vierailija
Tekisköhän Joksut ens kesänä vähän pidemmän festari kiertueen nyt kun ei oo enää levyn tekoa yms
Ja niin onnellinen hymyHockey-Kärppä on hot
Pipolätkää odotellessa!Ja niin onnellinen hymy
Onpa hölmöä ja turhaa toisille faneille naureskelua taas. Miksi se sua haittaa, jos joku on jo ostanut lipun?Jotkut Discordista jo ostivat lippuja. Miksi ostaa kahden päivän lippu, eihän he edes tiedä, keitä on toisena päivänä.
Ja Mikkeli sijoitettiin (Lady Slolle, kun tämä kysyi) Keski-Suomeen, vaikka se on idässä
Varmaan festareita tulee olemaan huomattavasti enemmän kuin tänä kesänä, mutta todennäköisesti suurin osa niistä on taas Balkanilla.Tekisköhän Joksut ens kesänä vähän pidemmän festari kiertueen nyt kun ei oo enää levyn tekoa yms
Niinpä, mitä se keltään on pois, jos jotkut osaa lipun jo nyt?Onpa hölmöä ja turhaa toisille faneille naureskelua taas. Miksi se sua haittaa, jos joku on jo ostanut lipun?
Eikä Mikkelistä Keski-Suomen maakunnan rajalle taida kovin montaa kymmentä kilometriä olla, reilusti alle sata joka tapauksessa, joten eiköhän tuo LadySlolle ole ihan riittävän tarkka sijainnin kuvaus
Luultavasti näin. No mut Suomessa ainakin on yksi festariVarmaan festareita tulee olemaan huomattavasti enemmän kuin tänä kesänä, mutta todennäköisesti suurin osa niistä on taas Balkanilla.
Luulen että myös Slovenian keikkoja tulee olemaan kesällä. Ehkä nyt ei ole tulossa samanlaista isoa sponsorikeikkaa josta saa isot rahat.Varmaan festareita tulee olemaan huomattavasti enemmän kuin tänä kesänä, mutta todennäköisesti suurin osa niistä on taas Balkanilla.
Niinpä ja monesti kahden päivän lippu ei ole paljoa yhden päivän lippua kalliimpi, varsinkaan early bird, niin näkee enemmän artisteja pienemmällä rahalla.Niinpä, mitä se keltään on pois, jos jotkut osaa lipun jo nyt?
Tuo on ihan oikein käännetty tietenkin, mutta siinä Kris siis käyttää ensin maskuliinia, josta tulee tietysti tuo him, ja sen jälkeen se sanoo vielä sen feminiinimuodon. Eli se kieli siis toimii niin, että substantiivit ja adjektiivit on aina maskuliineja, feminiinejä tai neutreja, ja koko lauseen rakenne muotoutuu sen mukaan. Ja kun Kris käytti kumpaakin muotoa, ne kääntyy englanniksi tuossa tapauksessa ihan vaan him ja her. On siis ihan totta että Kris sanoi ne molemmat, mutta koska se kieli toimii toisin kuin vaikka englanti tai suomi, ei varsinaisesti olisi oikein kääntää sitä niin, että jäisi vaikutelma siitä että siinä korostuisi nimenomaan miespuolinen kaipauksen kohde. Pikemminkin korostuu se, että Kris otti esille kummankin vaihtoehdon, vaikka normipuheessa riittäisi vain jompikumpi.Sori mutta JOsubs oli kääntänyt sen ”missing him …and her.” Eli vastauksen kääntänyt sloveenin osaaja poimi sieltä että kaivataan miestä.
Vähän epäilen, että eivät välttämättä näe. Toi on parasta festariaikaa niin K:lla on varmaan omat Suomi tai sitten jopa Euroopan festarikeikat menossa. Olisi aika suuri uhraus jättää työt koko viikonlopuksi pois parhaimman kysynnän aikaan.Millähän järjestelyillä näkevät Kärtsää tuolloin?
Sitä paitsi tuohan on hyvä hinta kahden päivän festarilipusta, normihintaiset yhden päivän liput ei välttämättä ole paljon halvemmat.Niinpä, mitä se keltään on pois, jos jotkut osaa lipun jo nyt?
Voihan Klla olla just joku yhden päivän väli keikoissa niin kuin heinäkuussa ehtivät nähdä sitä Ruissia edeltävänä päivänä Helsingissä.Vähän epäilen, että eivät välttämättä näe. Toi on parasta festariaikaa niin K:lla on varmaan omat Suomi tai sitten jopa Euroopan festarikeikat menossa. Olisi aika suuri uhraus jättää työt koko viikonlopuksi pois parhaimman kysynnän aikaan.
Joo, tollanen slotti voi tietysti olla, mutta keikat painottuu pe-su.Voihan Klla olla just joku yhden päivän väli keikoissa niin kuin heinäkuussa ehtivät nähdä sitä Ruissia edeltävänä päivänä Helsingissä.
Jee. Toivottavasti saa sopimaan aikatauluihin.Pipolätkää odotellessa!
Mulle kaikki joksujen suomen keikat on olleet huonoja sijainniltaan. Olen silti käynyt niissä lähes kaikissa, ainoastaan alaikäisten tavastia jäi väliin. Napista saa toki, jos se helpottaa oloa.En minä pidä ihmeellisenä napista, itsekin olen valittanut molemmista. Onhan toi paikka huono.
Eurosonic on 15.-18.1 ja pipolätkä 18.-20.1, joten täysin mahdollista Vaikka esiintyis vikanankin päivänä, niin miksei vois lentää seuraavana päivänä sinne hiukan perässä.Jee. Toivottavasti saa sopimaan aikatauluihin.
Suomi nyt on tän kokoinen ja muotoinen maa. Faneja on varmasti ihan joka suunnassa ja aina on niitä joille matka on pitkä ja hankala. Logomoonkin pakkautui pari tuhatta tyyppiä eivätkä varmasti kaikki olleet edes länsi-suomesta.Ihmettelen ja mietin tätä Mikkelin sijaintia kun Joksut tulevat tänne kuitenkin lähinnä esiintymään faneilleen. Eivätkä ole Suomessa laajalti tunnettuja. Toki heidän kohdallaan on niin, että fanit lienevät tavanomaista uskollisempaa porukkaa, mitä keikoilla käyntiin tulee. Ehkä se sitten on se selittävä syy. Mutta oikeasti kuinkahan moni fani on menossa muutenkin just noille festareille tai asuu just tuolla suunnalla
Ne on Kroatialaisille kyllä aika kalliit, ei ne luultavasti kaikki mene.No kyllä Ea lippujen pitäis jo olla myyty vähintään.
KAIKKI FESTARIPAIKAT ON HUONOJA!En minä pidä ihmeellisenä napista, itsekin olen valittanut molemmista. Onhan toi paikka huono.