K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Joo, varmaan ottaa huumorilla ja tietysti laittaa ranteeseen niin kuin muutkin fanien antamat korut, ei se niiden fanien mieltä halua pahoittaa tietenkään. Mut fanit vois kyllä vähitellen lopettaa tuon shipin hieromisen sen naamalle jo.
Samasta syystä kuin K:lle tyrkytetään koko ajan b-pahveja yms. Niitä shippifaneja on jonkun verran ja hyvin agressiivista sorttia.

vierailija
En tiiä missä tarkoituksessa fanit on sen antanu, mutta ihan ilman shippiajatustakin musta on kiva ajatella, että näin Jere on Bojanin henkisenä tukena tänä iltana. Pitkä keikkatauko takana ja varmaan uudet biisitkin jännittää. Ainakin mulle on jääny sellainen kuva, että Jeren tuki on tärkeä tsemppi Bojanille.
Varmasti Jereltä itseltään tulevana onkin mut fanit sais kyllä mun mielestä jättää nuo shippijutut pois, sillä shippiähän nuo tuollaiset yleensä on. Ei tuo yksi koru mikään iso juttu minustakaan siis ole, mut jos samantyylisiä juttuja tulee paljon, niin on se vähän liikaa, kun B on haastatteluissakin puhunut tuosta asiasta.

vierailija
Kylläpäs K:n ig seuraajat on taas laskussa. Nyt 498t.
Ja Boitsullakin enään 165t. Muistan kun oli heittämällä yli 200t, melkein käsittämätöntä että melkein 1/4 on mennyt pois... toivottavasti ei ahdistu tuosta niin paljon eikä ottanut 200t yli menemisen mitenkään tärkeänä. :( Tärkein on että ihmisiä tulee keikoille, kuten tänäänkin Ljubljanassa tulee!

vierailija
Ei se loukkaannu, vaan sitä ahdistaa. Ihan samoin kuin jos joku menisi tyrkyttämään sille S-koruja. Onneksi S/B-shipparit on järkevämpiä ja epäitekkäämpiä kuin K/B shipparit ja pitävät asian poissa B:n silmiltä nykyään.
Siis sinua ahdistaa. B ja K on Boitsun omien sanojen mukaan hyviä ystäviä ja paljon yhteydessä, joten voi pitää korua ihan siitä syystä. Eiköhän aikuinen ihminen, joka on ollut julkisuudessa teinistä, osaa avata suunsa ja sanoa jos ei halua koruja pitää. Ja tämä ihan ilman mitään shippausta. Tuntuu, että täällä osaa harmittaa myös näiden ystävyys ja sitä halutaan vähätellä ja mitätöidä.

vierailija
Ja Boitsullakin enään 165t. Muistan kun oli heittämällä yli 200t, melkein käsittämätöntä että melkein 1/4 on mennyt pois... toivottavasti ei ahdistu tuosta niin paljon eikä ottanut 200t yli menemisen mitenkään tärkeänä. Tärkein on että ihmisiä tulee keikoille, kuten tänäänkin Ljubljanassa tulee!
Onko Joksujen oma instatili laskenut miten paljon verrattaen? Muistan että jossain vaiheessa B:llä oli tosi paljon enemmän seuraajia kuin bändin tilillä, nyt eroa on vain 20t.

vierailija
Ja Boitsullakin enään 165t. Muistan kun oli heittämällä yli 200t, melkein käsittämätöntä että melkein 1/4 on mennyt pois... toivottavasti ei ahdistu tuosta niin paljon eikä ottanut 200t yli menemisen mitenkään tärkeänä. Tärkein on että ihmisiä tulee keikoille, kuten tänäänkin Ljubljanassa tulee!
Mä en ees usko, että B mitenkään kauheesti noita seuraajamääriä ole edes katsonut. Noi seuraajamäärätkin elää koko ajan ihan jokaisella

vierailija
Ei se loukkaannu, vaan sitä ahdistaa. Ihan samoin kuin jos joku menisi tyrkyttämään sille S-koruja. Onneksi S/B-shipparit on järkevämpiä ja epäitekkäämpiä kuin K/B shipparit ja pitävät asian poissa B:n silmiltä nykyään.
Joo se näyttää tosi ahdistuneelta tossa kuvassa 😂
Ja varmasti on vähemmän ahdistavaa saada lahjaksi Jeren lempinimellä varustettu koru, kuin joutua anonyymin uhkailutilin kohteeksi. Että sellasia järkeviä tapauksia ne Bodie-shipparit.

vierailija
Varmasti Jereltä itseltään tulevana onkin mut fanit sais kyllä mun mielestä jättää nuo shippijutut pois, sillä shippiähän nuo tuollaiset yleensä on. Ei tuo yksi koru mikään iso juttu minustakaan siis ole, mut jos samantyylisiä juttuja tulee paljon, niin on se vähän liikaa, kun B on haastatteluissakin puhunut tuosta asiasta.
Voi sinua, ei tarvitse paapoa aikuista ihmistä asiasta, mikä on selkeesti ihan ok. Tämä on vaan teidän päässä, ettei sais olla missään tekemisissä, koska pikku-Boitsu varmasti pahoittaa mielensä😂

vierailija
Joo se näyttää tosi ahdistuneelta tossa kuvassa
Ja varmasti on vähemmän ahdistavaa saada lahjaksi Jeren lempinimellä varustettu koru, kuin joutua anonyymin uhkailutilin kohteeksi. Että sellasia järkeviä tapauksia ne Bodie-shipparit.
Sekopäitä on varmasti kaikissa shipeissä. Ei pidä unohtaa sitä suomalaista kirjeiden lähettäjää.

vierailija
Bojan ei itse tästä loukkaannu niin miksi sinä loukkaanut? Get over it.
En mä loukkaannu, mut ois kohteliasta huomioida asia, kun on puhunut siitä jo kahteen kertaan. En mä sitä kummemmin paheksu jos joku nuori fani on antanut korun. Ennemmin ihmettelen näitä mielipiteitä täällä. Täällä aina sanotaan että ei se shippaaminen haittaa, kun sitä ei viedä kohteiden silmille. Mut nyt onkin sitten ihan okei antaa heille niitä shippikoruja. Sen näkee ettei se teidän shippinne oikeasti pysy pois heidän silmiltä, ettekä edes halua yrittää pitää sitä pois sieltä.

Yhteistyössä