K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mulla on käsitys että discordista ei olisi vielä ketään nakattu pihalle. Mutta se pelko ilmeisesti joillakin on ja estää sitten kirjoittelun. Tiedä sitten onko siellä vielä voinut muodostua mitään "karmaa" kenellekään kun eihän se nyt edes pitkään ole ollut pystyssäkään. Paitsi just jos käyttää jo ennestään tuttua nimimerkkiä niin ehkä sitten.
Ei siellä ole kukaan saanut bannia, ja monesti on ollut keskusteluita, joissa ollaan eri mieltä jostain. Tuollahan eriäviä mielipiteitä on helpompi esittää, kun vauvalla monesti on luultu, että joku vaan trollatakseen tai provosoidakseen on eri mieltä, kun on anonyymi alusta. Ehkä joku ei sitten osaa keskustella asiallisesti ja siksi ei Discordiin uskalla kirjoittaa.

vierailija
Mä en oo discordissa ollenkaan mutta oon tässä ollut aistivinani että ongelma on se että sieltä joutuu pihalle jos "väärä" tyyppi kritisoi modea. Eli on niitä joilla on ikään kuin riittävästi karmaa ja sopivaa suosiota ja he voivat olla eri mieltä ihan rauhassa, mutta sitten on niitä, joille sama ei ole sallittua. Sitä en tiedä onko ketään oikeasti sieltä blokattu, mutta onhan se ikävä keskusteluilmapiiri jos sellaisen uhka ylipäänsä on olemassa ihan vaan eri mielipiteen takia.
Ei ole ketään laitettu pihalle, ja vaikka en mode olekaan, niin en mitenkään usko, että minkään normaalin eri mieltä olemisen takia ikinä laitettaisikaan. Siellä nimenomaan on tarkoitus keskustella ja siihen keskusteluun kuuluu erilaiset mielipiteet. Mä en rehellisesti sanottuna oikein edes ymmärrä, miksi jotkut luulee, että sieltä minkäänlaisen yksittäisen mielipiteen takia joutuisi pihalle. Mutta tietysti, jos niitä mielipiteitään ei osaa esittää asiallisesti tai jää niitä ikuisuudeksi jankkaamaan, niin sitten voi olla eri juttu.

vierailija
Sen perusteella miten näillä palstoilla on reagoitu tämän kyseessä olevan nimimerkin juttujen kritisointiin tai kyseenalaistamiseen, niin en kyllä uskaltaisi hänelle Discordissa sanoa poikkipuolista sanaa.
Tämäkin voi olla ihan totta ja onhan tälläisestä aina tullut vääntöä jne. Itse olen pyrkinyt pysymään erossa näistä nimimerkkijutuista mahdollisimman paljon ja varmaan olen ohitellut monia, vähän kuitenkin nyt soittaa jotain kelloja.

vierailija
Äh, hukkasin sen tietysti just mutta se oli siis ne omat veikkauksensa kääntänyt myös englanniksi ja vaikutti tosi surulliselta rakkauslaululta. Oikein kunnon kaipausta jätetyn tuskaa

vierailija
Ei siellä ole kukaan saanut bannia, ja monesti on ollut keskusteluita, joissa ollaan eri mieltä jostain. Tuollahan eriäviä mielipiteitä on helpompi esittää, kun vauvalla monesti on luultu, että joku vaan trollatakseen tai provosoidakseen on eri mieltä, kun on anonyymi alusta. Ehkä joku ei sitten osaa keskustella asiallisesti ja siksi ei Discordiin uskalla kirjoittaa.
Tai ehkä on kirjoittellut ihan asiallisesti jo aiemmin vauvalle/puutarhaan ja silti saanut hyökkäyksen osakseen kommenteista eikä halua enää kokea sellaista. Vaihtoehtoja on muitakin kuin se ettei osaa asiallisesti keskustella ja mihin nyt useampaa kertaan on vedottu.

Yhteistyössä