K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ihana kun tää vanha Bojan on tullu takaisin, tää joka hassuttelee ja nauraa, somettaa ja on muutenkin esillä, sitä saa kuvata ja sen kuvia julkaista ja jakaa. Minä olen kyllä sitä mieltä, että se kaikki hiljaiselo ja piilottelu kevään kiertueesta loppukesään oli jollain tapaa sidoksissa Sadie-kuvioon. Vieläkö joku on sitä mieltä, että siinä suhteessa oli potentiaalia ja sen jatkumista kannattaa toivoa? NOT.
Näinhän se on. Bojan voikin nyt sitten bondailla NM:n kanssa kun molemmat on kokeneet somevaiennettujen kohtalon.

vierailija
Ihana kun tää vanha Bojan on tullu takaisin, tää joka hassuttelee ja nauraa, somettaa ja on muutenkin esillä, sitä saa kuvata ja sen kuvia julkaista ja jakaa. Minä olen kyllä sitä mieltä, että se kaikki hiljaiselo ja piilottelu kevään kiertueesta loppukesään oli jollain tapaa sidoksissa Sadie-kuvioon. Vieläkö joku on sitä mieltä, että siinä suhteessa oli potentiaalia ja sen jatkumista kannattaa toivoa? NOT.
Eihän ne ole pystyneet viettämään pisaman kanssa todennäköisesti kuin lyhyitä pätkiä yhdessä töiden takia, joten tuskin on ollut syypää somettamisen vähyyteen. B itse sanonut, että haluaa pitää taukoa somesta välillä. Niin on tehnyt aiemminkin silloin kun ei tiennyt pisamasta mitään. Eli sama kaava on toistunut aiemminkin. Ehkä ei vain ole huvittanut somettaa ja nyt taas on intoa. Joksuja on useita ja bänditili on tärkein kanava niin voivat jättäytyä sieltä pois välillä.

vierailija
Eihän ne ole pystyneet viettämään pisaman kanssa todennäköisesti kuin lyhyitä pätkiä yhdessä töiden takia, joten tuskin on ollut syypää somettamisen vähyyteen. B itse sanonut, että haluaa pitää taukoa somesta välillä. Niin on tehnyt aiemminkin silloin kun ei tiennyt pisamasta mitään. Eli sama kaava on toistunut aiemminkin. Ehkä ei vain ole huvittanut somettaa ja nyt taas on intoa. Joksuja on useita ja bänditili on tärkein kanava niin voivat jättäytyä sieltä pois välillä.
Tehän pohditte niinkuin heillä olis jotain enemmänkin ollut, ystäviä olleet koko ajan ainoastaan.

vierailija
Joo hyvä että tekevät fiiliksen mukaan. Sanoin joskus alkukesästä kun täällä oltiin ihan varmoja siitä, miten Joksujen some ja muu meininki on mennyt kuivaksi ja mitään sisältöä ei enää tule, että katsotaanpa vaan niin varmasti jossain vaiheessa tulee taas. Niinhän sitä alkoi sit tulla. Kaikenlaista. Ei oo ollut tylsää. 😅 Näillä palstoilla menee vaan usein kaikki niin dramaattiseksi. 😄

vierailija
Joo hyvä että tekevät fiiliksen mukaan. Sanoin joskus alkukesästä kun täällä oltiin ihan varmoja siitä, miten Joksujen some ja muu meininki on mennyt kuivaksi ja mitään sisältöä ei enää tule, että katsotaanpa vaan niin varmasti jossain vaiheessa tulee taas. Niinhän sitä alkoi sit tulla. Kaikenlaista. Ei oo ollut tylsää. Näillä palstoilla menee vaan usein kaikki niin dramaattiseksi.
Heti kun pääsi piisamista eroon niin ilo palasi elämään.

Yhteistyössä