vierailija
Suurimman osan mielestä nää on, ketjun häiriköintiä täysin.Ihmiset kokee eri asiat tylsiksi, joten en lähtisi huutelemaan tällaisia.
Suurimman osan mielestä nää on, ketjun häiriköintiä täysin.Ihmiset kokee eri asiat tylsiksi, joten en lähtisi huutelemaan tällaisia.
Aika epätoivoiselta vaikuttaa biisiensä perusteella.Onneksi B ei ole noin epätoivoinen kuin sinä.
Varmaan olis mielellään onnellinen kuitenkin. Nyt ei kai kovin onnellinen oo ollut tuon haastattelunkaan mukaan.Onneksi B ei ole noin epätoivoinen kuin sinä.
Ei vaan ole mun mielestä hauska. Vaikea uskoa, että ketään tosissaan kiehtoisi tuo suhde.Monen ja miksi pitää pilkata tätä?
Ei se olekaan, nää luulee häätävänsä tosishippaajia tällä.Ei vaan ole mun mielestä hauska. Vaikea uskoa, että ketään tosissaan kiehtoisi tuo suhde.
Kommentoin keskusteluun jonka joku muu aloitti.Miksi valitat sitten?
Boitsun tekee onnelliseksi Härtsä Oon niin onnellinen heidän puolestaan🥹Hyvä että joku juttu edes tekee onnelliseksi. Boitsulla sais vaihteeksi olla jo rakkaudessakin onnea. Näiden kaikkien käänteiden jälkeen ilahtuisin sen puolesta kovasti jos löytäis jonkun.
Boitsun tekee onnelliseksi Härtsä Oon niin onnellinen heidän puolestaan🥹
Minkä suurimman osan, ei varmastikkaan!Suurimman osan mielestä nää on, ketjun häiriköintiä täysin.
Mustakin näyttää siltä. Yritys hyvä, mutta nopeuttaa sitä että jäljelle jää vaan ne tosishippaajat kun muut kyllästyy ja häipyy muualle.Ei se olekaan, nää luulee häätävänsä tosishippaajia tällä.
Teitä on yksi tai kaksi häirikköä, jotka näitä suollatte.Minkä suurimman osan, ei varmastikkaan!
Tai teitä valittajia, antaisitte ihmisten shipata ketä haluaa, mitä se on teiltä pois?Teitä on yksi tai kaksi häirikköä, jotka näitä suollatte.
Te? Sano vaan reilusti me.V***u te ootte sekasin täällä
No ihan hyvä sekin, tosishippaajat ei tule poistumaan näiltä anonyymipalstoilta niin jäävätpähän ainakin keskenään. Heitä taitaa olla 2-3.Mustakin näyttää siltä. Yritys hyvä, mutta nopeuttaa sitä että jäljelle jää vaan ne tosishippaajat kun muut kyllästyy ja häipyy muualle.
Mulla on ihan sama juttu, ja itse asiassa oon luullu että ne on kirjotettu tarkotuksena tyrehdyttää keskustelu kokonaan. Mutta ne onkin siis huumoria vai?Mä en millään lailla ärsyynny siitä mut on hyvä esimerkki niistä tylsistä jutuista. Kun katsot että okei, muutama sivu uusia viestejä ja puolet on sitä, niin ääh..
Voi se hyvin olla niinkin, eipä sitä muut tiedä kun ne kirjoittajat.Mulla on ihan sama juttu, ja itse asiassa oon luullu että ne on kirjotettu tarkotuksena tyrehdyttää keskustelu kokonaan. Mutta ne onkin siis huumoria vai?
Tosishippaajat ei muuten koskaan käy täällä minkäänlaista järkevää keskustelua shipistään, tulee ainoastaan yksittäisiä something more- ja ystäviä ja kollegoita -huuteluita. Taitaa oikeasti olla vaan 1,5 ihmistä kyseessä, mitään vuorovaikutuksellista keskustelua ei ole ikinä näkynyt.No ihan hyvä sekin, tosishippaajat ei tule poistumaan näiltä anonyymipalstoilta niin jäävätpähän ainakin keskenään. Heitä taitaa olla 2-3.
Tämä just, pari ihmistä täällä valittaa, että ei saa puhua siitä tai tästä, koska on heidän mielestään tylsiä. Aikamoista itsekeskeisyyttä. Hyvä vaan, että puhutaan monesta asiasta ja heitetään myös vitsiä. Tosikot voi siirtyä muualle!Tai teitä valittajia, antaisitte ihmisten shipata ketä haluaa, mitä se on teiltä pois?
🥱Mikäs pakottaja sieltä ilmestyi, pelästyitkö, kun puhuttiin B:n hajusta?
Trollit koittaa vaan tyhjentää tänkin ketjun ja saada porukan häipymään muualle.No ihan hyvä sekin, tosishippaajat ei tule poistumaan näiltä anonyymipalstoilta niin jäävätpähän ainakin keskenään. Heitä taitaa olla 2-3.
Mitä, eikö K muistanut Paasilinnan nimeä?
Vois olla ihan hyvä viedä nämä jutut johonkin suljetumpaan paikkaan. On aikamoista settiä välillä nimittäin.Trollit koittaa vaan tyhjentää tänkin ketjun ja saada porukan häipymään muualle.
Jospa Boitsu lähestyy vääränlaisia naisia. Sellaisia kuin se kylmän oloinen Israelin edustaja.Hyvä että joku juttu edes tekee onnelliseksi. Boitsulla sais vaihteeksi olla jo rakkaudessakin onnea. Näiden kaikkien käänteiden jälkeen ilahtuisin sen puolesta kovasti jos löytäis jonkun.