikka yhtäkkiä asia ei olekaan ok tai vaikka on juuri ollut joku riita päällä. Musta on muutenkin cringeä viedä tuntemattomalle ihmiselle joku ystävyyskoru. Itse asiassa sekin olisi outoa jos saisin kaverilta korun lahjaksi toisen kaverin nimellä. Tai edes hänen omalla nimellään.
Minusta on yleensäkin vähän turhaa viedä artisteille lahjoja ellei sitten ole kyse jostain tosi spesiaalista jutusta. Hehän hukkuvat roinaan ja joutuvat muka tyytyväisenä niitä vastaanottamaan. Kuitenkin lahjojen takana on itsekkäät syyt saada artistilta huomiota. Ymmärrän että lapset ja teinit noin tekevät, mutta aikuiset ihmisetkin..

vierailija
No ihan yhtä hölmöä kuin pukea päälle noita fanien antamia koiran korvia ja prinsessakruunuja. Viihdettä faneille, vaikka ei varmaan aina kiinnostaisi.

vierailija
Täältä takaa luen näitä..olin keikalla ja K sanoi, et vielä 15 keikkaa tänä vuonna. Sit sanoi et H:ta ei enää näy ensi vuonna kun se menee oikeisiin töihin. Nauraen tämän sanoi, mutta on vaikea sanoa oliko vain läppä vai totuus.
Häärijä on sellainen hahmo, että on niin sidoksissa Käärijään, että jos katoais keikoilta kokonaan, käytännössä kuolisi. H on saanut someseuraajia ja tiktokissa on ilmiö samoin kuin saanut kaupallisia yhteistöitä. Ei niistä ole järkeä luopua, kun 1,5 vuotta tehnyt töitä sen eteen. Joten ei tule tapahtumaan ainakaan kokonaan. Ja en usko, että K haluaa H:sta luopua. Ehkä voi olla kyseessä pienempi rooli, mutta jotenkin tähänkään en usko. Mutta tosiaan jännä nähdä höpötteleekö K tästä asiasta uudestaan.

vierailija
Häärijä on sellainen hahmo, että on niin sidoksissa Käärijään, että jos katoais keikoilta kokonaan, käytännössä kuolisi. H on saanut someseuraajia ja tiktokissa on ilmiö samoin kuin saanut kaupallisia yhteistöitä. Ei niistä ole järkeä luopua, kun 1,5 vuotta tehnyt töitä sen eteen. Joten ei tule tapahtumaan ainakaan kokonaan. Ja en usko, että K haluaa H:sta luopua. Ehkä voi olla kyseessä pienempi rooli, mutta jotenkin tähänkään en usko. Mutta tosiaan jännä nähdä höpötteleekö K tästä asiasta uudestaan.
Se oli vitsiä! K antaa aina kaikille potkut.

vierailija
Varmasti Jereltä itseltään tulevana onkin mut fanit sais kyllä mun mielestä jättää nuo shippijutut pois, sillä shippiähän nuo tuollaiset yleensä on. Ei tuo yksi koru mikään iso juttu minustakaan siis ole, mut jos samantyylisiä juttuja tulee paljon, niin on se vähän liikaa, kun B on haastatteluissakin puhunut tuosta asiasta.
Ei ole sanonut shippauksen haittaavan, eikä hän Jerestä ahdistu.

vierailija
Minusta on yleensäkin vähän turhaa viedä artisteille lahjoja ellei sitten ole kyse jostain tosi spesiaalista jutusta. Hehän hukkuvat roinaan ja joutuvat muka tyytyväisenä niitä vastaanottamaan. Kuitenkin lahjojen takana on itsekkäät syyt saada artistilta huomiota. Ymmärrän että lapset ja teinit noin tekevät, mutta aikuiset ihmisetkin..
👍

vierailija
B saa syyttää siitä ihan itseään. Otti vastaan sen näkyvyyden ja suosion kasvun minkä K:n kautta sai. Sit tuli mukaan noita lieveilmiöitä ja on ikuisesti vähän kiinni siinä roolissa, missä tuli esiin. Nytkään sillä ei ole pokkaa tarpeeksi ärähtää, että nyt riittää shippaus kun pelkää sen vaikuttavan suosioon.
Miksi ihmisen pitäis ärähtää toisille? B ei ole yhtään sen tyyppinen, että ärähtelis faneille, joista monet on vielä aika nuoriakin, ihan siitä syystä ettei varmasti halua loukata. Kyllä tavallisen sanomisen pitäis riittää ja on nyt maininnut jo kahdesti asiasta. Eri asia vielä jos nuoret innoissaan antaa noita koruja mut lähinnä ihmetyttää se että (oletettavasti) aikuiset täällä kannattaa sitä. Aikuisten pitäis ymmärtää ihan normaalista puheestakin ilman mitään ärähtelyjä.

vierailija
Miksi ihmisen pitäis ärähtää toisille? B ei ole yhtään sen tyyppinen, että ärähtelis faneille, joista monet on vielä aika nuoriakin, ihan siitä syystä ettei varmasti halua loukata. Kyllä tavallisen sanomisen pitäis riittää ja on nyt maininnut jo kahdesti asiasta. Eri asia vielä jos nuoret innoissaan antaa noita koruja mut lähinnä ihmetyttää se että (oletettavasti) aikuiset täällä kannattaa sitä. Aikuisten pitäis ymmärtää ihan normaalista puheestakin ilman mitään ärähtelyjä.
No valita niille, ketkä niitä koruja sun muita antaa, tuskin ovat tältä palstalta. Ihan aikuisia taitaa kyllä olla hekin.

vierailija
Mua myös vähän häiritsee kaiken tuon muovikrääsän ja tilpehöörin lahjoittaminen Joksuille. Varsinkin noi hassunhauskat korvapannat ja tiarat ym. selvästi vaan halutaan hauskoja kuvia someen ja ne on pari minuuttia artistin päällä. Sitten itketään yhdessä Novi valin tahtiin kun maapallo tuhoutuu.

vierailija
No valita niille, ketkä niitä koruja sun muita antaa, tuskin ovat tältä palstalta. Ihan aikuisia taitaa kyllä olla hekin.
Just näin, ei meistä ole kukaan niitä koruja sille tyrkyttämässä. Mutta ei siitä myöskään tarvitse tehdä tuollaista ongelmaa, yksi hemmetin rannekoru joka muistuttaa rakkaasta YSTÄVÄSTÄ! Ja jos ahdistaa, niin heti kun pääsee faneista eroon, voi heittää korun roskiin.

Yhteistyössä