K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Stephaniesta voi vaikka ollakin. Mutta jos täällä nyt vaan päätetään että stephanie on sadie, niin mun mielestä se elämänkäänteiden tietäminen vaikuttaa ihan muiden kuin mun ongelmalta.
No aika selvää on, kenen pisamia omaavan, kaukana asuvan henkilön kanssa hän liikkui keväällä ja kesällä ja sen jälkeen heitä ei ole nähty yhdessä.

vierailija
Ja mistä sä tiedät, että se on huumoria? Et vaan halua uskoa B:n sanoja ja yrität keksiä tuommosia
Koko kappale on huumoria. Silloin lausuntoa on tulkittava siihen peilaten. Eikä B niin tyhmä ole, että kirjoittaisi täysin todenmukaisen tarinan elämästään lauluun ja tuskin niin säälittäväkään, että kutsuisi yhden illan ihastusta tosissaan elämänsä rakkaudeksi.

vierailija
Siis kuinka itseriittoinen ihminen voi olla? Discordissa tuotiin linkki ficin vikaan osaan, ja tää Balkanilla asuva kaikkitietävä ilmoitti, että olispa jäänyt julkaisematta. Hänhän se tietää parhaiten, mitä ficcejä ihmiset haluaa kirjoittaa ja julkaista.
Joo, että tää ihminen käy hermoille. Mutta ei sitä voi sanoa Discordissa, koska saa saman tien bannit kiitos hänen asemansa.

vierailija
Ja se kuulostaa täysin kieli poskessa annetulta lausunnolta. Sen verran vetää överiksi, kun vertaa siihen, että kappaleessa se elämän rakkaus häipyy oksentavan kaverinsa kanssa eikä vietä edes yhtä yötä yhdessä.
Minustakin ne Bojanin jutut on teatteria. Puhuu siihen tyyliin, että varmaan olettaa kuulijankin tämän ymmärtävän.

vierailija
Miksi ei annettaisi? Tossa ei ole yhtään mitään erikoista, eikä ole mitään yleisiä sääntöjä tai lainalaisuuksia olemassa muutenkaan, miten rakkaussurun kokenut ihminen voi puhua.
Vertaan nyt itseeni. En minä pahimpien erojen jälkeen tuohon tyyliin mitään olisi puhunut, hyvä että jotenkin pysyin kasassa. Tietysti meitä ei voi verrata, mutta tuo kepeys ei oikein sovi oikeaan sydänsuruun. Ehkä sellaiseen surun kevytversioon.

vierailija
Ja se kuulostaa täysin kieli poskessa annetulta lausunnolta. Sen verran vetää överiksi, kun vertaa siihen, että kappaleessa se elämän rakkaus häipyy oksentavan kaverinsa kanssa eikä vietä edes yhtä yötä yhdessä.
Nimenomaan! Laulussa viitataan muutenkin kliseisiin, ja koko kertomushan on kuvaus just sellaisesta tyypillisestä humalaisen intohimoisesta rakastumisesta, joka ei sit johda mihinkään. Ja vaikka sitä käsittelisikin tiivistyksenä jostain pidemmästä, se on edelleen kuvaus tilanteesta jossa rakastutaan omaan unelmien naiseen, mutta yhteinen arki ei heille koskaan koita. Ja sitten sitä dramaattisesti vellotaan siinä kukaan ei rakasta mua -fiiliksessä. Siinä on huikeaa tunteiden vuoristorataa, mutta onhan se nimenomaan överi ja humoristinen juuri vaikka tuon oksentelevan kaverin takia.

Yhteistyössä