vierailija
No Katrina ja Stephanie eivät ole kumpikaan aidon tunteen rakkauslauluja jollekin oikealle naiselle. Stephanie on tuollainen tsoukki ja Katrina taas. . .
No Katrina ja Stephanie eivät ole kumpikaan aidon tunteen rakkauslauluja jollekin oikealle naiselle. Stephanie on tuollainen tsoukki ja Katrina taas. . .
Naisiin melkein kaikissa Bn kirjoittamissa biiseissä viitataan, esim. ASTP ja SBJ. Sen näkee verbien ja substantiivien muodoista.No Katrina ja Stephanie eivät ole kumpikaan aidon tunteen rakkauslauluja jollekin oikealle naiselle. Stephanie on tuollainen tsoukki ja Katrina taas. . .
Näinhän se on. Bojan voikin nyt sitten bondailla NM:n kanssa kun molemmat on kokeneet somevaiennettujen kohtalon.Ihana kun tää vanha Bojan on tullu takaisin, tää joka hassuttelee ja nauraa, somettaa ja on muutenkin esillä, sitä saa kuvata ja sen kuvia julkaista ja jakaa. Minä olen kyllä sitä mieltä, että se kaikki hiljaiselo ja piilottelu kevään kiertueesta loppukesään oli jollain tapaa sidoksissa Sadie-kuvioon. Vieläkö joku on sitä mieltä, että siinä suhteessa oli potentiaalia ja sen jatkumista kannattaa toivoa? NOT.
No ne nyt ei mitään meinaa. Barve Oceanassakin puhutaan feminiinissä, mutta Bojan on sanonut että se silti kertoo hänestä itsestään.Naisiin melkein kaikissa Bn kirjoittamissa biiseissä viitataan, esim. ASTP ja SBJ. Sen näkee verbien ja substantiivien muodoista.
No et silti voi varmuudella sanoa että ne biisit kertoo miehestäNo ne nyt ei mitään meinaa. Barve Oceanassakin puhutaan feminiinissä, mutta Bojan on sanonut että se silti kertoo hänestä itsestään.
En niin, en ole se joka niin väitti, mutta kumosin myös väitteen, että ne kertoisi varmuudella naisista.No et silti voi varmuudella sanoa että ne biisit kertoo miehestä
Ei ne kaikki kerro ihmisistä ollenkaan, vaan jostain tunnetilasta tai tilanteesta.En niin, en ole se joka niin väitti, mutta kumosin myös väitteen, että ne kertoisi varmuudella naisista.
Eihän ne ole pystyneet viettämään pisaman kanssa todennäköisesti kuin lyhyitä pätkiä yhdessä töiden takia, joten tuskin on ollut syypää somettamisen vähyyteen. B itse sanonut, että haluaa pitää taukoa somesta välillä. Niin on tehnyt aiemminkin silloin kun ei tiennyt pisamasta mitään. Eli sama kaava on toistunut aiemminkin. Ehkä ei vain ole huvittanut somettaa ja nyt taas on intoa. Joksuja on useita ja bänditili on tärkein kanava niin voivat jättäytyä sieltä pois välillä.Ihana kun tää vanha Bojan on tullu takaisin, tää joka hassuttelee ja nauraa, somettaa ja on muutenkin esillä, sitä saa kuvata ja sen kuvia julkaista ja jakaa. Minä olen kyllä sitä mieltä, että se kaikki hiljaiselo ja piilottelu kevään kiertueesta loppukesään oli jollain tapaa sidoksissa Sadie-kuvioon. Vieläkö joku on sitä mieltä, että siinä suhteessa oli potentiaalia ja sen jatkumista kannattaa toivoa? NOT.
Tehän pohditte niinkuin heillä olis jotain enemmänkin ollut, ystäviä olleet koko ajan ainoastaan.Eihän ne ole pystyneet viettämään pisaman kanssa todennäköisesti kuin lyhyitä pätkiä yhdessä töiden takia, joten tuskin on ollut syypää somettamisen vähyyteen. B itse sanonut, että haluaa pitää taukoa somesta välillä. Niin on tehnyt aiemminkin silloin kun ei tiennyt pisamasta mitään. Eli sama kaava on toistunut aiemminkin. Ehkä ei vain ole huvittanut somettaa ja nyt taas on intoa. Joksuja on useita ja bänditili on tärkein kanava niin voivat jättäytyä sieltä pois välillä.
Joo hyvä että tekevät fiiliksen mukaan. Sanoin joskus alkukesästä kun täällä oltiin ihan varmoja siitä, miten Joksujen some ja muu meininki on mennyt kuivaksi ja mitään sisältöä ei enää tule, että katsotaanpa vaan niin varmasti jossain vaiheessa tulee taas. Niinhän sitä alkoi sit tulla. Kaikenlaista. Ei oo ollut tylsää. Näillä palstoilla menee vaan usein kaikki niin dramaattiseksi.Eihän ne ole pystyneet viettämään pisaman kanssa todennäköisesti kuin lyhyitä pätkiä yhdessä töiden takia, joten tuskin on ollut syypää somettamisen vähyyteen. B itse sanonut, että haluaa pitää taukoa somesta välillä. Niin on tehnyt aiemminkin silloin kun ei tiennyt pisamasta mitään. Eli sama kaava on toistunut aiemminkin. Ehkä ei vain ole huvittanut somettaa ja nyt taas on intoa. Joksuja on useita ja bänditili on tärkein kanava niin voivat jättäytyä sieltä pois välillä.
Heti kun pääsi piisamista eroon niin ilo palasi elämään.Joo hyvä että tekevät fiiliksen mukaan. Sanoin joskus alkukesästä kun täällä oltiin ihan varmoja siitä, miten Joksujen some ja muu meininki on mennyt kuivaksi ja mitään sisältöä ei enää tule, että katsotaanpa vaan niin varmasti jossain vaiheessa tulee taas. Niinhän sitä alkoi sit tulla. Kaikenlaista. Ei oo ollut tylsää. Näillä palstoilla menee vaan usein kaikki niin dramaattiseksi.
Mä en usko että johtui hänestä, paitsi silloin ehkä kun olivat samassa paikassa. Onhan B ollut aiemminkin sometauolla.Heti kun pääsi piisamista eroon niin ilo palasi elämään.
Niin, sanoi siinä backstage-haastattelussa että etäännytti itsensä somesta kun osalla meni show ja oikea elämä sekaisin. Ei ollut S vielä kuvioissa silloin.Mä en usko että johtui hänestä, paitsi silloin ehkä kun olivat samassa paikassa. Onhan B ollut aiemminkin sometauolla.
Niinpä.Niin, sanoi siinä backstage-haastattelussa että etäännytti itsensä somesta kun osalla meni show ja oikea elämä sekaisin. Ei ollut S vielä kuvioissa silloin.