V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ei fakta hänen elämästään.Entä sitten?
Mutta se ei oikeuta jakelemaan SUN mielipiteitä oikeina.No lue se mun kirjoitus stanan tampio. Justhan kirjoitan, että se ei ole mua haitannut, koska on normaalia, että enemmistö tekee oletuksia itsensä mukaan. Tietenkin mäkin voin olettaa asioita.
Voi hyvin olla tai olla olematta.Ei fakta hänen elämästään.
No mun mielestä se koko biisi on pelkkä vitsi. Tähän asti olen tykännyt kaikista Jokereiden biiseistä, ihan niistä vanhimmistakin, mutta nyt tuli sellainen pläjäys että ei pysty. Se Bojanin ääni ja tapa laulaa on siinä niin outo, laiska ja löysä. Jotenkin että nimenomaan yrittää matkia/esittää jotain, niinkuin ei itsekään ottaisi sitä vakavasti.Sitä asiaa käsitelty biisissä vähän lakonisen huumorin ja itseironian kautta, mutta pohjavire on selvästi surullinen. Bojan onnistui mielestäni tosi hyvin noissa lyriikoissa.
Kaikki B:n biisit kertoo K:sta, koska hänellä ei ole muuta elämää ja ajattelee joka ikinen sekunti K:ta.
Nonii korkki kiinni!No lue se mun kirjoitus stanan tampio. Justhan kirjoitan, että se ei ole mua haitannut, koska on normaalia, että enemmistö tekee oletuksia itsensä mukaan. Tietenkin mäkin voin olettaa asioita.
Stephaniesta puhuu koko ajan, juuri niidenkin surullisten lainien välissä toistuu ”oh Stephanie”. Eihän se biisin aihe nyt kesken kaiken vaihdu.Hän joi jo biisin alussakin suruunsa, (K) ja tuossa toteaa vaan ihan yleisellä tasolla, ettei rakkaus ja ilo ole häntä varten, se ei sido valitusta tähän pisamaiseen henkilöön enää mitenkään.
Mä puhunkin vain itsestäni ja niistä, jotka toimivat samoin kuin minä, eli miettivät, onko Bojan homo bi vai onko K. Niin pidä sä siitä turpasi kiinni.Mutta se ei oikeuta jakelemaan SUN mielipiteitä oikeina.
Ai, minun mielestä ihan parhaiden kappaleiden joukossa ja B laulaa tarkoituksella siinä noin.No mun mielestä se koko biisi on pelkkä vitsi. Tähän asti olen tykännyt kaikista Jokereiden biiseistä, ihan niistä vanhimmistakin, mutta nyt tuli sellainen pläjäys että ei pysty. Se Bojanin ääni ja tapa laulaa on siinä niin outo, laiska ja löysä. Jotenkin että nimenomaan yrittää matkia/esittää jotain, niinkuin ei itsekään ottaisi sitä vakavasti.
Ei vaihdu mutta liukuu Stephaniesta yleiseen rakkauden ja ilon puutteen valitteluun.Stephaniesta puhuu koko ajan, juuri niidenkin surullisten lainien välissä toistuu ”oh Stephanie”. Eihän se biisin aihe nyt kesken kaiken vaihdu.
Ja sen välissä valittaa ”oh stephanie” mikä on myös koko biisin viimeinen laini.Ei vaihdu mutta liukuu Stephaniesta yleiseen rakkauden ja ilon puutteen valitteluun.
Joo, mutta ei kaipaa häntä takaisin.Ja sen välissä valittaa ”oh stephanie” mikä on myös koko biisin viimeinen laini.
Tää on muuten hyvin sanottu, heterokilpi. Sellainen fiilis siitä tulee, koska se selkeä vihje tiettyyn suuntaan on ujutettu sinne tietoisesti. Ihan selvää namedroppailua ilman nimeä.Höpö höpö, Bojan sai siitä tututstumisesta vain tarinan biisille, heterokilveksi.
Ai miten niin ei mukaJoo, mutta ei kaipaa häntä takaisin.
Samaa mieltä.Ei vaihdu mutta liukuu Stephaniesta yleiseen rakkauden ja ilon puutteen valitteluun.
Sehän laulutyylihän sopii ihan täydellisesti tuohon biisiin, tuomaan esiin sitä itseironiaa ja huumoria. Mun mielestä se on toteutettu just niin kuin pitää. Just eilen kuunnellessa mietin sitä miten hyvin se kokonaisuus toimii.No mun mielestä se koko biisi on pelkkä vitsi. Tähän asti olen tykännyt kaikista Jokereiden biiseistä, ihan niistä vanhimmistakin, mutta nyt tuli sellainen pläjäys että ei pysty. Se Bojanin ääni ja tapa laulaa on siinä niin outo, laiska ja löysä. Jotenkin että nimenomaan yrittää matkia/esittää jotain, niinkuin ei itsekään ottaisi sitä vakavasti.
Mikä vihje mahtaa olla kyseessä tähän tiettyyn suuntaan? Tuhat mailia?Tää on muuten hyvin sanottu, heterokilpi. Sellainen fiilis siitä tulee, koska se selkeä vihje tiettyyn suuntaan on ujutettu sinne tietoisesti. Ihan selvää namedroppailua ilman nimeä.
Tuohan on vaan oma oletuksesi että kaverina,Kaverina tavannut, joten miksi olisi biisin aihe? En kyllä näe sitä.
Ei helvetti alkaa kuulostaa ihan Larry-sekopäiden ja muiden foliohattushippareiden jutuilta.Tää on muuten hyvin sanottu, heterokilpi. Sellainen fiilis siitä tulee, koska se selkeä vihje tiettyyn suuntaan on ujutettu sinne tietoisesti. Ihan selvää namedroppailua ilman nimeä.
Etkö osaa tulkita lyriikkaa? Pitäisikö siinä laulaa ”tule takaisin Stephanie”Ei laula niin
Ei se mitään, me kaikki tiedetään, että on Härtsän kanssa yhdessä!Ei helvetti alkaa kuulostaa ihan Larry-sekopäiden ja muiden foliohattushippareiden jutuilta. Kaikki missä oli pieninkin viite naisesta oli ”heterovakuuttelua”.
Joo, mutta ei kaipaa häntä takaisin.