K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
“The song was originally written as a happy song, but in the end, it turned out that ‘happiness ain’t built for people like me, and love ain’t built for people like me,’ so it ended up with a sad twist,” admitted Bojan Cvjetićanin, adding, “It’s a song about a night when I met and lost the love of my life.”
Tää tuli openstage sähköpostissa, kun Stephanie julkaistiin. Joku tänne olikin linkin laittanut, mut laitoin nyt tähän vielä ton tekstin
Ei tuollaisia lausuntoja anneta, jos on oikeasti sydän särkynyt. Ehkä Bojan ei vielä tiedä, mitä sellainen edes tarkoittaa.

vierailija
“The song was originally written as a happy song, but in the end, it turned out that ‘happiness ain’t built for people like me, and love ain’t built for people like me,’ so it ended up with a sad twist,” admitted Bojan Cvjetićanin, adding, “It’s a song about a night when I met and lost the love of my life.”
Tää tuli openstage sähköpostissa, kun Stephanie julkaistiin. Joku tänne olikin linkin laittanut, mut laitoin nyt tähän vielä ton tekstin
Olen eri, mut lisään tähän perään vielä, että tiktokissa sanoi, että se tarina on siis tiivistetty biisissä yhteen iltaan. Kun kohta joku kuitenkin sanoo, että eihän se tarina edes päässyt alkamaan. Nää jutut kiertää aina kehää täällä, niin ennakoin 😄

vierailija
Miksi sen olisi pitänyt näkyä ulkopuolelle? Jos B sanoo Stephaniesta noin niin silloin se on noin. Ei sun tarvitse kaikkia sen elämänkäänteitä tietää
Stephaniesta voi vaikka ollakin. Mutta jos täällä nyt vaan päätetään että stephanie on sadie, niin mun mielestä se elämänkäänteiden tietäminen vaikuttaa ihan muiden kuin mun ongelmalta.

vierailija
Ei nyt ehkä kannata ottaa tuotakaan ihan sanatarkasti. Toki Bojan käyttää siinä minä-sanaa, koska laulussakin sellainen on. Onhan se esim Ne bi smelistäkin sanonut että on tositapahtumiin perustuva, mutta ei sitä silti pettäjäksi epäillä, vaikka siinäkin pettäjä on se laulun minä-kertoja.
Siis Ne bi smelistä B on sanonut ettei ole hänen tarinansa. Stephaniesta taas on sanonut että se on.

vierailija
Eli, kun B sanoo jotain K:hon liittyvää tai jotain ystävä kollega liittyvää niin siihen kyllä uskotaan, mutta jos B puhuu rakastumisesta yms niin sitten ei uskota 😅
Biisit on tarinoita. Niissä voi olla sen omia tai vaikka kaverin kokemuksia aineksina, mutta ne on silti jotain muuta kuin dokumentointia omasta elämästä. Jos se sanoo olevansa kärtsän tai sadien ystävä, se puhuu oikeasta elämästään, jossa se yrittää säilyttää edes jotkut rajat yksityisen ja julkisen välillä. Nää on ihan oikeasti eri asioita.

vierailija
Olen eri, mut lisään tähän perään vielä, että tiktokissa sanoi, että se tarina on siis tiivistetty biisissä yhteen iltaan. Kun kohta joku kuitenkin sanoo, että eihän se tarina edes päässyt alkamaan. Nää jutut kiertää aina kehää täällä, niin ennakoin
😂👍
Kohta täällä voi yksin käydä koko vuoropuhelun läpi näistä vakiojankkauksista.

vierailija
Musta taas vaikuttaa että vaikka se pitäisi tiedotustilaisuuden siitä että näin ei ole tapahtunut, sitä ei uskottaisi. Eiku hetkinen, sehän on jo kertonutkin sen.
Eihän se sellaista ole kertonut, vaan juuri päinvastoin tuonut esille että tuo on hänen tarinansa. Mutta aika selvää että sulla on oma tulkinta, etkä muuta sitä kuitenkaan, niin turhaan kai tässä vängätään.

vierailija
Eihän se sellaista ole kertonut, vaan juuri päinvastoin tuonut esille että tuo on hänen tarinansa. Mutta aika selvää että sulla on oma tulkinta, etkä muuta sitä kuitenkaan, niin turhaan kai tässä vängätään.
No onhan kertonut, että S on ystävä ja kollega, eikä kannustanut mihinkään suhdekuvitelmiin niinkuin täällä jotkut tekee.

vierailija
Siis kuinka itseriittoinen ihminen voi olla? Discordissa tuotiin linkki ficin vikaan osaan, ja tää Balkanilla asuva kaikkitietävä ilmoitti, että olispa jäänyt julkaisematta. Hänhän se tietää parhaiten, mitä ficcejä ihmiset haluaa kirjoittaa ja julkaista.

Yhteistyössä