K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Niin, eikö olisi aika perseestä jos joku alkaisi netissä pohdiskella että milloin oot viimeksi harrastanut seksiä ja kenen kanssa? Ei ole sopivaa käytöstä tuo oli kyseessä julkkis tai ei.
No, Bojanistahan tällaista on tehty ja ei, se ei ole minusta ok. Loppuuko se sanomalla täällä? Ei ole loppunut. Joten, mä oletan myös kun mua huvittaa.

vierailija
Sitä asiaa käsitelty biisissä vähän lakonisen huumorin ja itseironian kautta, mutta pohjavire on selvästi surullinen. Bojan onnistui mielestäni tosi hyvin noissa lyriikoissa.
No mun mielestä se koko biisi on pelkkä vitsi. Tähän asti olen tykännyt kaikista Jokereiden biiseistä, ihan niistä vanhimmistakin, mutta nyt tuli sellainen pläjäys että ei pysty. Se Bojanin ääni ja tapa laulaa on siinä niin outo, laiska ja löysä. Jotenkin että nimenomaan yrittää matkia/esittää jotain, niinkuin ei itsekään ottaisi sitä vakavasti.

vierailija
Hän joi jo biisin alussakin suruunsa, (K) ja tuossa toteaa vaan ihan yleisellä tasolla, ettei rakkaus ja ilo ole häntä varten, se ei sido valitusta tähän pisamaiseen henkilöön enää mitenkään.
Stephaniesta puhuu koko ajan, juuri niidenkin surullisten lainien välissä toistuu ”oh Stephanie”. Eihän se biisin aihe nyt kesken kaiken vaihdu.

vierailija
No mun mielestä se koko biisi on pelkkä vitsi. Tähän asti olen tykännyt kaikista Jokereiden biiseistä, ihan niistä vanhimmistakin, mutta nyt tuli sellainen pläjäys että ei pysty. Se Bojanin ääni ja tapa laulaa on siinä niin outo, laiska ja löysä. Jotenkin että nimenomaan yrittää matkia/esittää jotain, niinkuin ei itsekään ottaisi sitä vakavasti.
Ai, minun mielestä ihan parhaiden kappaleiden joukossa ja B laulaa tarkoituksella siinä noin.

vierailija
Sehän laulutyylihän sopii ihan täydellisesti tuohon biisiin, tuomaan esiin sitä itseironiaa ja huumoria. Mun mielestä se on toteutettu just niin kuin pitää. Just eilen kuunnellessa mietin sitä miten hyvin se kokonaisuus toimii.

Yhteistyössä